Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@01:39:29 GMT

این زن در ترکیه برای امامی چه می کرد ؟ / نسترن کیست؟

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۹۱۳۱۹

این زن در ترکیه برای امامی چه می کرد ؟ / نسترن کیست؟

چهاردهمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهم امامی و دیگر همدستانش برگزار شد.

به گزارش رکنا، چهاردهمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهم امامی و دیگر متهمان به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.

در ابتدای جلسه قاضی از وکیل متهم محمدتقی روحی خواست در جایگاه قرار گیرد، وکیل متهم روحی در جایگاه قرار گرفت و گفت: در جلسه قبل دولتشاهی اعلام کرد که موکل بنده در افتتاح حساب و کارهای شرکت دخالتی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعی که موکل بنده نیز آن را اعلام کرده است؛ چرا که وی هیچوقت به بانک سر نزده و مدیران کارتن خواب را همراهی نکرده است جز در یک مورد که آقای حسینی را به بانک برده است.

وی ادامه داد: دولتشاهی یک مؤسسه حسابداری داشته که موکل بنده در سال ۹۴ جذب این مؤسسه می‌شود و کارهای اداری و دفتری انجام می‌دهد؛ شرکت‌های منتسب به محمد امامی و فرزان راد در مورد موکل بنده فاقد وجاهت قانونی است چرا که ایشان کارمند دولتشاهی بوده است.

اخذ امضای مدیر شعبه در بهشت زهرا/حمایت یک کارمند از ترکیه

وکیل متهم روحی افزود: موکل بنده عمل مادی مثبتی مبنی بر اینکه بخواهد معاونتی در جرم انجام دهد نداشته و در این میان وحدت قصدی نیز صورت پیدا نکرده است.

در ادامه نماینده دادستان خطاب به وکیل متهم روحی، گفت: نقش آقای روحی آن بوده که مدیران را وارد شرکت کرده و پس از آن وارد بانک کرده است.

قهرمانی ادامه داد: در یک جلسه‌ای، آقایان تأکید داشتند که فردا باید ضمانت‌نامه‌ها صادر گردد چرا که هیئت مدیره منتظر است، لذا با آقای پویان‌مهر همان روز تماس می‌گیرند که پویان‌مهر در آن موقع در بهشت زهرا حضور داشت و باتوجه به اینکه این موضوع برای آقایان اهمیت داشت محمدتقی روحی به بهشت زهرا می‌رود و امضای مدیر شعبه را در آنجا می‌گیرد لذا نقش او در تصویب این ضمانت‌نامه‌ها محرز است.

نماینده دادستان گفت: روحی عضو هیئت مدیره شرکت‌های فرزان‌راد بوده و جزو تیم فرزان در بانک رفاه بوده است.

در ادامه وکیل متهم روحی گفت: من از موکل خود سوال کردم و گفتند که بنده هیچگاه برای افتتاح حساب و ثبت شرکت‌ها حضور پیدا نکردم.

وی ادامه داد: دولتشاهی دو کارمند داشت که یکی از آن روحی و دیگری پرویز نسترن تهرانی بوده است. این در حالی است که روحی ماهانه ۲ میلیون تومان حقوق می‌گرفته است، اما نسترن تهرانی از ترکیه هم ساپورت می‌شده این‌ها مواردی است که نیازمند رسیدگی است.

وکیل متهم روحی گفت: باید مشخص شود که چه جرمی اتفاق افتاده و موکل چه اعمال مجرمانه‌ای انجام داده است.

گفتنی است در ادامه قاضی از نماینده دادستان خواست توضیحات خود را بیان کند.

نماینده دادستان در جایگاه قرار گرفت و بخشی از اظهارات متهم روحی را قرائت کرد.

قهرمانی با اشاره به نقش فردی به نام امیرحسین کریمیان که در اظهارات متهم روحی به آن اشاره شده بود، گفت: امیرحسین کریمیان فردی است که شبکه‌ای داشته و دارای اسناد جعلی است، وی متولد آرژانتین است، اما خانواده او در ایران هستند، او در دادگاه استان البرز پرونده دارد، اما اکنون متواری است.

وی ادامه داد: وی یک متهم کلان است و امیدواریم در دادگستری کرج حکم این فرد نهایی شود؛ کریمیان فردی است که به فرزان راد یاد داده که چگونه سراغ بانک‌ها رود.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قاضی کارمند جرم دادگاه اخبار حوادث ترکیه پرونده زن محمد امامی نسترن سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس کرونا فیلم ایران پسر کرونا در ایران صبح ساعت تهران عجیب نماینده دادستان موکل بنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۱۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری خونین در صف بربری | کندن گوش پسر جوان به سبک تایسون

همشهری آنلاین - حوادث: این درگیری ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح روز شنبه در حوالی میدان حسن‌آباد تهران اتفاق افتاد. آن روز تعداد زیادی برای گرفتن نان بربری صف کشیده بودند و نانوایی که در آن حوالی قرار دارد شلوغ‌تر از همیشه بود. در این بین ناگهان ۲ نفر که جلوی صف ایستاده بودند با یکدیگر درگیر شدند. لحظاتی بعد وقتی زد و خورد بالا گرفت، افرادی که آنجا بودند صحنه ای باورنکردنی را دیدند. یکی از طرفین درگیر که حدود ۵۰ سال دارد در این بین با دندان‌هایش گوش طرف مقابل که جوانی ۲۲ ساله است را گاز گرفت و آن را جدا کرد. این مرد در ادامه قصد فرار داشت اما رهگذران که این صحنه هولناک را دیده بودند مانع فرارش شدند و در ادامه او را به ماموران پلیس تحویل دادند. در همین حال پسر جوان که گوش چپش را از دست داده بود ساعتی بعد گوشش را به بیمارستان منتقل کرد تا پزشکان بتوانند گوش جدا شده را پیوند بزنند.

روز گذشته پسر جوان که یک گوشش را در این درگیری از دست داده به دادسرای امور جنایی رفت تا شکایتش را مطرح کند. او وقتی جلوی قاضی محمدمهدی براعه، بازپرس دادسرای امور جنایی تهران قرار گرفت درباره آنچه که اتفاق افتاده بود گفت: آن روز حدود نیم ساعت در صف بودم تا نوبتم شد. آن زمان شاطر نانوایی ۵ نان روز پیشخوان انداخت. متهم ناگهان ۴ نان را جدا کرد و یک نان که خمیر و بی‌کیفیت بود برای من گذاشت. اعتراض کردم که چرا این نان را برای من گذاشتی؟ او هم گفت تو یک نان می‌خواهی. همین را بردار و برو. بر سر این موضوع با یکدیگر درگیر شدیم و او ناگهان با دندان گوش چپم را گاز گرفت و کَند. لو می خواست فرار کند که مردم دستگیرش کردند. گوش من دچا خونریزی شدیدی شده بود که از آنجا رفتم اما بعد از حدود ۲ ساعت برگشتم و گوشم را که هنوز آنجا افتاده بود برداشتم و به بیمارستان بردم. هرچند پزشکان گوشم را پیوند زدند اما گفتند فقط ۵۰ درصد شانش دارم که پیوند موفقیت‌آمیز باشد و ممکن است گوشم را از دست بدهم و دچار قطع عضو شوم.

در این جلسه متهم نیز در دفاع از خودش گفت:‌شاکی به من فحاشی کرد و من را کتک زد. من هم عصبانی شدم و گوشش را گاز گرفتم اما حالا پشیمانم.

بر اساس این گزارش، متهم با قرار وثیقه آزاد است و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

کد خبر 846130 برچسب‌ها گوش نزاع حوادث ایران

دیگر خبرها

  • علی هیبتی کیست؟ از درگیری مسلحانه تا حرکت غیرورزشی
  • اردوغان: نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند
  • اردوغان: عراق درباره آب مطالباتی از ترکیه دارد
  • مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند
  • آزاد شوم همسرم را هم می‌کشم!
  • متهم به قتل در دادگاه: پشیمان نیستم
  • درگیری خونین در صف بربری | کندن گوش پسر جوان به سبک تایسون
  • جنایت مرد ایرانی در ترکیه بخاطر کرایه تاکسی
  • چگونه وکیل حقوقی در تهران را انتخاب کنیم؟
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ | سقوط ادامه‌دار سکه و طلا