Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر با اشاره به نقش خدمات کادر درمانی در رسیدگی به بیماران کرونایی گفت: در این راستا لایحه‌ای از سوی شهرداری بوشهر برای معافیت یا تخفیف عوارض ویژه مدافعان عرصه سلامت تدوین می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، داریوش پوربهی صبح امروز در جلسه شورای شهر بوشهر با قدردانی از تلاش همه جانبه کادر درمانی و پرستاری و مجاهدان عرصه مقابله با کرونا در رسیدگی به بیماران کرونایی اظهار داشت: در عرصه مقابله با کرونا، مردم باید نقش خود را بیشتر نشان دهند تا شاهد رفع خطرات بیماری کرونا در ابتلا، بستری و فوت مردم باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر با بیان اینکه کادر درمانی از همان روزهای نخست انتشار ویروس کرونا با تمام وجود خدمات‌رسانی خود را آغاز کردند افزود: تا امروز در شرایط قرمز استان بوشهر شاهد تلاشهای خستگی ناپذیر کادر درمانی و پرستاری در مبارزه با کرونا هستیم.

وی، با تاکید بر تدوین لایحه معافیت یا تخفیف عوارض شهرداری ویژه مدافعان سلامت استان بوشهر تصریح کرد: در راستای تجلیل از  کادر درمانی و پرستاری و دیگر مجاهدان این عرصه، درخواست می‌شود لایحه‌ای از سوی شهرداری بوشهر برای معافیت یا تخفیف عوارض خدمات شهرداری به شورا ارسال شود تا بتوانیم قدردان بخش کوچکی از زحمات مدافعان جبهه سلامت باشیم.

رئیس شورای بوشهر با بیان اینکه شهردار و شورای جدید آماده تحقق مطالبات به حق شهروندان است خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود وضعیت پروژه‌های شاخص عمران شهری و شهرداری بوشهر با سرعت بیشتری انجام شود.

پوربهی، پروژه تقاطع غیرهمسطح سردار سلیمانی بوشهر را یکی از پروژه‌های شاخص شهرداری دانست و بیان کرد: این پروژه بعد مدتی توقف عملیات اجرایی آن آغاز شد اما روند عملیاتی این پروژه کند است چراکه یک پروژه به این بزرگی نباید فقط 5 کارگر داشته باشد.

برنامه کاری شهردار جدید بوشهر پس از معارفه تشریح شد+تصاویر شهردار بوشهر با رای اعضای شورای شهر انتخاب شد مراسم معارفه شهردار جدید بوشهر برگزار شد/ استاندار: هیچگونه دخالتی در کار شورای شهر نداریم

وی تاکید کرد: اگر بخواهد اجرای این پروژه به این صورت پیش برود شاید در شورای هفتم یا هشتم به بهره‌برداری برسد که از شهردار بوشهر درخواست می‌شود یک نظارت جدی بر این وضعیت داشته باشد تا شاهد تسریع عملیات اجرایی این تقاطع باشیم.

انتهای پیام/190/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کادر درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۲۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای شورا تقوا و تعهد را سرلوحه کارهای خود قرار دهند

بازرس کل استان ایلام گفت: شورای اسلامی شهر به عنوان نمایندگان مردم و شهردار به عنوان منتخب شورا باید تقوا، تعهد و خدمتگزاری را سرلوحه کار خود قرار دهند زیرا مردم ما بسیار نجیب و قدرشناس هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر ایلام، مالک روشنی اظهار کرد: شهردار باید بررسی کند در طول مدتی که در تصدی سمت شهرداری بوده است چه کارهای انجام داده و چه کارهای انجام نداده است تا با تجربه و تحلیل آنچه روی داده و نداده بتواند برنامه‌ای جامع برای ادامه راه تدوین کند.

وی افزود: شهردار ایلام بومی است و مشکلات شهری را بیشتر لمس می‌کند، اعضای شورا نیز باید کمک کار باشند و به سمت وحدت و همدلی حرکت کنند.

بازرس کل استان ایلام خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهر نباید با دودستگی مانع کار شوند، مردم می‌گویند ما به شورا رأی دادیم که به شهردار برنامه بدهند و از او کار بخواهند، هر زمان که مسئولیتی را قبول می‌کنیم باید دندان طمع را بکشیم و چیزی برای خود نخواهیم چراکه مردم ما مردم آگاهی هستند و در عصر ارتباطات نیز همه چیز روشن است.

بازرس کل استان ایلام اضافه کرد: در بحث ساخت‌وسازهای غیرمجاز شهرداری باید مقتدر ظاهر شود و برخوردهای لازم و قانونی را داشته باشد، هرگونه تعرض و زمین‌خواری باید خط قرمز باشد.

روشنی تاکید کرد: چه دلیلی دارد که بعضی مصوبات شورای شهر اجرایی نمی‌شود، اگر قانونی هست باید اجرا شود، به عنوان مثال میدان میوه و تره‌بار یکی از نیازهای ضروری شهر است که موجب ساماندهی بازار می‌شود و بی نظمی را از بین می‌برد، دیگر پروژه ضروری و مهم عمرانی آسفالت معابر است که باید انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه ساخت و سازها باید منطبق بر قوانین و اصول و آئین نامه‌های مهندسی باشد، گفت: چرا در حالی که طرح جامع ابلاغ شده است، اما صدور پروانه بر اساس طرح تفصیلی صورت می‌پذیرد. این موضوع باید تعیین تکلیف بشود چراکه برخی افراد به این امر معترض هستند و حق هم دارند.

بازرس کل استان ایلام تصریح کرد: سایت بازیافت زباله، تأمین و نگهداری ماشین آلات، شناسایی املاک و غرفه‌ها و ساماندهی آن‌ها نیز باید در دستور کار شورا و شهرداری قرار بگیرد.

وی ادامه داد: با هیچکس تعارف نداریم، مدیریت در بعضی واحدها و سازمان‌های شهرداری ضعیف عمل می‌کند که مشکلاتی را برای شهرداری و شهروندان به وجود آورده است که باید چاره‌اندیشی و تغییرات جدی ایجاد شود، زیرا با هیچکس تعارف نداریم.

بازرس کل استان ایلام گفت: هر کجا ببینیم حق مردم تضعیف می‌شود، من مدیر را می‌شناسم و مدیر را ملزم به پاسخگویی می‌کنم.

روشنی افزود: مدیران اقدامات خود و دستگاه‌های متبوع را رسانه‌ای کنند، چراکه مردم باید از خدمات نظام باخبر شوند و این جهاد تبیین است.

کد خبر 746804

دیگر خبرها

  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت
  • انحراف در بودجه شهرداری کرمانشاه
  • هزینه کرد شهرداری این شهر بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • هزینه کرد شهرداری مشهد بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • پروژه‌های خُرد محلات کمتر برخوردار را در اولویت قرار دهیم
  • اعضای شورا تقوا و تعهد را سرلوحه کارهای خود قرار دهند
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناطق نیمه برخوردار لرستان
  • آغاز احداث پروژه کمربندی گناباد از اردیبهشت امسال