Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه حوادث  جام جم آنلاین و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ داود معظمی گودرزی گفت: کودک آزای به هر شیوه و با هر انگیزه ممنوع است و مرتکب، به مجازات مندرج در قانون محکوم خواهد شد.  
وی افزود: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر اینکه مردی، دو کودک کار (فال فروش) را بازیچه تفریح و خنده خود قرار داده و انتشار فیلم و باز نشر دادن آن در شبکه‌های اجتماعی از سوی کاربران فضای مجازی سبب تشویش اذهان عمومی شده بود، بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس فتا وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی عنوان کرد: در تحقیقات پلیسی هویت واقعی متهم شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی روز گذشته مرد کودک آزار در مخفیگاهش دستگیر شد.
رئیس پلیس فتا با بیان اینکه متهم پس از تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار مجرمیت متهم روانه زندان شده است، افزود: کودک آزاری به هر شیوه و با هر انگیزه ممنوع است و مرتکب، به مجازات مندرج در قانون محکوم خواهد شد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: پلیس فتا با سرعت عمل و قاطعیت به هرگونه مسئله‌ای که باعث تشویش اذهان عمومی و آزرده خاطر شدن هموطنان در فضای مجازی شود، ورود و با مرتکبان برخورد قانونی خواهد کرد.
وی یاد آور شد: از ابتدای سال تاکنون چندین مورد مشابه توسط پلیس فتا تهران بزرگ شناسایی و دستگیر شده اند و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده موارد مشابه از طریق سایت پلیس فتا www.cyberpolice.ir موارد را با کارشناسان پلیس فتا در میان بگذارند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: رئیس پلیس فتا کودک آزاری پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۲۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات در بروجرد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: سه نفر از عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی در فضای مجازی توسط پلیس فتا شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، سرهنگ مهدی مهدوی‌کیا گفت: شبکه‌های اجتماعی این افراد بعد از دستگیری مسدود و با دستور قضایی روانه زندان شدند.

وی تاکید کرد: با کسانی که در فضای مجازی به ارزش‌های دینی و اسلامی و اعتقادات مردم هتاکی می‌کنند، برخورد قاطع خواهد کرد.

فرمانده انتظامی بروجرد تاکید کرد: فضای مجازی و کانال‌ها و پیج‌های شهرستان بروجرد توسط پلیس فتا فرماندهی انتظامی بروجرد رصد می‌شود و در صورت مشاهده هتاکی به نظام و مقدسات اسلامی، شناسایی و صفحات مجازی آنان مسدود و گردانندگان آنان دستگیر خواهند شد.

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: از هر ۶ دانش آموز، یک نفر قربانی آزار و اذیت در فضای مجازی می‌شود
  • دستگیری هتاک انتقام جو در سمنان
  • دستگیری سه نفر در لرستان به جرم توهین به نظام و مقدسات
  • دستگیری ۳ نفر در لرستان به جرم توهین به نظام و مقدسات
  • عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات در بروجرد دستگیر شدند
  • بازی؛ نیازی بنیادین در دوران کودکی
  • ۴۱ متهم فضای مجازی اردستان به مراجع قضایی معرفی شدند
  • فضای مجازی شکارچی متخلف را لو داد
  • مجازات شاهزاده سرین چیست؟
  • رسانه‌ها بازوی توانمند پلیس در ارتقاء نظم و امنیت هستند