Web Analytics Made Easy - Statcounter

این پلتفرم‌های آنلاین برای جلب رضایت مشتری در دوره‌های زمانی مختلف کد تخفیف هایی را منتشر می‌کنند و به کاربران این فرصت را می‌دهند تابا  صرف هزینه‌ی کمتر خرید بیشتری داشته باشند!

 اما سوال مهم و پرتکرار کاربران این است که چطور به کد تخفیف دیجی کالا ، کد تخفیف دیجی استایل و سایر پلتفرم‌های آنلاین دسترسی پیدا کنیم؟!

خبر خوب اینکه پرتخفیف دست به کار شده تا با جمع‌آوری و اشتراک‌گذاری تخفیف های منتشرشده، خیلی ساده و راحت انواع کوپن های تخفیف را دو دستی تقدیم کاربرانش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین اگر شما هم مثل همه تخفیف گرفتن را دوست دارید و دلتان می‌خواهد کالا یا خدمات موردنظرتان را با پرداخت مبلغ کمتری دریافت کنید پس با ما همراه باشید تا راه و روش یک خرید پرتخفیف را به شما نشان بدهیم!

چگونه کد تخفیف دیجی کالا را وارد کنیم؟

چه اهل خرید اینترنتی باشید چه نباشید در هر صورت به احتمال زیاد نام دیجی کالا به گوشتان خورده است. یک فروشگاه آنلاین بزرگ که انواع محصولات را با قیمت‌های مناسب در اختیار مشتریانش می‌گذارد. دیجی کالا با داشتن تنوع بالای محصولات توانسته اقشار مختلف جامعه را به مشتریان ثابت خود تبدیل کند.

اگر سری به این فروشگاه بزرگ زده باشید می‌دانید که از محصولات غذایی و لوازم خانگی گرفته تا پوشاک، نوشت‌افزار و لوازم الکترونیکی را می‌توانید از دیجی کالا تهیه کنید. از طرف دیگر کد تخفیف دیجی کالا را هم نمی‌شود نادیده گرفت. این سامانه با وجود اینکه محصولاتش را با قیمت‌های مناسبی ارائه می‌کند در مناسب‌های مختلف برای انواع محصولات کد تخفیف هایی را در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد.

دسترسی به این کد تخفیف های اصلا سخت نیست، کافی است وارد سایت یا اپ پرتخفیف شوید و با انتخاب گزینه‌ی «فروشگاه اینترنتی» به کد تخفیف های دیجی کالا و سایر فروشگاه‌های اینترنتی دسترسی پیدا کنید.

اگر هم می‌خواهید فقط کوپن‌های دیجی کالا را ببینید می‌توانید در کادر جستجو عبارت کد تخفیف دیجی کالا را سرچ کنید تا سایت تمام کوپن‌های این فروشگاه را به شما نشان بدهد.

شما با کلیک روی دکمه‌ی سبز رنگ «خرید کنید» می‌توانید مستقیماً وارد سایت دیجی کالا شوید. اگر در سایت دیجی کالا عضو نشده باشید می‌توانید با کلیک روی دکمه ثبت‌نام، مراحل ساده‌ی ثبت‌نام را طی کنید و بعد از آن در میان محصولات متنوع این فروشگاه گشت بزنید.

بعد از پر کردن سبد خریدتان، کد تخفیف دیجی کالا را در کادر مشخص‌شده وارد ‌کنید تا تخفیف مورد نظر اعمال شود. در نهایت با کلیک روی دکمه‌ی پرداخت می‌توانید از یک خرید پرتخفیف لذت ببرید.

چگونه از کد تخفیف دیجی استایل استفاده کنیم؟

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که همیشه تازه‌های برندهای مد را دنبال می‌کنند پس حتماً خوشحال خواهید شد اگر بدانید یک فروشگاه اینترنتی با عرضه‌ی محصولات اورجینال مد از برندهای داخلی و خارجی دسترسی شما را به کالاهای مد روز ساده کرده است!

فروشگاه اینترنتی دیجی استایل انواع محصولات عرصه‌ی مد مثل پوشاک زنانه و مردانه، کفش، کیف و آکسسوری مد را با قیمت‌های مناسب در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد. این فروشگاه اینترنتی با مزایای ویژه‌ای مثل ارسال سریع کالا و امکان استرداد کالا توانسته مشتریان بسیاری را به خود جذب کند.

ناگفته نماند که این فروشگاه در کنار محصولات جذاب و قیمت‌های مناسب، کد تخفیف دیجی استایل را هم در بازه‌های زمانی مختلف منتشر می‌کند. برای اینکه بتوانید به سادگی به جدیدترین کد تخفیف های این فروشگاه دسترسی پیدا کنید می‌توانید وارد سایت یا اپ پرتخفیف شوید و روی گزینه‌ی «مد و لباس» کلیک کنید. به این ترتیب انواع و اقسام کوپن ها از برندهای مختلف مد در دسترستان قرار می‌گیرد.

فراموش نکنید که قبل از استفاده از کد تخفیف از مدت زمان اعتبار و همین‌طور نوع کد تخفیف مطمئن شوید تا در هنگام استفاده از آن با مشکلی موجه نشوید.

شما با کلیک روی گزینه‌ی مشاهده‌ی جزییات می‌توانید توضیحات بیشتری را در مورد کد تخفیف دریافتی‌تان بخوانید یا از کد تخفیف تان پرینت بگیرید. به علاوه با کلیک روی گزینه‌ی «اضافه به علاقه‌مندی‌ها» می‌توانید کوپن‌تان را ذخیره و در زمان دیگری از آن استفاده کنید.

پرتخفیف مرجع معتبر کد تخفیف

همان‌طور که مشاهده کردید پرتخفیف راه دسترسی به تازه‌ترین کد تخفیف ها را بسیار ساده کرده است. پرتخفیف در تلاش است تا با تست و اعتبارسنجی کدهای تخفیف به مرجع معتبری در عرصه‌ی انتشار کد تخفیف تبدیل شود.

به این ترتیب هر زمان که اراده کنید می‌توانید به سایت یا اپ پرتخفیف سربزنید و با گشت‌وگذار در میان انواع کوپن‌ها کد تخفیف موردنیازتان را پیدا کنید و طعم شیرین یک خرید ارزان را بچشید!

کد خبر 565511 برچسب‌ها خرید آنلاین

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خرید آنلاین کد تخفیف دیجی کالا فروشگاه اینترنتی قیمت های مناسب کد تخفیف دیجی کالا دیجی استایل کلیک روی کد تخفیف ها گزینه ی کوپن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۲۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ فروشندگان را به دردسر انداخت

تعدادی از فروشگاه‌های کشور در اجرای طرح کالابرگ الکترونیک همکاری دارند و کالا‌های متقاضیان را عرضه می‌کنند، اما موضوعی که فروشندگان را آزرده خاطر کرده است تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ به حساب آنهاست. به گفته شهروند خبرنگار ما وجه قابل پرداخت کالا‌هایی که از یک ماه گذشته به فروش رسانده شده با تاخیر مواجه شده است و تاکنون پرداختی صورت نگرفته است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام، از یک ماه قبل پول کالابرگ مغازه دار‌ها و فروشگاه‌ها را واریز نکردند.  وزارت رفاه اصلا پاسخگو نیست. چک مغازه دار برگشت خورده؛ کالا‌هایی که ماه قبل فروخته شده و مشتری از طریق کالابرگ کارت کشیده، اما شرکت فارا هنوز این پول را به حساب فروشگاه دار‌ها و مغازه دار‌ها پرداخت نکرده است. همگی ما به مشکل خوردیم خواهش میکنم پیگیری کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ فروشندگان را به دردسر انداخت
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی
  • تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات
  • فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند
  • دیجی کالا ؛ بزرگ ترین بازار آنلاین موبایل ایران
  • کتابفروشی که خبر تعطیلی اش را شیرین کرد
  • اسنپ شاپ یا دیجی استایل؟ کدام برای خرید لباس بهتر است؟
  • تعطیلی کتابستان در خیابان انقلاب
  • 4 خوراکی خوشمزه و خنک برای فصل گرم