Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کل دادگستری استان هرمزگان از ترخیص و بارگیری محموله ۶ هزار و پانصد تنی برنج در بندر شهید رجایی بندرعباس با اقدام به موقع دستگاه قضایی خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علی صالحی رییس کل دادگستری استان هرمزگان اعلام کرد: با دستور قضایی اقدامات لازم به منظور تسریع در روند ترخیص محموله 6 هزار و پانصد تنی برنج موجود در انبارهای بندر شهید رجایی بندرعباس انجام و حجم قابل توجهی از نیاز بازار به این کالای اساسی در سراسر کشور تأمین می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به منویات داهیانه مقام معظم رهبری در خصوص لزوم تلاش هدفمند و سازمان یافته در حوزه اقتصاد و تأکید معظم له بر اینکه «گرانی‌های اخیر توجیه ندارد»، خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی تمام همت خود را به کار گرفته تا با بسیج همه امکانات موجود در استان هرمزگان به عنوان گلوگاه اقصادی کشور ضمن ایجاد هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی، مطالبه بحق رهبر معظم انقلاب اسلامی را محقق نموده و با عمل به سیاست های ابلاغی از سوی ریاست محترم قوه قضائیه در همکاری با دستگاه های اجرایی و نگاه به ظرفیت و توان داخلی، گرانی‌های بی مبنا را کنترل نماید.

رییس شورای قضایی استان هرمزگان تصریح کرد: در  بازدید صورت گرفته از بندر شهید رجایی بندرعباس و پس از کسب اطلاع از مشکل به وجود آمده برای ترخیص محموله بزرگ برنج وارداتی ، دستورات صریح قضایی به منظور رفع موانع موجود از جمله استقرار فوری نمایندگان سازمان غذا و دارو و استاندارد در بندر شهید رجایی و تسریع در انجام آزمایش ها و صدور مجوزهای قانونی صادر شد. 

وی خاطر نشان کرد: عدم ترخیص این محموله در بندر شهید رجایی بندرعباس، باعث شده بود این حجم زیاد از برنج به مدت 284 روز بلاتکلیف بماند و در معرض خطر تضییع قرار گیرد، که در نتیجه همکاری دستگاه های اجرایی با دستگاه قضایی نسبت به ترخیص کامل آن اقدام شد.

صالحی یادآور شد: خوشبختانه با اقدام به موقع دستگاه قضایی، محوله 6 هزار و پانصد تنی برنج موجود در انبارهای بندر شهید رجایی بندرعباس ترخیص و در حال بارگیری به اقصی نقاط کشور است که در نتیجه آن ، میزان قابل توجهی از نیاز بازار تأمین می شود.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان تصریح کرد: با هماهنگی های انجام شده این محموله بزرگ جهت عرضه به مصرف کنندگان و تنظیم قیمت ها به سراسر کشور فرستاده می‌شود.

وی همچنین تأکید کرد: از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز خواسته شده است به طور ویژه نسبت به تأمین کامیون‌های لازم جهت ارسال این محموله به نقاط مختلف کشور اقدام نماید.

درآمد کلان دولت از مبارزه یکساله قوه قضائیه با فساد اقتصادی+فیلم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بندر شهید رجایی بندرعباس استان هرمزگان دستگاه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۲۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی شناور جستجو و نجات در بندر شهید رجایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، معاون فنی و نگهداری اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: این شناور جستجو و نجات سبک وزن و پرسرعت معروف به Rib مخصوص نقاط کم عمق و سواحل است.

مهدی بروغنی افزود: این شناور با آبخور کمتر از نیم متر و سبک وزن بعد از نصب کولار به آب اندازی شد تا بعد از انجام سایر تنظیمات آماده به کار شود.

وی گفت: این شناور با سرعت حداکثر ۴۰ گره دریایی دارای هشت متر طول، سه متر عرض و ۳۰ سانتیمتر آبخور است.

بیشتر بخوانید: جابه‌جایی بیش از ۱۲ میلیون تن انواع کالا در بنادر غرب هرمزگان

معاون فنی و نگهداری اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان مهم‌ترین ماموریت و کاربر‌ی این شناور را نجات افراد مضطر در مناطق کم‌عمق و سواحل عنوان کرد که سایر شناور‌ها قادر به انجام عملیات جستجو و نجات در آن مناطق نیستند.

سرسره تعمیراتی بندر شهید رجایی علاوه بر یدک‌کش‌های خود در راستای حفظ و ارتقا توان عملیاتی بنادر کشور اقدام به انجام تعمیرات شناور‌های سایر بنادر کرده و سهم به‌سزایی در اشتغال، افزایش توان علمی و فنی و تعمیراتی نیرو‌های بومی کشور دارد.

دیگر خبرها

  • توقف رفت و آمد در بندر مسافری شهید حقانی
  • توقف رفت و آمد در بندرشهید حقانی
  • ورود ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان برای بررسی راهکارهای قانونی کاهش هزینه ساخت مسکن در استان
  • ◄ نجات افراد مضطر در مناطق کم عمق مهم ترین کاربر‌ی شناور نجات است
  • بازسازی یک فروند شناور جستجو و نجات در بندر شهید رجایی
  • بازسازی شناور جستجو و نجات در بندر شهید رجایی
  • افزایش ۲۷ درصدی ترانزیت خارجی در بخش کانتینری
  • ثبت ۲میلیون و ۲۰۰ هزار عملیات کانتینری در بندر شهید رجایی
  • ثبت بالاترین رقم عملیات کانتینری طی شش سال گذشته در بندر شهید رجایی
  • پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی