Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@21:12:49 GMT

مشکل لوکیشن سریال شهید باکری حل شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۹۳۲۳۸

مشکل لوکیشن سریال شهید باکری حل شد

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، سریال «شهید باکری» قرار است به‌زودی با کارگردانی هادی حجازی‌فر جلوی دوربین برود، چند روز گذشته حجازی فر درخواست  کسب مجوز برای فیلمبرداری در یک منطقه نظامی داشت و امروز در صفحه مجازی خود نوشت :

سلام و عرض ادب
بسیار بسیار ممنونم از همه عزیزانی که توی این چند روز کمک کردند تا مقدمات حل مشکل لوکیشن فیلم فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سپاس قلبی و صادقانه من به عنوان عضو کوچک گروه سریال شهید باکری از مجموعه درجه یک، عزیز و پر افتخار ارتش که رفتار و تواضع و همراهی شان هنوز برایم باورنکردنی است.

عزیزانی که علیرغم مشغله فراوان در اولین فرصت اجازه دیدار و گفتگو را فراهم کردند و با بزرگواری تمام و بدون کوچک‌ترین گله گذاری‌و اشاره‌ای به یادداشت من محل و لوکیشن مورد نیاز را در اختیار گروه قرار دادند. اگر بیم تفسیر‌های نابجا نبود در ستایش و ابراز ارادت به این عزیزان سطر‌ها می‌شد نوشت.

در نهایت ممنونم از فرمانده محترم ارتش جمهوری اسلامی ایران و حاج آقا حسنی بزرگوار که پیگیر برگزاری این جلسه شدند، همچنین امیر تقی خانی، سرهنگ مهدوی و .. به ویژه فرمانده عزیز و پر افتخار نیروی زمینی ارتش امیر حیدری که ما را به ادامه راه امیدوار کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سریال تلویزیونی رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۳۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوچک‌ترین بمب‌افکن دنیا به جنگ سرطان می‌رود!

محققان دانشگاه آلاباما با همکاری پژوهشگرانی از موسسه تحقیقاتی سنت‌پاو وسیبربن، ماده‌ای در مقیاس میکرومتری از جنس پروتئین ساختند که می‌تواند رهایش نانوذرات را در محل سلول‌های سرطانی انجام داده و با این کار تومور را از بین ببرد. این میکروماده روی مدل‌های جوندگان مبتلا به سرطان روده بزرگ آزمایش شده و نتایج آن امیدوارکننده بوده است.

این تیم به سرپرستی آنتونیو ویلاورد از انستیتوی بیوتکنولوژی و زیست‌پزشکی گروه ژنتیک و میکروبیولوژی در دانشگاه آلاباما در بیرمنگام، با کمک خودآرایی، پروتئین‌ها را تبدیل به ساختار‌های میکرومقیاس کردند که توانایی حمل پپتید‌ها را به صورت طولانی مدت دارند. این فناوری که به صورت پتنتی به ثبت رسیده است، برای تولید گرانول‌های زیستی به کار گرفته می‌شود. این گرانول‌ها، عملکردی شبیه به سیستم غدد درون‌ریز انسان دادند. از نظر آرایش مولکولی، این ساختار از برهمکنش یونی فلز روی (Zn) با یک دامنه غنی از هیستیدین تشکیل شده است. هیستیدین یک اسید آمینه مهم در بدن انسان است.

بر اساس گزارش ایسنا، این میکروماده جدیدی که دانشمندان ایجاد کرده‌اند از زنجیره‌های پلی پپتیدی تشکیل شده است، زنجیره‌هایی که به عنوان نانوذرات زیست‌فعال و کاربردی در دسترسی هستند و می‌توانند محتویات خود را برای از بین بردن سلول‌های سرطانی رهاسازی کنند.

این گروه تحقیقاتی برای بررسی عملکرد این ساختار مولکولی آن را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و دینامیک ترشح آن را، هم در شرایط آزمایشگاهی و هم در داخل بدن مطالعه کردند. در یک مدل حیوانی مبتلا به سرطان کولورکتال CXCR۴+، این سامانه در تجویز زیرپوستی، تجمع پروتئینی بالایی را در بافت تومور نشان داد.

آنتونیو ویلاوره، استاد گروه ژنتیک و میکروبیولوژی دانشگاه آلاباما می‌گوید: این نکته حائز اهمیت است که این تجمع نسبت به زمانی که پروتئین در خون تزریق می‌شود، کارآمدتر است. این فناوری یک روش جدید برای اطمینان از سطح بالای دارو در محل مورد نظر و اثربخشی بالینی بهتر است، بنابراین از تجویز مکرر داخل وریدی جلوگیری می‌کند و با این کار عوارض جانبی دارو به حداقل می‌رسد.

tags # سرطان سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • کوچک‌ترین نفوذ دشمن زیر چشم نیروهای مسلح قرار می‌گیرد
  • کوچک‌ترین بمب‌افکن دنیا به جنگ سرطان می‌رود!
  • شهیدی که پارتی‌بازی نکرد
  • هشت‌هزار مگاوات برق برای جبران ناترازی وارد مدار شده است
  • رئیسی فاز توسعه نیروگاه شهید باکری سمنان را افتتاح کرد
  • رئیس‌جمهور طرح توسعه واحدهای گازی نیروگاه شهید باکری سمنان را افتتاح کرد
  • افتتاح واحد‌های گازی نیروگاه برق شهید باکری سمنان
  • حلقه‌های هوشمند نامرئی هستند و این مشکل‌ آنهاست!
  • نیرو‌های مسلح ما بزرگترین عملیات پهپادی دنیا را رقم زدند
  • آمادگی نیروهای مسلح برای برقراری امنیت در مرزهای ایران