Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، با اعلام مسوولان باشگاه شرکت سهامی فرش ایران حضور ۲ کشتی‌گیر روس در وزن‌های ۷۹ و ۹۷ در این تیم قطعی شده است.

با آغاز لیگ و در روزهای آینده شاهد حضور «گادجی نبی‌اف» قهرمان جهان در وزن ۷۹ کیلوگرم و «اصلان‌بک‌ سوتیف» در وزن ۹۷ کیلوگرم در تیم فرش ایران خواهیم بود تا تیم مدعی شرکت سهامی فرش ایران حضوری قدرتمند در دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابت‌های کشتی آزاد روسیه روزهای ۲۵ تا ۲۷ مهرماه در نارو فومینسک (نزدیکی شهر مسکو) برگزار شد که نبی‌اف در وزن ۷۹ کیلوگرم بعد از احمد عثمان‌اف و گادجی مراد علیخمایف مقام سوم مشترک را به همراه امان‌الله گادجی ماگومدوف کسب کرد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم نیز اصلان بک سوتیف نیز تا دیدار فینال این پیکارها پیش رفت اما برابر عبدالرشید سعدالله‌یف مغلوب شود عنوان دوم را به دست آورد.

پیش از این اسامی همچون حاجی مراد گاتسالوف و سعدالله‌یف قهرمانان جهان و المپیک کشتی روسیه در لیگ ایران مطرح شده بود. این ۲ آزادکار سابقه حضور در لیگ کشتی آزاد ایران را دارند.

دور برگشت لیگ برتر کشتی آزاد بنابر اعلام سازمان لیگ کشتی قرار است از ۹ آذر ماه آغاز شود.

دور رفت گروه (الف)  لیگ برتر کشتی آزاد روزهای ۱۰ و ۱۱ مهر برگزار شد و در پایان تیم استقلال تهران با ۳ پیروزی بعنوان صدرنشین دور رفت این رقابت ها معرفی شد.

رده‌بندی تیمی گروه (الف) لیگ برتر کشتی آزاد به شرح زیر است: ۱- استقلال تهران ۲- دانشگاه آزاد اسلامی ۳- شهدای زنجان ۴- شرکت سهامی فرش ایران

دور رفت گروه (ب) لیگ برتر کشتی آزاد روزهای ۱۵ و ۱۶ مهر برگزار شد که رده‌بندی تیم‌ها به شرح زیر است: ۱- بازار بزرگ ایران ۲- هیأت کشتی قائمشهر ۳- پاس ساری ۴- چسب رازی ۵- اترک خراسان رضوی

برچسب‌ها لیگ کشتی آزاد و فرنگی کشتی آزاد فدراسیون کشتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ کشتی آزاد و فرنگی کشتی آزاد فدراسیون کشتی لیگ کشتی آزاد و فرنگی کشتی آزاد فدراسیون کشتی اخبار کنکور لیگ برتر کشتی آزاد فرش ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۳۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه دوری حسن یزدانی از اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، حسن یزدانی قهرمان مازندرانی و مرد ۹ مداله کشتی آزاد المپیک و جهان، به دلیل ادامه روند توانبخشی در این مرحله از اردوی آزادکاران حضور نخواهد داشت.


بر اساس اعلام روابط عمومی فدراسیون کشتی، یزدانی که در مدت توانبخشی خود به دلیل عمل جراحی کتف، تمرینات خود را با گرفتن برنامه و هماهنگی با کادر فنی انجام می‌داد، در این اردو نیز به دلیل کامل شدن روند فیزیوتراپی در اردو حضور نخواهد یافت و به صورت انفرادی تمرینات خود را پیگیری می‌کند.


بر این اساس حسن یزدانی در اردوی بعدی تیم ملی کشتی آزاد به جمع نفرات دعوتی اضافه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • حضور دو مربی کرمانشاهی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد
  • حذف دیوید تیلور استرس را از روی حسن یزدانی برداشت
  • حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • چشم کاروان ایران در المپیک به عملکرد گوش شکسته‌ها
  • ادامه دوری حسن یزدانی از اردوی تیم ملی
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • باخت تیلور بار روانی را از تیم ملی کشتی کم کرد
  • دعوت کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم ملی
  • امینی: پژمان درستکار گفت باید به کشتی کمک کنی