Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم سینمایی «عجیب و غریب» به کارگردانی «کریستوفر لندون» در هفته اول فروش خود بالای ۳ میلیون دلار کسب کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از ورایتی، فیلم سینمایی «عجیب و غریب» محصولی از کمپانی یونیورسال و بلوم هاوس پروداکشن، در هفته نخست اکران خود توانست با فروش 3.7 میلیون دلاری در صدر گیشه آمریکا قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"تومیریس" فیلمی سراسر جعل و توهین نسبت به ملت ایران است/ کارگردان تقدیرشده در جشنواره فجر علیه ایران فیلم ساخت

در عصر کرونا و در حالی که مخاطبان هنوز تمایلی برای رفتن به سینما ندارند و از طرفی هر فیلمی که قرار بود به صورت سینمایی اکران شود، انتشارش عقب افتاد، همین بلیت فروشی اندک کافی بود تا فیلم «غیرعادی» به راحتی پرفروش‌ترین فیلم هفته شود. این اثر در 2 هزار و 472 سینما در آمریکای شمالی اکران شد و در 20 گیشه جهانی 1.9 میلیون دلار فروخت تا در مجموع به 5.6 میلیون دلار برسد.

در فیلم «غیر عادی» ویسن وو در نقش یک قاتل سریالی بازی می‌کند و کاترین نیوتون هم یک نوجوان دبیرستانی است. کریستوفر لندون که فیلم «آشفته» از سه‌گانه «فعالیت فراطبیعی» را نویسندگی کرد و کارگردان «روز مرگت مبارک» هم بود، فیلم «غیرعادی» را در رده سنی بزرگسال ساخته است. این اثر که عموماً نقد‌های مثبتی داشته، با بودجه 6 میلیون دلاری ساخته شده است.

تحلیلگران معتقدند که این فیلم با توجه به وضعیت پاندمی کرونا و بسته بودن تعدادی از سینما‌های آمریکا افتتاحیه خوبی داشته است و بسیار سودآور خواهد شد. کمپانی سازنده فیلم هم امیدوار است با وجود نبود رقیب در گیشه، این فیلم مدت زمانی طولانی را برای اکران داشته باشد.

«بگذار برود»، «جنگ با پدر بزرگ» و «بیا بازی» فیلم‌هایی‌اند که در رتبه‌های بعدی فروش آمریکا قرار گرفته‌اند. فیلم جدید «آمونیت» نیز دیگر فیلم تازه اکران این هفته بود.

عموماً فیلم‌ها 75 الی 90 روز پیش از آنکه به صورت دیجیتالی ارائه شوند، باید در سینما‌ها نمایش داده شده باشند؛ با قراردادی که یونیورسال امضا کرد این شرکت می‌تواند بعد از 17 روز این فیلم‌ها را به صورت آنلاین نمایش دهد. سینمای AMC نیز در ازای این قرارداد بخشی از سود کمپانی در نمایش آنلاین را دریافت می‌کند.

سیدزاده: اهالی فرهنگ مضطر شده‌اند/ دولت وارد عمل شود

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: باکس آفیس سینما فیلم باکس آفیس سینما فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۳۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدرنشینی تارگت در مسابقات لیگ تیراندازی سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ تیم‌های تارگت سمنان، هیئت دامغان و شهدای غزه سمنان به ترتیب مقابل تیم‌های هیئت شاهرود، فجر سمنان و شواتیر گرمسار پیروز شدند ؛  تیم تپانچه شهید تابسته شاهرود این هفته استراحت داشت
در رشته تپانچه بادی، محمد گلینی از تیم تارگت سمنان فاطمه شورونی از تیم شهدای غزه و ساغر وظیفه شناس از تیم تارگت سمنان به ترتیب عناوین اول تا سوم را بدست آوردند
مسابقات هفته هفتم و نهایی لیگ تیراندازی استان سمنان  ، جمعه ۲۱ اردیبهشت  در سالن تیراندازی شهدای گمنام سمنان برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • گردش مالی عجیب و غریب فیلترشکن‌ فروش‌ها | پول‌های مردم کجا می‌روند؟
  • افزایش ۹ درصدی مخاطبان سینما‌های خراسان رضوی در فروردین ۱۴۰۳
  • صدرنشینی تارگت در مسابقات لیگ تیراندازی سمنان
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • رؤیا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • رویا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • (ویدئو) غافلگیری جالب میلاد کی‌مرام در اکران مردمی یک فیلم
  • سوپرایز میلاد کی مرام در اکران عمومی آسمان غرب + عکس و فیلم
  • نقش برابر مردم و مسوولان برای ماندگاری سینما در قوچان