Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالهادی فقهی زاده معاون قرآن و عترت در حکمی میلاد عرفان پور را به عنوان دبیر هنری جشنواره ملی نغمه‌های محمدی (ص) منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای ترویج و گسترش فرهنگ و معارف قرآن و اهل بیت علیه السلام و حمایت از تولید آثار و محصولات ممتاز قرآنی هر ساله جشنواره فرهنگی هنری و رسانه‌ای آیات را با مشارکت و همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها نهادها و مؤسسات و فعالان فرهنگی و قرآنی کشور برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس و بنا به پیشنهاد مدیر کل دفتر تبلیغ و ترویج و با توجه به سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم شما را به عنوان دبیر هنری جشنواره ملی نغمه‌های محمدی (ص) منصوب می‌کنم.

امید است با استعانت از خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و با همکاری و تعامل مؤثر و سازنده با تمامی نهادها و مؤسسات قرآنی، در پیشبرد اهداف متعالی حوزه مورد نظر موفق باشید.

کد خبر 5072770

منبع: مهر

کلیدواژه: شعر شعر آئینی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داود فیرحی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی قرآن کریم مجمع جهانی صلح اسلامی علامه طباطبایی پیامبر اکرم ص داوود فیرحی عرفان اسلامی قرآن علیرضا زاکانی حوزه علمیه معرفی کتاب تحقیقات علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۳۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد

 در احکامی از سوی محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان ریاست کمیته تالیف،تدوین و نشر تولیدات آثار هنری در کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان به علی سرگزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد.

ترکیب اعضای کمیته فرهنگی و هنری کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون فرهنگی،هنری و اجتماعی سپاه، حوزه هنری، سازمان تبلیغات اسلامی، شهرداری زاهدان، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و اداره کل آموزش وپرورش این استان است.

براساس حکم کمیته تالیف، تدوین و نشر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس،دانشگاه سیستان و بلوچستان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، بنیاد شهید و امور ایثارگران و دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان اعلام شده است.

کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۵ در این استان برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • همه پروژه‌های فرهنگی-هنری دارای شناسنامه ملی می‌شوند
  • سرچشمه عرفان وحیانی و اخلاق قرآنی یکی است
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد
  • دبیر جشنواره فرهنگی-هنری اتقان انتخاب شد
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان
  • محمدرضا باقری دبیر جشنواره فرهنگی هنری اتقان شد
  • پیشتازی یزدی‌ها در تربیت حافظ قرآن کریم