Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر حوزه شهردار سمنان گفت: فعالیت های سامانه 137 شهرداری سمنان با استفاده از توان خارج سازمانی ، قوی تر می شود . 

 

محسن صوفی آبادی مدیر حوزه شهردار سمنان در گفت و گو با خبرنگار آریا از سمنان گفت:  سامانه مدیریت شهری 137 یکی از راه‌های آسان و سریع برای برقراری ارتباط شهروندان با شهرداری بوده تا بتوانند درخواست‌ها، نظرات، پیشنهادات و شکایات خود را در تمامی حوزه‌های کاری شهرداری و مدیریت شهری دریافت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

صوفی آبادی تأکید کرد: سامانه 137 فرصتی برای مشارکت شهروندان و متقابلاً ایجاد زمینه بررسی میزان آشنایی، بهره‌گیری و رضایتمندی شهروندان سمنانی به عنوان مخاطبان و مشتریان اصلی فراهم ساخته است.


وی با اشاره به ضرورت اقدام به موقع در رفع درخواست های شهری شهروندان اظهار داشت : به جهت افزایش رضایتمندی شهروندان و همچنین استفاده از امكانات بخش خصوصی شهرداری سمنان اقدام به برون سپاری فعالیت های عمرانی و خدماتی سامانه 137  نمود تا با بهره گیری از توان متخصصان و امکانات بیشتر ، بتوان خدمات قابل توجهی را به شهروندان ارائه داد .    


به گفته ی صوفی آبادی ، سامانه اینترنتی 137 به آدرس 137.semnan.ir نیز در راستای انعکس مشکلات و پیشنهادات شهروندان فعال بوده و استفاده از سامانه پیامکی نیز در این جهت در دستور کار قرار دارد . 


مدیر حوزه شهردار سمنان در پایان از شهروندان سمنانی خواست در هنگام تماس با 137 ، نشانی و نوع موضوع درخواست مورد نظر را  دقیقا بیان کرده و کد پیگیری پیام، جهت اطلاع از نتیجه انجام درخواست را حتما یادداشت کنند .

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری سمنان سامانه 137 شهروند شهر سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۴۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار چهره به چهره استاندار همدان با مردم و پاسخ گوی مطالبات شهروندان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزارش صدا و سیما استان همدان، علیرضا قاسمی فرزاد، با حضور در مرکز سامد «سامانه ارتباطات مردم و دولت» و ارتباط مستقیم با مردم برای شنیدن مسائل و مشکلات مطرح شده و پاسخگویی به سوالات، دستورات لازم را برای گره گشایی از مشکلات، پیگیری و تحقق مطالبات قانونی شهروندان صادر کرد.

مرکز سامد یا همان سامانه ارتباط الکترونیکی مردم و دولت یکی از راه‌های بیان مشکلات و تقاضا‌های مردم از دستگاه‌های دولتی است.

اپراتور‌های این مرکز همه روزه و در ساعات اداری پاسخگوی درخواست‌های تلفنی مردم هستند و مردم می‌توانند با شماره گیری ۱۱۱ با این سامانه ارتباط برقرار کنند.

روزانه بیش از ۳۰۰ تماس مردمی برقرار می‌شود و ۷۰ درصد آن درخواست مشاوره است.

با ثبت مشخصات فردی تقاضا کننده به او یک کد پیگیری داده می‌شود و دستگاه‌های مربوطه در نهایت مدت یک هفته تا ۱۰روز باید پاسخگوی درخواست افراد باشند.

دیگر خبرها

  • تأکید رئیسی بر نقش مؤثر مجالس ایران و پاکستان در تسهیل و تسریع ارتقای روابط فیمابین
  • لزوم حرکت به سمت سرمایه‌گذاری تخصصی/ قوانین سرمایه‌گذاری در حوزه شهری تسهیل شود
  • دغدغه و درخواست شهروندان با ۵۶۴ مصوبه بازدید میدانی محلات پیگیری شد
  • پاسخگویی سامانه ۱۳۷ شهرداری یزد به ۶۵۰ تماس/ گزارشات مردمی از آبگرفتگی معابر و جوی‌های شهر
  • زیباسازی شهری در شهرضا متحول می‌شود
  • ساختار و مبلمان شهری سعدآباد بهبود می‌یابد
  • دیدار چهره به چهره استاندار همدان با مردم و پاسخ گوی مطالبات شهروندان
  • تابلوموزیکال «تار و تاریخ» برای روز بزرگداشت سعدی+فیلم
  • تابلوموزیکال «تار و تاریخ» به سرخه سمنان رسید
  • ارتقای سیما و منظر شهری با تقویت روشنایی شهر