Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@01:21:47 GMT

پرسپولیس فینالیست قطعی لیگ قهرمانان 2020 آسیا شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۹۴۱۱۷

پرسپولیس فینالیست قطعی لیگ قهرمانان 2020 آسیا شد

به گزارش افکارنیوز،

 کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز با انتشار مطلبی ضمن تائید فینالیست بودن تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰، عنوان کرد که شاگردان یحیی گل‌محمدی منتظر مشخص شدن رقیب خود از بین تیم‌های شرق آسیا هستند.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در همین زمینه نوشت: تیم پرسپولیس به عنوان نماینده غرب آسیا راهی فینال شده و منتظر است تا رقیب شرق آسیایی خود را برای مسابقه ۱۹ دسامبر که در ورزشگاه الجنوب دوحه برگزار می‌شود بشناسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا که نماینده غرب آسیا منتظر نماینده شرق آسیاست انتظار می‌رود که همچون مسابقات ماه سپتامبر این مسابقات هم با موفقیت تکرار شود.

در این مطلب آمده است: با توجه به موفقیت آمیز بودن رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط بازیکنان، مربیان، مسئولان تیم‌ها و همراهان که تحت نظارت شدید بودند، مسائل مربوط به مراقبت‌های مربوط به کووید ۱۹ نیز با موفقیت پشت سر گذاشته شد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه این گزارش آورده که تیم‌های چینی، ژاپنی و کره جنوبی به عنوان مدعیان صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا مطرح هستند.

در این گزارش همچنین اشاره شده که از آنجایی که در مسابقات مرحله غرب استفاده از کمک داور ویدئویی با موفقیت انجام شد، در مسابقات منطقه شرق هم از VAR استفاده خواهد شد.

همچنین در پایان این مطلب، کنفدراسیون فوتبال آسیا با به راه انداختن یک نظرسنجی، از کاربران خود خواسته تا رقیب پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا را حدس بزنند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس فوتبال آسیا یحیی گل محمدی لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۴۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوکوهاما مارینوس ژاپن فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد

دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در منطقه شرق آسیا بین تیم‌های یوکوهاما مارینوس ژاپن و اولسان اچ دی کره‌جنوبی برگزار شد که این دیدار در پایان با برتری ۳ بر ۲ به سود تیم ژاپنی به پایان رسید.

دیدار رفت این دو تیم که به میزبانی کره جنوبی برگزار شده بود با برتری یک بر صفر به سود اولسان به پایان رسید و به این ترتیب این دیدار در مجموع با تساوی ۳ به ۳ به پایان رسید تا ۲ تیم شانس خود را برای صعود به فینال در ۲ وقت ۱۵ دقیقه‌ای امتحان کنند.

در وقت‌های اضافه این دیدار هم بازی بدون گل به پایان رسید و در ضربات پنالتی تیم یوکوهاما مارینوس با برتری ۵ بر ۴ راهی دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی که دیروز در منطقه غرب آسیا برگزار شده بود تیم العین امارات توانست دست به کار بزرگی بزند و الهلال عربستان را در مجموع با نتیجه ۵ بر ۴ حذف کند و به دیدار نهایی برسد.

دیدار نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۲۳ آسیا روز‌های ۲۲ و ۲۹ اردیبهشت بین تیم‌های العین امارات و یوکوهاما ژاپن برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • یوکوهاما مارینوس ژاپن فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸