Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر پروژه ساماندهی رودخانه کشف رود مشهد گفت: هزار متر از مسیر دسترسی به بستر کشف‌رود با دیوارهای بتنی و بلوکهای نیوجرسی مسدود شده‌ است.

به گزارش قدس آنلاین، عبدالله سلطان احمدی  در حاشیه بازدید از عملیات بهسازی کشف‌رود افزود: تخلیه نخاله و زباله در بستر کشف‌رود از معضلات زیست‌محیطی این رودخانه ‌است و از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۱۰ هزار متر مکعب نخاله و زباله از حاشیه این رودخانه جمع‌آوری شده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: بیش از ۹۰ درصد نخاله‌های تخلیه شده به حاشیه رودخانه کشف رود، در محدوده کلات تا پل سیمان و پنجتن تا پل دوم گاز تخلیه می‌شود.
مدیر پروژه ساماندهی رودخانه کشف رود مشهد گفت: در کنار اقدامات ساماندهی بستر این رودخانه، اقدامات مختلفی نیز در راستای ممانعت از تخلیه خاک و نخاله در حاشیه کشف رود در حال انجام است که بستن مسیرهای دسترسی به رودخانه، حفاظت و حراست از رودخانه با به کارگیری نیروهای حفاظت فیزیکی، راه‌اندازی شبکه هوشمند نظارت تصویری با قابلیت ثبت پلاک ماشین های متخلف و برخورد با متخلفان با استفاده از ابزارهای قانونی از آن جمله است.
سلطان احمدی افزود: همچنین سعی شده با نصب یک کیلومتر دیوار پیش ساخته و بلوکهای بتنی معروف به نیوجرسی در جاده پل سیمان، از تخلیه خاک و نخاله در محدوده‌های ساماندهی شده جلوگیری شود.
منبع: ایرنا انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مشهد کشف رود فاضلاب کشف رود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۴۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده کرج کندوان به مدت ۲ روز مسدود می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ علی زندی فر گفت: برای افزایش ایمنی محورکرج کندوان و به منظور جلوگیری از ریزش سنگ به سطح جاده، مسیر جنوب به شمال محور کرج کندوان از تاریخ ۲ الی ۳ اردیبهشت ماه به مدت ۲ روز از ساعت ۹ صبح الی ۱۵ عصر برای انجام عملیات نصب توری مسدود خواهد شد.
 زندی فر افزود: نقطه اول عملیات نصب توری بر روی ترانشه‌های ریزشی در محدوده سه راهی کندر انجام می‌شود که در این پروژه ۱۵ هزار متر مربع توری نصب خواهدشد.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز بیان کرد: ممکن است این انسداد طی روز‌های آتی در این مسیر تمدید شود و متعاقبا اطلاع رسانی  می شود.
وی افزود: رانندگان می‌توانند برای کسب اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با سامانه ۱۴۱ تماس برقرار کنند و طی این مدت از مسیر‌های جایگزین که در نظر گرفته می‌شود برای سفر به شمال کشور استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • جلوگیری از حفر چاه غیر مجاز در کهگیلویه
  • زنگ خطر سیلاب در ۲۳ شهر مازندران
  • جلوگیری از حفر چاه غیر مجاز در کهگیلویه/ لزوم صیانت از منابع آب
  • اسناد مالکیت ۲۵ هزار هکتار حریم و بستر رودخانه در خوزستان صادر شد
  • لزوم اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • اولتیماتم ۱۵ روز استانداری برای ساماندهی بستر زنجانرود فیلم
  • احتمال طغیان رودخانه ها و روان آب در مازندران
  • ساماندهی حریم رودخانه هروچایی خلخال
  • بلوار شهید کبیری قم زیرگذر می‌شود
  • جاده کرج کندوان به مدت ۲ روز مسدود می‌شود