Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار کرمان از اعمال دستورالعمل ‌های جدید کرونایی در استان خبر داد و گفت: در صورت نیاز مجوز محدودیت‌های اقتضائی را دریافت و آنها را با جدیت اعمال می‌کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان ، علی زینی‌وند استاندار جدید کرمان در حاشیه بازدید از بخش کرونا و بخش مراقبت‌های ویژه کرونای بیمارستان افضلی‌پور کرمان در جمع خبرنگاران با اشاره به شرایط شیوع ویروس کرونا در استان کرمان اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع و شرایط حاد استان کرمان بازدید از بیمارستان افضلی ‌پور را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برنامه قرار دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شرایط شیوع کرونا در استان کرمان خوب نیست افزود: مدت زیادی است که کادر درمان و پزشکی استان با از خودگذشتگی درگیر مقابله با کرونا هستند و به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا خداقوت و خسته نباشیدی به آنها بگوییم.

استاندار کرمان با اشاره به بازدیدی که از این بیمارستان انجام شد گفت: وضعیت رسیدگی به بیماران بسیار خوب بوده و در بازدید که در چند بخش داشتیم رعایت پروتکل‌ها خوب و رضایت بخش است.

وی با بیان اینکه از مردم درخواست داریم تا توصیه ‌های کارشناسان و دستورالعمل‌ها را با جدیت رعایت کنند افزود: کنترل ویروس تنها با رعایت خود مردم امکان‌پذیر است.

زینی‌وند با اشاره به اینکه غلبه بر بیماری و کاهش مرگ و میر تنها با پیشگیری امکان ‌پذیر است بیان کرد: از مردم درخواست داریم تا در رعایت دستورالعمل ‌ها و اعمال محدودیت‌ها همراهی کنند.

وی با بیان اینکه در روزهای آینده دستورالعمل‌‌‌هایی به صورت جدی اعلام می‌شود و تقاضا داریم که مردم برای اجرای آن کمک و همراهی کنند عنوان کرد: دو نوع محدودیت داریم که یکی از آنها محدودیت‌های جامعی است که توسط ستاد ملی کرونا با توجه به رنگ بندی مناطق اعلام می‌شود و محدودیت‌های دیگر محدودیت ‌های اقتضائی است که در هر جا نیاز باشد مجوز آن را دریافت کرده و با جدیت آنها را اعمال می‌کنیم.

استاندار جدید کرمان: از روح مطهر حاج قاسم ‌برای انجام مسئولیت مدد می‌گیرم10 شهرستان استان کرمان در وضعیت حاد و فوق حاد شیوع کرونا قرار دارند/ تعطیلی اصناف و دورکاری کارکنان ادامه داردبیش از 65 درصد تخت‌های بیمارستانی کرونا در استان کرمان اشغال شده است/ احتمال کمبود نیروی انسانی در کادر درمان

استاندار کرمان با بیان اینکه از مردم انتظار داریم همراهی کرده و ما را ببخشند افزود: ممکن است در جاهایی سختگیری‌هایی انجام شود ولی رعایت محدودیت‌ها را با جدیت اجرا می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه اگر ناگزیر باشیم محدودیت‌های فراگیر نیز اعمال می‌شود گفت: هر چند کارخانجات با معیشت مردم سرو کار دارند و ممکن است اعمال محدودیت‌ها در آنها سخت باشد اما اولویت اصلی ما کنترل کرونا است و هر چه به سلامت مردم آسیب بزنند با آن مقابله می‌کنیم.

انتهای پیام/511/ ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا بیمارستان استان کرمان ویروس کرونا بیمارستان استان کرمان استان کرمان محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۴۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه تا شنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۳ در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

محدودیت‌های اعلام شده به شرح زیر است:

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین الی ساعت ۶ صبح روز شنبه اول اردیبهشت از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران - سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع می‌باشد.

تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

وسیله نقلیه سبک

الف) محور کندوان:

- محدودیت تردد انواع وسایل نقلیه در محور مذکور از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ به شرح ذیل اعلام می‌گردد:

۱) از ساعت ۱۴ آزادراه تهران - شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرور‌های به مقصد چالوس انجام می‌شود.

۲) از ساعت ۱۵ ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد بصورت کامل.

۳) از ساعت ۱۷ از مرزن آباد به سمت تهران یک طرفه اجرا می‌گردد. (شمال به جنوب)

۴) از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌گردد.

۵) تردد از مسیر جاده قدیم تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد می‌باشد.

تردد از مسیر جاده قدیم کرج – چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودرو‌هایی که قصد عزیمت به چالوس در روز‌های اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع می‌باشد.

ب) محور هراز:

۱- در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی روز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس انجام خواهد شد.

وسیله نقلیه سنگین (بروزرسانی: ۱۲:۵۱:۴۵، ۱۴۰۳/۱/۲۹)
۱- محور کندوان: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع می‌باشد.

۲- محور هراز:

الف) تردد همه تریلر‌ها از محور هراز کماکان ممنوع می‌باشد.

ب) تردد همه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه مورخ‌های ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ و ۳۱ از محور هراز ممنوع می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور | هیچ محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده است
  • تردد روان در تمام محورهای مواصلاتی کشور | محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده
  • محدودیت‌های پروازی فرودگاه‌های کشور رفع شد
  • خبر سازمان هواپیمایی کشور درباره از سرگیری پروازها
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال