Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-29@07:49:57 GMT

تعویق دوباره آزمون استخدامی کشور

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۹۵۶۹۷

تعویق دوباره آزمون استخدامی کشور

باشگاه خبرنگاران: فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور  اظهار کرد: با توجه به مصوبات چهل و دومین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و اعمال محدودیت‌ها در اکثر استان‌ها، تاریخ برگزاری هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور تغییر کرد. مقرر شد این آزمون در روز‌های پنجشنبه ۱۱ دی و جمعه ۱۲ دی ۹۹ برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: متقاضیان برای اطلاع از جزئیات برگزاری آزمون استخدامی لازم است اطلاعیه سازمان سنجش را که در ۷ دی منتشر می‌شود مطالعه کنند.

سخنگوی سازمان سنجش ادامه داد: کارت ورود به جلسه این آزمون در تاریخ ۷ دی ۹۹ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود.

زرین آمیزی ادامه داد: در ابتدا مقرر بود این آزمون در ۹ آبان ماه برگزار شود که به منظور ایجاد فرصت برای آمادگی متقاضیان ثبت نام کننده در هشتمین آزمون استخدامی که متقاضی ویرایش و اصلاح شغل و محل انتخابی خود بودند یک ماه به تعویق افتاد.

او در ادامه اضافه کرد: در تعویق اولیه این آزمون استخدامی مقرر بود روز‌های پنج شنبه و جمعه مورخ ۶ و ۷ آذر برگزار شود.

زرین آمیزی افزود: ثبت نام در هشتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور سال ۱۳۹۹ از پنجشنبه، ۲۰ شهریور آغاز شد و جمعه، ۴ مهر ۹۹ به پایان رسید.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش ادامه داد: در مهلت اولیه ثبت نام (۲۰ تا ۲۹ شهریور) ۵۰۳ هزار و ۲۹ نفر در این آزمون ثبت نام کردند و آمار داوطلبان شرکت کننده در فرصت مجدد ثبت نام (۱ تا ۴ مهر) به ۵۶۵ هزار و ۱۶۴ نفر رسید.
تغییر مهم در رویه برگزاری هشتمین آزمون استخدامی

بنا بر اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور و با توجه به ماده واحده قانون اصلاح ماده (۴۴) قانون مدیریت خدمات کشوری (مصوبه مورخ ۱۶‏‏‏‏/۰۶‏‏‏‏/۱۳۹۹ مجلس شورای اسلامی‏) مصوبه شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی در خصوص تعیین اولویت برای متقاضیان بومی شهرستانی (به استثنای شهرستان تهران و مراکز استان‌ها) در آزمون‌های مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور اجرایی شد. بر اساس این بخشنامه به داوطلبان بومی شهرستانی برای استخدام در محل سکونت اولویت داده می‌شود.

اولویت بومی در آزمون استخدامی چگونه اعمال می‌شود؟

نمره کسب شده داوطلب بومی شهرستانی در آزمون کتبی مجموع وزن ۴۰ درصد برای حیطه عمومی و ۶۰ درصد برای حیطه تخصصی با ضریب یک و چهار دهم ۱/۴ محاسبه و ملاک عمل قرار می‌گیرد.

حد نصاب آزمون، کسب حداقل ۵۰ درصد نمره کسب شده نفر اول با ارزش وزنی ۴۰ درصد برای حیطه عمومی و ۶۰ درصد برای حیطه تخصصی در هر شغل- شهرستان در هر یک از دستگاه‌های اجرایی است.

منبع: فردا

کلیدواژه: آزمون استخدامی کشور دستگاه های اجرایی دستگاه های اجرایی آزمون استخدامی هشتمین آزمون سازمان سنجش ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۵۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون درجه داوری آسیایی کاراته در کشور ازبکستان

با اعلام فدراسیون کاراته آسیا آزمون کسب اولین درجه داوری کاراته قاره کهن ۱۲ اردیبهشت ماه در شهر سمرقند کشور ازبکستان برگزار خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، با اعلام فدراسیون کاراته آسیا آزمون درجه داوری (JB) آسیا 12 اردیبهشت ماه در شهر سمرقند کشور ازبکستان برگزار می‌شود.

داوران ممتاز ملی واجد شرایط و متقاضی شرکت در کلاس کسب اولین درجه آسیایی که حداقل دو مسابقه ملی در سال 1402 را قضاوت کردند، پس از قبولی در آزمون تئوری (به زبان انگلیسی) و عملی به این دوره اعزام می‌شوند.

برای ثبت‌نام و شرکت در این آزمون، داوران می‌بایست تا 17 فروردین ماه از طریق سامانه ملی کاراته اقدام کرده و همچنین معرفی‌نامه از هیئت کاراته استان‌شان جهت شرکت در این دوره را نیز دریافت کنند.

هروی: توقع مدالی را در سال گذشته برآورده نکردیم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه درباره استخدام در سال ۱۴۰۳ | بیشترین استخدام‌ها در این ۲ وزارتخانه خواهد بود
  • بیشترین استخدام‌ها در آموزش و پرورش و وزارت بهداشت خواهد بود
  • توضیح وزارت بهداشت درباره دکتر بخشی؛ علت مرگ مشخص نیست
  • تازه‌ترین آمار داوطلبان نوبت دوم کنکور اعلام شد
  • اینفوگرافیک مراحل ثبت نام آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ ( نوبت دوم )
  • آغاز نام‌نویسی برای شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری
  • استرداد آسانژ به آمریکا به تعویق افتاد
  • برگزاری آزمون درجه داوری آسیایی کاراته در کشور ازبکستان
  • آغاز ثبت نام نوبت دوم آزمون سراسری ، از امروز
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی آبادان