Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال النصر عربستان، بیخیال شکایت خود از باشگاه پرسپولیس ایران نمی‌شود. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز با انتشار مطلبی، ضمن تائید فینالیست بودن تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰، اعلام کرده است که این تیم ایرانی منتظر مشخص شدن رقیب خود از بین تیم‌های شرق آسیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با این حال، باشگاه النصر عربستان همچنان مصر است تا این پرونده را به جایی برساند؛ بنابراین النصر قصد دارد با استفاده از وکیل برزیلی خود، "مارکوس موتا" پرونده شکایت از پرسپولیس را به دادگاه cas ببرد تا این باشگاه به جای نماینده فوتبال ایران به فینال لیگ قهرمانان آسیا برود.

با این حال AFC هنوز هم تیم پرسپولیس را فینالیست آسیا می‌داند.

 

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم فوتبال النصر عربستان تیم فوتبال پرسپولیس دادگاه CAS

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۵۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبرئه جام جم از شکایت فیلیمو

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، اکبر نصراللهی روز دوشنبه اظهار داشت: با شکایت سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم، میثم نیلی‌احمدآبادی مدیر مسئول سایت خبری رجانیوز به نشر اکاذیب و مطالب خلاف واقع در تاریخ ۲۷ تیر ۱۴۰۲ متهم بود که با اعلام رضایت شاکی و توضیح رجانیوز در سایت خود، رسیدگی منتفی اعلام شد.

وی افزود: امروز همچنین پرونده دانیال حاجی ابوالحسن معمار مدیر مسئول همشهری آنلاین به اتهام افترا و نشر اکاذیب موضوع شکایت میلاد حاتم آبادی فراهانی رسیدگی شد. در شکایت شاکی و اظهارات وکیل اعلام شده است همشهری آنلاین در تاریخ شانزدهم آبان ۱۴۰۲ ، محتویات حکم دادگاه در مورد آقای میلاد حاتم آبادی فراهانی و اتهامات ایشان را بر خلاف قانون، پیش از قطعیت دادنامه منتشر کرده است.

نصرالهی ادامه داد: مدیر مسئول همشهری آنلاین و وکیل موسسه همشهری در دفاعیات خود گفته که مطلب همشهری آنلاین بعد از انتشار در رسانه‌های رسمی دیگر و نام بردن سخنگوی وقت قوه قضاییه از میلاد حاتمی، بدون سوءنیت و در راستای وظیفه حرفه‌ای و اطلاع رسانی، بازنشر داده شده‌ است. اعضای هیات منصفه بعد از استماع شکایت و دفاعیات فوق، مدیر مسئول همشهری آنلاین را با اکثریت مطلق آراء مجرم ندانسته‌اند.

وی افزود: آخرین پرونده‌ای که امروز(دوشنبه) بررسی شد، پرونده مهدی گیوه کی مدیر مسئول روزنامه جام جم و علی‌اکبر عبدالعلی زاده بود. مشتکی عنهم با شکایت شرکت فناوران ایده پرداز صبا به نشر مطالب خلاف واقع متهم هستند. در تاریخ دهم بهمن ۱۴۰۱ در روزنامه جام جم با مدیر مسئولی مهدی گیوه کی و با نویسندگی علی اکبر عبدالعلی زاده‌، تبلیغ سکس دگرباشی، اباحه گری افکار الحادی اندیشه‌های صهیونیسم رواج روابط آزاد و خارج از عرف و باروهای دینی عادی‌سازی بی‌اخلاقی لطمه به پیکره جامعه تخلفات فرهنگی عوام فریبی و تخلفات اجتماعی را به شاکی منتسب دادند که هیات منصفه به اتفاق آرا، متهمان را مجرم ندانستند.

نصراللهی گفت: رأی دادگاه رسیدگی به پرونده اتهام‌های میثم نیلی، دانیال حاجی ابوالحسن معمار، مهدی گیوه کی و علی‌اکبر عبدالعلی‌زاده که به ریاست قاضی کریمی در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک برگزار شد، متعاقبا صادر خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • تبرئه جام جم از شکایت فیلیمو
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • شکایت میلاد حاتمی از همشهری آنلاین رد شد
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • با ۸۰ هزار عضو ۷۰۰ شکایت در ماه داریم
  • پایان دوران کابوس‌وار استقلال و پرسپولیس
  • محکومیت باشگاه پرسپولیس در پرونده شکایت احسان پهلوان
  • تسلیم الهلال مقابل بایر؛ رکورد شکست‌ناپذیری از عربستان به آلمان رفت