Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان نوسان قیمت ارز و مشخص نبودن سیاست‌های آینده دولت را مانعی برای برنامه‌ریزی‌های ثابت کسب‌وکارش دانست.

حبیب خیری مدیرعامل شرکت دانش بنیان «میهن دانه البرز وطن» در گفتگو با خبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو گفت: شرکت ما از سال ۹۰ کار خود را شروع کرده و در حوزه محصولات طیور و تجهیزات مدرن مرتبط با پرورش طیور، مکمل و کنسانتره فعالیت می‌کند که مورد آخر شامل دام هم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیری افزود: ما اینجا در شرکت «میهن دان البرز وطن»، تیمی از افراد منظم و هدفمند را تشکیل دادیم و با تکیه بر دانش تخصصی‌ای که داریم، می‌توانیم راهکار‌های کاربردی و خلاقانه‌ای برای مواجهه با مسائل پیش روی مرغداری‌ها ارائه دهیم. در تیم ما تعهد به حسن انجام کار، صداقت و راستی در تمام ارکان تیم، حرف اول را می‌زند و تعهد همیشگی ما به مشتریانمان با هم و در کنار هم بودن است.   مدیرعامل این شرکت دانش بنیان بیان کرد: اکثر اعضای تیم ما را فارغ التحصیلان دانشگاه تهران تشکیل می‌دهند که به پشتوانه توان علمی ویژه و سوابق تجربی و کاربردی بالا، پختگی و بلوغ خاصی به تیم‌مان داده و همین موضوع دلیلی است که میهن دانه را یکی از اعضای پارک علم و فناوری دانشگاه تهران قرار داده است. ماموریت ما، ارتقای سطح کیفی و کمی تولیدات دام و طیور میهن عزیزمان است و در راستای این ماموریت همواره در جهت ارتقای کیفیت محصولات و خدمات خود کوشا هستیم و برترین کیفیت محصولات را جهت حداکثر بازدهی، برای مشتریان تضمین می‌کنیم.
وی بیان کرد: در کل ایران نمایندگی داریم و مهم‌ترین وجه تمایز ما این است که نیاز‌های مشتری را می‌سنجیم و متناسب با آن محصول آماده می‌کنیم.
خیری در مورد چشم‌انداز شرکتش اظهار داشت: در حال حاضر به دلیل شرایط نامساعد برنامه اصلی شرکت حفظ روند فعلی آن است، اما در طولانی مدت قصد داریم که به غیر از طیور، محصولات مربوط به دام را نیز تولید کنیم.
وی در مورد چالش‌ها و مشکلات شرکت نیز گفت: نوسانات عجیب قیمت ارز موجب شده که وضعیت بازار حتی برای فردا هم قابل پیش‌بینی نباشد. سیاست۶ ماهه بعدی دولت مشخص نیست و به همین دلیل هم نمی‌توانیم برنامه ثابتی برای آینده‌مان داشته باشیم.
وی همچنین در مورد حامیان شرکتش بیان کرد: از آنجا که عضو پارک علم و فناوری دانشگاه تهران هستیم، از حمایت‌های پارک و معاونت علمی ریاست جمهوری بهره‌مند شده‌ایم.
مدیرعامل شرکت میهن دانه البرز وطن به کسب‌وکار‌های نوپا توصیه می‌کند: خیلی صبور باشند، تلاش کنند و جا نزنند. نکته مهم بعدی این است که اول نیاز بازار را بسنجند و براساس آن کسب‌وکار راه بیندازند.
نکته مهم دیگر این است که خیلی‌ها برای راه انداختن کسب‌وکار خود به دنبال کار و سرمایه هستند؛ در حالی که این کار اشتباه است. باید پشتکار داشته باشند و کسب‌وکار خود را با صبوری راه بیندازند، سرمایه خیلی راحت‌تر از آنچه که فکر می‌کنند، جذب می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کسب و کارهای نوپا شرکت های دانش بنیان قیمت ارز سیاستگذاری کسب وکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۵۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سهام استقلال و پرسپولیس مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمود قامت معاون سازمان خصوصی‌سازی در خصوص واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال گفت: مطابق ترتیبات مندرج در آگهی واگذاری سهام دو باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس و استقلال، امروز سوم اردیبهشت موعد عرضه سهام در تابلوی شرکت فرابورس ایران بود و با تلاش‌هایی که دوستان ما در وزارت امور اقتصاد و دارایی و سازمان خصوصی‌سازی انجام دادند، امروز متقاضیان خرید سهام دو باشگاه، اجازه حضور در رقابت پیدا کردند.

به نقل از ورزش سه وی افزود: در واقع هشتاد و پنج درصد سهام استقلال ایران توسط کنسرسیومی از شرکت‌های هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پارس، بوعلی، شهید تندگویان و بندرامام امروز معامله شد. کارگزار خریدار قیمت هر سهم پایه این شرکت که معادل 3046 ریال بود، وارد سیستم کردند. کارگزار فروش این سهام، بانک صنعت و معدن بود و مطابق رویه‌ معاملات فرابورس، این معامله قطعی شد و ارزش کل این معامله مبلغی در حدود 2793 میلیارد تومان بود.

او در مورد سهام پرسپولیس توضیح داد: مطابق موضوع، کنسرسیوم متشکل از بانک‌های شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصادنوین، مشترکا درخواست خرید سهام را دادند و با اخذ مجوز لازم، اجازه حضور در این عرضه را پیدا کردند. از طرف کارگزار خریدار قیمت هر سهم معادل 3580 ریال در سامانه معاملات ثبت شد و کارگزار فروش سهام که بانک ملی ایران بود، معامله را طبق رویه قطعی کرد. ارزش کل 85 درصد سهام پرسپولیس حدود 3200 میلیارد تومان بود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898278

دیگر خبرها

  • فعال شدن صنایع راکد لرستان نیازمند نگاه ویژه دولت
  • ۴۰ درصد معادن نیشابور فعال است
  • قیمت سهام استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
  • قالیباف: تا هفته آینده گزارش جمع‌بندی موضوع ارز را به صحن می‌آوریم
  • بررسی اولویت‌های امسال هرمزگان در نشست شورای برنامه ریزی
  • آخرین نطق نادران در مجلس یازدهم /جز شرمندگی چیزی برای این حقیر باقی نماند /استعفای من چه شرایط اضطراری داشت که جلسه غیرعلنی شد؟
  • نوسان قیمت سکه در کانال ۴۳ هزار تومان
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۳۰ : ۱۱
  • پشت پرده فروش سهام دیجیکالا؛ خستگی استارت‌آپی!