Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه النصر عربستان پس از رد شکایتش از پرسپولیس در کنفدراسیون فوتبال آسیا، دست به دامان دادگاه عالی ورزش می‌شود.

قدس آنلاین:  پس از شکست باشگاه النصر از پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، باشگاه عربستانی در ۲ مرحله علیه سرخپوشان به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرد که AFC در مرحله دوم شکایت نماینده عربستان را رد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا سایت المواطن عربستان نوشت که النصری‌ها نا امید نخواهند شد و شکایت خود را در ارگانی بالاتر از AFC پیگیری خواهند کرد.

همچنین این سایت عربستانی ادعا کرد که النصر ۵۰۰ هزار دلار هزینه وکیل کرده تا بتواند در این پرونده به برتری برسد و در همین راستا شکایتش را در دادگاه عالی ورزش که مقر آن در سوییس است، پیگیری خواهد کرد.

این در حالی است که یکی از مدیران النصر به اعضای تیمش نصحیت کرد که دیگر به فکر لیگ قهرمانان آسیا نباشند و تمرکزشان را روی موفقیت در لیگ داخلی عربستان بگذارند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: النصر عربستان دادگاه عالی ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۵۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد پای پرسپولیس در شکست پروژه بزرگ فوتبالی عربستان!

هرنان کرسپو، اسطوره فوتبال آرژانتین «قاتل تیم‌های متمول سعودی» لقب گرفت.

به گزارش فارس، هرنان کرسپو، اسطوره فوتبال آرژانتین و مربی العین امارات با حذف النصر و الهلال پروژه فوتبالی عربستان را با شکست مواجه کرد.

کرسپو دو تیم گران قیمت سعودی با ارزش 385 میلیون یورو را در لیگ قهرمانان آسیا کنار زد.

العین در مرحله یک چهارم نهایی النصر را به همراه کریستیانو رونالدو مغلوب کرد و شکست بزرگی برای تیم پرستاره ریاض رقم زد.

شاگردان کرسپو شب گذشته یک تاریخ سازی جدید را انجام دادند و الهلال گران ترین تیم تاریخ فوتبال آسیا را در نیمه نهایی حذف کردند و راهی فینال شدند.

سرمربی آرژانتینی در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا با هدایت الدحیل قطر مغلوب پرسپولیس شد و از مرحله گروهی حذف شد و از سمتش برکنار شد تا سرخ پوشان پایتخت سهمی در انتقال این مربی به العین داشته باشند.

براساس گزارش سایت ترانفسر مارکت، هرنان کرسپو در لیگ قهرمانان آسیا روی نیمکت العین از هر بازی، 2 امتیاز کسب کرده و در 8 بازی 5 برد، یک تساوی و 2 باخت آورده تا جزو 4 مربی موفق آسیا شود.

شبکه ESPN می نویسد که کرسپو به «قاتل تیم های متمول سعودی» در لیگ قهرمانان آسیا تبدیل شد و العین را نزدیک به دومین قهرمانی اش در آسیا کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شکست سنگین استقلال مقابل العین پوست العین قبل از سفر به اصفهان کنده شد!

دیگر خبرها

  • رد پای پرسپولیس در شکست پروژه بزرگ فوتبالی عربستان!
  • خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • اتهام بزرگ: پیکه از عربستان رشوه گرفت!‏
  • حضور کاپیتان استقلال در دادگاه با شکایت نیروی انتظامی
  • شکایت فرماندهی فراجا از کاپیتان استقلال | حسینی در دادگاه فرهنگ و رسانه
  • شکایت میلاد حاتمی از همشهری آنلاین رد شد
  • در دادگاه مطبوعات امروز چه گذشت؟