Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@20:33:57 GMT

خسارت ۱۰۰۰ دلاری النصر به دلیل شکایت از پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۹۶۱۰۸

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، کنفدراسیون فوتبال آسیا به تازگی اعلام کرده است که به دلیل شکایت  باشگاه النصر عربستان از باشگاه پرسپولیس ایران و درخواست تجدیدنظر در اعلام حکم، این باشگاه را به پرداخت ۱۰۰۰ دلار محکوم کرده است تا تمامی هزینه‌های حقوقی و سایر هزینه‌های مربوط به درخواست تجدیدنظر را متحمل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز با انتشار مطلبی، ضمن تائید فینالیست بودن تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰، اعلام کرده است که شاگردان یحیی گل‌محمدی منتظر مشخص شدن رقیب خود از بین تیم‌های شرق آسیا هستند.

حالا باشگاه النصر ضمن شکست در این پرونده، باید در اوضاع نابه سامان مالی خود، غرامتی را هم به کنفدراسیون فوتبال آسیا پرداخت کند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۶۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت مربی مشهور بعد از اخراج از تیم ملی!

به گزارش "ورزش سه"، جمال بلماضی سرمربی سابق تیم ملی الجزایر پس از جدایی از تیم ملی فوتبال کشورش، از فدراسیون فوتبال این کشور به فیفا شکایت کرد تا بتواند از طریق راه‌های قانونی برای تامین نیازهای مالی خود اقدام کند.
فدراسیون فوتبال الجزایر به‌طور رسمی فسخ قرارداد بلماضی را اعلام نکرد و تنها در گفته‌های مسئولان این فدراسیون، مشخص شد که او قرار نیست با آنها ادامه دهد و ولادیمیر پتکوویچ سوئیسی با تصاحب جایگاه او، به نوعی خیال بلماضی را از این موضوع راحت کرد. 
با این شرایط جمال بلماضی بسیار از وضعیت کنونی خودش و فدراسیون فوتبال این کشور ناراضی است ولی طبق ادعای نمایندگان قضایی او، قرار است با این شکایت، بدهی‌اش را از این فدراسیون بگیرد و این عدد، مربوط به شش ماه کار کردن بدون حقوق برای تیم ملی کشورش است.

دیگر خبرها

  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب‌آهن از پرسپولیس
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب آهن از پرسپولیس
  • شکایت مربی مشهور بعد از اخراج از تیم ملی!
  • گل زیبای لژیونر گیلانی در لیگ فوتبال امارات
  • زیباترین گل دوران فوتبال سعید عزت‌اللهی!
  • عزت‌اللهی با جام مقابل النصر (عکس)
  • وحشت از حذف دوباره؛ هواداران استقلال همچنان نگران هستند!
  • استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای
  • هزینه یک میلیارد دلاری آمریکا برای مقابله با حملات به کشتی‌ها در دریای سرخ