Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@17:12:39 GMT

فکری: تعطیلی لیگ برتر تصمیم کارشناسانه نیست

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۹۷۲۰۰

فکری: تعطیلی لیگ برتر تصمیم کارشناسانه نیست

«محمود فکری» درباره اخباری که درباره تعویق مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های ایران مطرح می‌شود، اظهار داشت: در صورتی که لیگ برتر تعطیل شود باید تمرینات آماده‌سازی تیم‌ها تعطیل شود.

وی افزود: در صورتی که تمرینات تعطیل شود زمان زیادی خواهد برد تا دوباره تیم به شرایط مطلوب و جسمانی برگردد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: تعطیلی لیگ برتر در چنین شرایطی تصمیم کارشناسانه نیست و باید تفکر بیشتری در این باره صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرویز مظلومی سرپرست تیم فوتبال استقلال نیز در واکنش به شایعاتی که درباره لغو مسابقات لیگ برتر شنیده می‌شود؛ اظهار داشت:  اینکه می‌گویند از شنبه تعطیلات به خاطر شیوع ویروس کرونا صورت می‌گیرد این پرسش مطرح می‌شود بازی‌های روز شنبه چه خواهد شد؟

وی افزود:چنین اتفاقی باعث خواهد شد بی نظمی در مسابقات انجام می‌شود که در نهایت به ضرر فوتبال ایران خواهد بود.

سرپرست تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: ما روز جمعه در اهواز به مصاف فولاد خوزستان خواهیم رفت و تمرینات آماده‌سازی خود را برای این جدال انجام خواهید داد تا به آمادگی کامل بریسم.

تیم فوتبال استقلال روز جمعه ۳۰ آبان ماه در هفته دوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت.

تیم استقلال با کسب سه امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.

امروز (دوشنبه) در جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش تصمیم گیری شد در صورت مثبت اعلام شدن استعلام از ستاد مقابله با کرونا کلیه لیگ های ورزشی از شنبه مدت دو هفته تعطیل شوند.

به همین علت احتمال تعویق مسابقات لیگ وجود دارد.

برچسب‌ها محمود فکری فولاد خوزستان پرویز مظلومی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمود فکری فولاد خوزستان پرویز مظلومی محمود فکری فولاد خوزستان پرویز مظلومی اخبار کنکور تیم فوتبال استقلال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۷۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری

به گزارش "ورزش سه"، خسرو حیدری کاپیتان و بازیکن سابق تیم ملی و استقلال تیم منتخب خود را معرفی کرد و یازده بازیکن را به عنوان بهترین های فوتبال ایران معرفی کرد.

حیدری در خط دروازه ناصر حجازی اسطوره باشگاه استقلال را انتخاب کرد و این در حالی است که او با گلرهایی مثل وحید طالبلو و مهدی رحمتی هم‌تیمی بوده است و اما انتخاب او پیشکسوت فوتبال ایران ناصر حجازی بود.

در خط دفاعی پژمان منتظری و جلال حسینی دو هم‌تیمی خود در تیم ملی را قرار داد و در سمت راست جواد زرینچه پیشکسوت باشگاه استقلال را انتخاب کرد، او در سمت چپ تیم منتخب خود احسان حاج‌صفی دیگر هم‌تیمی خود در تیم ملی را انتخاب کرد.

خط هافبکی که خسرو حیدری انتخاب کرد یکی از جالب‌ترین هافبک‌هایی است که می‌شد انتخاب کرد، حضور مجتبی جباری و محرم نویدکیا، دو بازیکن خلاق و شگفت‌انگیز فوتبال ایران، در پست هافبک وسط و در پست هافبک دفاعی هم باجناق خود امید ابراهیمی را قرار داد.

سه مهاجمی که حیدری در خط حمله تیم منتخب خود قرار داد علی دایی، فرهاد مجیدی و اشکان دژاگه بودند، حیدری در زمان فوتبال خود با مجیدی و دژاگه هم‌تیمی بود و در دوران فوتبال خود رابطه خوبی با آنها داشت.

دیگر خبرها

  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • چهره پرافتخار آبی پوش می شود | اولین تصمیم مهم باشگاه استقلال پس از تغییر مالکیت
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!