Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش آرتی عربی، «نیکولاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا در مراسمی در کاراکاس پایتخت این کشور گفت: ما تضمین کرده ایم که ونزوئلا در آزمایشگاههایش واکسن روسی ضد کرونا بسازد.
وی افزود: هدف اصلی سفر هیات اعزامی ونزوئلا به روسیه، دستیابی به توافقی درباره واکسن روسیه بود.
روسیه آگوست گذشته از ثبت اولین واکسن ضد کرونا در جهان خبر داد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون دو واکسن در روسیه به ثبت رسیده است که یکی از آنها توسط مرکز مطالعات عفونی گامالیا و دیگری توسط مرکز دولتی ویکتور ساخته شده است.
منبع: شفقنا برچسب ها: ونزوئلا

منبع: خرداد

کلیدواژه: ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۷۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای قراردادهای ریلی بین FESCO روسیه و پنج شرکت لجستیکی چینی

تین نیوز

 شرکت لجستیک روسی FESCO توافقنامه هایی را با پنج شرکت لجستیک چینی امضا کرده است که این توافقنامه ها به طور کلی مربوط به حمل و نقل ریلی است.

به گزارش تین نیوز به نقل از اندیشکده حمل و نقل ، شرکت FESCO با پنج شرکت لجستیک چینی وارد توافق شده است. این شرکت روسی توافقنامه ای را با گروه لجستیک بین المللی Weisa امضا کرده است که در آن دو شرکت توافق کردند برای بهینه سازی حمل و نقل ریلی در مرز روسیه و چین همکاری کنند. همچنین قراردادی با شرکت بین المللی  HAOامضا شده است که قصد دارد حمل و نقل کانتینری را از طریق راه آهن بین روسیه و شهر های چین و اطراف آن توسعه دهد. این شرکت ها به دنبال گسترش حمل و نقل بین دو کشور هستند. 

 همچنین توافقنامه هایی با Qingdao East Venture Logistics, Neptune Logistics and Kunrong International Trade با هدف ایجاد ارتباط های تجاری مضاعف بین روسیه و چین، شروع مسیرهای تجاری جدید بین شهرهای مختلف در هر دو کشور، و در نهایت، افزودن به حجم تجارت فی مابین دو کشور امضا شده است

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • با پیشنهاد گل محمدی؛ مطهری فردا با تراکتور قرارداد امضا می کند
  • کارت‌های بانکی اعتباری روسی به زودی به ایران می‌آیند
  • مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • تمدید قرارداد دیبالا و حفظ لوکاکو، دو درخواست ابتدایی ده روسی از مدیران رم
  • امضا پیش قرارداد زباله‌سوز ۶ هزار تنی در اردیبهشت ماه
  • پیش قرارداد زباله‌سوز ۶ هزار تنی اردیبهشت ماه امضا می‌شود
  • امضای قراردادهای ریلی بین FESCO روسیه و پنج شرکت لجستیکی چینی
  • پیشنهاد ویژه رم به اسطوره: تمدید چند ساله!