Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک برنامه ورزشی در عربستان اعلام کرد که باشگاه النصر شکایت خود را از پرسپولیس ادامه می دهد و این بار به CAS شکایت می کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دومین تلاش باشگاه النصر عربستان برای محکوم کردن پرسپولیس راه به جایی نبرد. کنفدراسیون فوتبال آسیا و کمیته استیناف شکایت باشگاه عربستانی از پرسپولیس را به اتهام استفاده از بازیکنان غیر قانونی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا رد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه « المیدان الریاضی» که در عربستان پخش می شود اعلام کرد که النصر دست بردار نیست و از وکیل برزیلی خواسته که این بار به CAS شکایت کند.

باشگاه النصر بعد از رد شکایت این باشگاه توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده بود که ابتدا به کمیته استیناف و بعد از آن به دادگاه داوری ورزشی شکایت خواهد کرد.

سایت سعودی اسپورت هم نوشت بردن شکایت به CAS برای النصر ۵۰۰ هزار دلار هزینه خواهد داشت. با این حال سران باشگاه با پرداخت این مبلغ مشکلی ندارند و به همین خاطر آنها بعد از رد درخواست توسط کمیته استیناف این بار شکایت خود را به دادگاه داوری ورزشی خواهد برد.

در همین راستا فهد السبیعی، خبرنگار و مفسر ورزشی در عربستان به باشگاه النصر هشدار داد که اگر CAS هم شکایت آنها را رد کند با محرومیت دو ساله از حضور در لیگ قهرمانان آسیا مواجه خواهند شد.

با توجه به اینکه پروسه پاسخگویی در CAS بسیار زمان بر است بعید به نظر می رسد که شکایت باشگاه عربستانی راه به جایی ببرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: النصر عربستان کنفدراسیون فوتبال آسیا النصر عربستان کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه النصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۷۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال اعلام کرد مشکل مالکیت استقلال و پرسپولیس با خصوصی‌سازی حل شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای اعلام کرد پس از نهایی شدن واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس، طی مکاتبه‌ای با AFC به این کنفدراسیون اعلام کرده که مشکل مالکیت مشترک سرخابی‌ها برطرف شده است.

مصطفی زارعی در این مورد اظهار داشت: «اسنادی که داشتیم را به AFC ارسال کردیم و با آنها چک کردیم و مشکل حل شده است. دیگر حرف و حدیثی در این خصوص باقی نمانده است».

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند
  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • رد پای پرسپولیس در شکست پروژه بزرگ فوتبالی عربستان!
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: شورای تأمین تکلیف دیدارهای خانگی ما را مشخص کرد
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • پرسپولیس با ۵ تغییر مقابل آلومینیوم اراک بازی می‌کند