Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته امداد شهرستان ری از پرداخت کمک هزینه تحصیلی برای ۳۵۰ داتش آموز تحت حمایت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ ابراهیم ذوالفقاریان با بیان اینکه هم اکنون ۷۵۹ دانش آموز تحت حمایت این نهاد در اداره کمیته امداد شهرستان ری هستند،گفت: در مرحله اول پرداخت کمک هزینه تحصیلی، ۳۵ میلیون تومان کمک هزینه برای ۳۵۰ دانش آموز تحت حمایت پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس کمیته امداد شهرستان ری، افزود: با تأمین اعتبار به زوددی برای سایر دانش آموزان نیز کمک هزینه تحصیلی واریز می شود.

 وی  به اجرای طرح مدارس همدل اشاره و بیان کرد:  ۷۰ دانش آموز با معدل بالای ۱۷ در قالب این طرح با همکاری آموزش و پرورش ناحیه یک و ناحیه دو شهرستان ری  برای تحصیل رایگان در مدارس غیرانتفاعی و هیأت امنایی ثبت نام کرده اند.

 ذوالفقاریان با بیان اینکه ۱۳ تبلت به دانش آموزان تحت حمایت اهداء شده است، افزود: این اقدام با همکاری حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین انجام شده است.

 رئیس کمیته امداد شهرستان ری  ادامه داد: با مشارکت خیران و حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین نیز ۱۰۰  بسته نوشت افزار و کیف مدرسه میان دانش آموزان تحت حمایت توزیع شده است.

 وی به برگزاری دور های آموزش خانواده به صورت غیرحضوری و آنلاین اشاره کرد و گفت: تاکنون ۲۵۶ مددجو از دوره های آموزش خانواده به صورت غیرحضوری بهره مند شده اند.

 ذوالفقاریان به اجرای طرح فلاح اشاره کرد و گفت: در ماه های محرم و صفر با همکاری خانواده های تحت حمایت ۳۵ مورد طرح فلاح به منظور تقویت دین باوری مددجویان و ارتقاء سطح معلومات و معارف دینی برگزار شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کمیته امداد شهرستان ری کمیته امداد شهرستان ری کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان دانش آموز تحت حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۷۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش ملی در پناه خدا ویژه دانش آموزان در ایام نوروز و ماه رمضان

دبیر ستاد اجرایی پویش ملی در پناه خدا با بیان اینکه پویش، ویژه تمام مقاطع تحصیلی است گفت: دانش آموزان از ابتدای ماه رمضان تا ۱۴ فروردین فرصت دارند آثار تولیدی خود را در خصوص موضوعات پویش به دبیرخانه ارسال کنند .

ایرانلو در گفت و گو با ایسنا درباره پویش ملی «در پناه خدا» گفت: این پویش ویژه دانش آموزان همه مقاطع تحصیلی به سفارش اداره کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش و توسط دبیرخانه پویش در پناه خدا یعنی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی طراحی شده که دانش آموزان می توانند از ابتدای ماه رمضان تا ۱۴ فروردین آثار تولیدی خود را به نام کاربری (آیدی) مقطع تحصیلی خود ارسال کنند.

وی با بیان اینکه این آثار براساس مشاهده انیمیشن ها برای هر مقطع تحصیلی انتخاب شده که موضوعات آن توکل، ایمان به خدا و فضاهای معنوی است گفت: باتوجه به ساحت عبادی، اعتقادی و اخلاقی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و ساحت هنری و زیبایی شناختی، بچه ها در بعد عبادی، اعتقادی و اخلاقی می توانند کلیپ هایی که محتوای معنوی و توکل به خدا دارد را مشاهده و اثر تولید کنند.

دبیر ستاد اجرایی پویش ملی در پناه خدا با اشاره به اینکه در ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز بچه ها از درس و مدرسه فارغ شده و دوست دارند کارهای هنری انجام دهند، افزود: دانش آموزان می توانند با شرکت در پویشی که با نگاه متفاوت اجرا شده اثر خود را در حوزه هنری و رسانه ای خلق کنند تا هم خودشان مفهومی را دریافت و هم آن را به دیگران منتقل کنند که در نهایت اثر برتر در کانال پویش شاد بارگذاری و همه استفاده می کنند.

ایرانلو با بیان اینکه همه پویش ها و جشنواره ها در آموزش و پرورش اختیاری است، ادامه داد: پیش بینی می شود با توجه به اینکه مشارکت دانش آموزان در هر پویشی منوط به اطلاع رسانی گسترده است، در هر استان حداقل با توجه به جمعیت دانش آموزی یک تا دو درصد دانش آموزان شرکت کنند.

وی تفاوت این پویش با پویش های دیگر را صرف وقت برای دیدن انیمیشن ها دانست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ساخت مستند زندگی دانش‌آموزان و فرهنگیان شهید حادثه تروریستی کرمان
  • ارائه خدمات مراکز مشاوره روانشناختی به ۲۷۵۶ دانش آموز همدانی
  • نتایج پویش مهر از اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام می‌شود/ ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز
  • نتایج پویش مهر از اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام می‌شود / ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • جزئیات جدید ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳
  • آغاز فرآیند ثبت سفارش کتاب‌های درسی از ۲۸ فروردین
  • اجرای پویش ملی در پناه خدا ویژه دانش آموزان در ایام نوروز و ماه رمضان
  • ترک تحصیل ۹۳۰ هزار دانش‌آموز در سال تحصیلی گذشته
  • هیچ دانش آموز کمیته امداد از خدمات پشتیبان تحصیلی بی نصیب نیست