Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@04:22:44 GMT

مدارس مسجد محور مشهد ساماندهی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۹۸۲۶۶

مدارس مسجد محور مشهد ساماندهی می‌شوند

حجت الاسلام عبدالکریم امیری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر بازدید و ساماندهی مدارس مسجدمحور در مشهد و سپس دیگر شهرهای خراسان رضوی و بعد از آن خراسان شمالی و خراسان جنوبی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در جلسات مشترک با اداره کل آموزش و پرورش استان و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، با توجه به استانداردهای این دو سازمان و اقتضائات مربوط به سخت افزار مساجد و از طرفی لزوم ساماندهی مدارس مسجد محور، تصمیماتی گرفته شد که پس از اعمال آنها مجوز رسمی فعالیت به این مدارس داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جذب و آموزش مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان بدون ذکر تعداد مدارس مسجدمحور گفت: این مدارس از حدود ۱۰ سال قبل کار خود را آغاز کردند. 

وی افزود: مسائل مختلف از جمله فضا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، نور، استحکام، امنیت و امور بهداشتی هر مسجد نیز در این بازدیدها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

حجت‌الاسلام امیری با بیان اینکه این مدارس پس از اخذ مجوزهای لازم ذیل بنیاد علمی تربیتی ساجدین مرکز رسیدگی به امور مساجد استان های خراسان فعالیت کرده و مورد حمایت امور مساجد استان قرار می‌گیرند ادامه داد: تمامی امور مربوط به این مدارس ذیل تفاهم با آموزش و پرورش، توسط مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان مدیریت خواهد شد.

هم اکنون ۱۰ هزار مسجد در استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی وجود دارد که از این تعداد پنج هزار و ۸۹۲ مسجد در استان خراسان رضوی است و هزار و ۱۴ مسجد در شهر مشهد فعال است.

برچسب‌ها مدارس مسجد مشهد خراسان جنوبی خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس مسجد مشهد خراسان جنوبی خراسان شمالی مدارس مسجد مشهد خراسان جنوبی خراسان شمالی اخبار کنکور مدارس مسجد امور مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۸۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس پلیس راه استان گفت: هم اکنون محور‌های طبس_اصفهان و بشرویه -فردوس به دلیل سیلاب فراوان مسدود است.

سرهنگ رضایی افزود: همچنین محور‌های روستایی خرو طبس و غنی آباد به نیگنان بشرویه نیز در اثر بارندگی شدید و سیلاب مسدود است.

رئیس پلیس راه از مسافران و رانندگان خواست تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند تا در سیلاب گرفتار نشوند .

دیگر خبرها

  • انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • نشست مدیرکل اتباع خراسان رضوی با نماینده مشهد در مجلس
  • روند تخصیص اعتبارات باندهای دوم خراسان‌جنوبی شتاب می‌گیرد
  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان
  • ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • تمرین نخستین رفتارهای تشکیلاتی و سیاسی در مساجد/مسجد باید جامعه را تربیت کند
  • ۴۹ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی جذب شد
  • تدابیر جمهوری اسلامی، مانع مهندسی‌های دشمن است