Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-20@02:43:12 GMT

سريال «آن شرلي» به شبکه تماشا مي‌آيد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۹۸۵۴۰

سريال «آن شرلي» به شبکه تماشا مي‌آيد

خبرگزاری آریا-سریال «آن شرلی» از چهارشنبه 28 آبان جایگزین سریال «خانه پوشالی» در شبکه تماشا می شود.
به گزارش آریا، آنه با محوریت کاراکتر «آن شرلی» سریالی درام و محصول سال 2017 کانادا است که از کتابی به نام «آنه دختری از گرین گیبلز» نوشته لوسی ماد مونتگومری اقتباس و ساخته شده است که برای نخستین بار از شبکه تماشا هر شب ساعت 23 پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در خلاصه داستان این سریال آمده است: سریال آنه ماجرای دختر یتیم جوانی است که در اواخر قرن نوزدهم زندگی می کند. او در مسیر زندگی جدیدی در جزیره پرنس ادوارد قدم برمی دارد. در اولین قسمت این مجموعه ماریلا و متیو با تغییراتی در زندگی خود مواجه می شوند. آنها برای سرپرستی پسری یتیم اقدام کرده بودند ولی با آنه مواجه می شوند، دختری با موهای نارنجی...
 بازیگرانی چون ایمیبث مک‌نالتی، جرالدین جیمز، ار اچ تامپسن، لوکاس جید زمن، در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.
سریال «آن شرلی» به مدیریت دوبلاژ  افشین زی نوری و حضور گویندگانی همچون مینا قیاس پور، شیلا آژیر، صنم نکو اقبال، رضا افتابی، نصر الله مدقالچی، ژرژ پطرسی و ... دوبله شده است و از 28 آبان در کنداکتور قرار می گیرد.
علاقمندان می توانند باز پخش این سریال را در ساعات پنج، هفت و 11 روز بعد در شبکه تماشا ببینند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سریال آن شرلی شبکه تماشا شبکه تماشا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۸۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان فصل پنجم نون خ مشخص شد

به گزارش پارس نیوز ، مجموعه «نون. خ ۵» به تهیه‌کنندگی مهدی فرجیدر ۲۴ قسمت ساخته شده و تا ۹ اردیبهشت ماه پخش آن ادامه دارد.

نون خ ۵» از پانزدهم فروردین هر شب ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود. این سریال در ۲۴ قسمت ساخته شده و تا ۹ اردیبهشت ماه پخش آن ادامه دارد. فصل پنجم سریال «نون. خ» به دنبال موفقیت چهار فصل قبلی به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی و با فیلمنامه‌ای نوشته امیر وفایی ساخته شده است.

 

سعید آقا خانی، حمیدرضا آذرنگ، سیروس میمنت، کاظم نوربخش، هدیه بازوند، ندا قاسمی، پاشا جمالی، ماشاءالله وروایی، صهبا شرافتی، مجید یاسر، سیدحسین موسوی، رضا رشیدی، سیروس سپهری، مهرنوش طوسی، افشین ملکی، علی اخوان، ماهرخ یخچال، پروانه لطفی، ساناز سماواتی، نارین ایوبی، نسرین مرادی، هدی استواری، اتنا مهیاری، سوژین حسن پور رضا خداداد بیگی و ... بازیگران سریال هستند.

«نون خ ۱» نوروز ۹۸، «نون خ ۲» اواخر فروردین ۹۹ و «نون خ ۳» نوروز ۱۴۰۰ از شبکه اول روی آنتن رفته‌اند. این مجموعه جزو سریال‌های موفق تلویزیون در فضای طنز و کمدی است و فصل چهارم آن در نوروز سال گذشته نیز با استقبال روبرو شد.

دیگر خبرها

  • آغاز پخش مجموعه «هیس، هیچی نیس» از شبکه دو
  • پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون/ از «محفل» تا «زیرخاکی»
  • پایان فصل پنجم نون خ مشخص شد
  • «کانی مانگا» را از تلویزیون تماشا کنید/ پخش چند فیلم خارجی جدید
  • لحظه تلخ و دردناک از پایان زندگی یک زن تُرک
  • نگاهی به افعی تهران و قاتلان سریالی
  • سروش صحت سریال جدیدش را کلید می‌زند
  • فضای‌ مجازی در سیطره برنامه‌های رسانه‌ ملی
  • ببینید | پخش سریال ترکیه ای از شبکه تهران
  • فضای‌مجازی در سیطره برنامه‌های رسانه‌ملی