Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@23:46:33 GMT

نصب ۱۷۰ دوربین ثبت سرعت

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۹۸۷۳۶

نصب ۱۷۰ دوربین ثبت سرعت

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محسن ارجمندی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری کرمانشاه گفت : «ایمنی در سطح معابر» یکی از مسائلی و مشکلاتی است که در سطح شهر با آن مواجهه هستیم و این ایمنی تنها با رعایت قوانین و مقررات تامین می‌شود.

او یکی از بهترین راه‌های کنترل رانندگان و رعایت قوانین را نصب دوربین‌های ثبت تخلف دانست و گفت : هم‌اکنون هفت دوربین ثبت سرعت و ۲۰ دوربین نظارتی شهرداری در سطح شهر فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری کرمانشاه از در دستور کار بودن نصب ۱۷۰ دوربین ثبت سرعت با حدود ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار در شهر خبر داد و افزود: ۱۷۰ دوربین ثبت تخلف از جمله ثبت سرعت، ثبت تقاطع‌ها عبور از چراغ قرمز و ثبت تخلف عبور از محدوده‌های طرح ترافیک و همچنین ثبت تخلف از محدوده‌های خط ویژه اتوبوس و سایر تخلفات که نیاز به سرمایه‌گذاری کلانی دارد را در برنامه داریم که از طریق جذب سرمایه‌گذاری این کار را انجام می‌دهیم.

ارجمندی در خصوص بحث نوسازی ناوگان اتوبوسرانی گفت: ناوگان اتوبوسرانی شهر کرمانشاه طی سال آینده کلا فرسوده می‌شوند، در این راستا رای‌زنی‌هایی با وزارت کشور، سازمان شهرداری‌ها و برنامه و بودجه صورت گرفته که تفاهمنامه‌ای هم به امضا رسیده است.

او ادامه داد: براساس این تفاهمنامه برای نوسازی هر اتوبوس رقمی حدود ۲۲۵ میلیون تومان در قالب تسهیلات پرداخت خواهد شد.

ارجمندی اشاره‌ای هم به پروژه پیاده‌راه سازی خیابان مدرس داشت و گفت: مصوبه آن از شورای ترافیک استان اخذ شده و به مرحله اجرا هم رسیده است.

او افزود: مرحله اول اجرای آن آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی و جلب حمایت مردم از این پروژه است که در حال انجام آن هستیم و خوشبختانه اکثر مردم راضی هستند، سعی می‌کنیم در بازده زمانی چهار تا ۶ ماهه به پایان برسد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل ترافیک جاده راهداری و حمل و نقل دوربین ثبت تخلف دوربین ثبت ثبت تخلف ثبت سرعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۸۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مقایسه دوربین وان پلاس 12 در مقابل آیفون 15 پرو! (فیلم)
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تعیین تکلیف شود
  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد
  • تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلف در آزادراه شیراز اصفهان
  • تخلفات راهنمایی و رانندگی و مبلغ جریمه ها در کشورهای همسایه چگونه است؟
  • تأسیس شهرک ضایعاتی‌ها در شهرستان کرمانشاه
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه