Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی لنگرود با بیان اینکه اختلاف بر سر پارک خودرو در یک مجلس عروسی منجر به درگیری جمعی شد، گفت: عاملان نزاع و درگیری دسته جمعی در بخش اطاقور این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ مجید نیکویی در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی بخش اطاقور از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از وقوع یک فقره درگیری دسته جمعی در این بخش مطلع شده و بلافاصله در محل درگیری حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران پس از حضور در محل اعلامی، سعی کردند تا طرفین درگیری را به آرامش دعوت کنند، افزود:سه نفر از عاملان این درگیری که حالت عادی نداشتند بدون توجه به توصیه‌های پلیس، به سمت ماموران حمله‌ور شدند و ماموران انتظامی با رعایت موارد امنیتی و قانون، به کارگیری سلاح پس از شلیک دو تیر هوایی مجبور به تیراندازی به سمت متهمان شدند.

وی با اعلام اینکه در این حادثه مهاجمان ۳۵، ۳۳ و ۳۶ ساله از ناحیه پا مجروح و به بیمارستان لنگرود منتقل شدند، گفت: حال عمومی مجروحان بستری در بیمارستان مساعد گزارش شده است.

سرهنگ نیکویی علت درگیری دسته جمعی در این مراسم عروسی را اختلاف بر سر پارک خودرو اعلام کرد و گفت: در این درگیری سه نفر از ماموران انتظامی نیز از ناحیه قفسه سینه، دست و کمر مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

وی در ادامه با اعلام اینکه ۶ نفر از متهمان دیگر این پرونده نیز پس از فرار از صحنه جرم با همکاری ماموران پلیس امنیت عمومی استان در مخفیگاه‌شان در شهرستان‌های لنگرود و لاهیجان شناسایی و دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: تعدادی از متهمان دستگیر شده دارای سوابق درگیری و جزء اراذل و اوباش سابقه‌دار هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با بیان اینکه همه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه ناهنجاری، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی نیروی انتظامی نزاع جمعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۸۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر بلعی از سه قاچاقچی در بردسکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بردسکن حین کنترل خودرو‌های عبوری محور بردسکن- سبزوار به یک دستگاه سواری سمند به سرنشینی سه مرد جوان که عازم استان‌های شمالی کشور بود مشکوک و برای بررسی بیشتر خودرو را به مقر انتظامی هدایت کردند.

سرهنگ محمود مختاری افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های به عمل آمده از وضعیت ۳ متهم جوان، از معده این متهمان یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک کشف کردند 

وی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • رد رشوه ۱۱۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در هلیلان 
  • دستگیری معتاد متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  • دستگیری عاملان قتل مرد همسایه به‌دلیل پمپ ساختمان
  • دستگیری اوباش سابقه دار به اتهام حمله به یک آرایشگاه در اسلامشهر
  • کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر بلعی از سه قاچاقچی در بردسکن
  • دستگيري ماموران قلابی در تهران
  • بازداشت ۲ مامور قلابی در تهران!
  • بازداشت یک مامور در تهران!
  • دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی‌آبادکتول
  • دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی آباد کتول