Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@20:31:41 GMT

قیمت دولتی ذرت دامی تعیین شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۹۹۴۱۲

قیمت دولتی ذرت دامی تعیین شد

ستاد تنظیم نرخ هر کیلوگرم ذرت دامی و جو دامی را ۱۷۰۰ تومان، کنجاله سویا را ۳۲۲۰ تومان و دانه سویا را ۳۱۰۰ تومان تعیین کرد.

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از مهر، پیرو مصوبه امروز یکصد و سیزدهمین جلسه کارگروه ستاد تنظیم بازار کشور قیمت مصوب دولتی نهاده‌های دامی از مبدا بنادر ایران افزایش یافت.

به این ترتیب نرخ ذرت دامی هر کیلوگرم ۱۷۰۰ تومان، جو دامی هر کیلوگرم ۱۷۰۰ تومان، کنجاله سویا هر کیلوگرم ۳,۲۲۰ تومان و دانه سویا هر کیلوگرم ۳,۱۰۰ تومان تعیین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: داود فیرحی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جواد اژه ای شهر بابک ذرت دامی قیمت دولتی ذرت داود فیرحی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جواد اژه ای شهر بابک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۹۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ درصد صنعت طیور مشمول ارز دولتی است

حمیدرضا کاشانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: قیمت کنونی هرکیلو تخم مرغ درب مرغداری ۳۲ هزار تومان است، درحالیکه قیمت تمام شده برای مرغداران به بالای ۶۰ هزارتومان می‌رسد.

به گفته او، سال گذشته به رغم افزایش مکرر قیمت مواد اولیه، نرخ تخم مرغ تغییری نداشت، حال انتظار می رود قیمت جدید تخم مرغ متناسب با نرخ مواد اولیه اصلاح شود.

کاشانی با بیان اینکه تولید روزانه تخم مرغ به بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ تن رسیده است، افزود: از دولت تقاضا کرده ایم که بدلیل کاهش مصرف و مازاد تخم مرغ در نیمه اول سال با خرید تضمینی تخم‌مرغ مازاد، از تولیدکنندگان حمایت کند؛ اما هنوز اقدامی در این راستا صورت نگرفته است.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن با اشاره به اینکه ۶۰ درصد صنعت طیور مشمول ارز دولتی است، گفت: قیمت مکمل‌ها، ریزمغذی ها و ویتامین‌های مورد نیاز برای صنعت طیور در کشور ۲ برابر افزایش یافته است.

او ادامه داد: ۶۰ درصد کالاهایی که ارز دولتی می‌گیرند، سال گذشته ۳ بار به صورت رسمی افزایش قیمت داشتند که هنوز در قیمت تمام شده تولید تخم مرغ لحاظ نشده است و امیدواریم امسال قیمت تخم مرغ اصلاح شود.

کاشانی گفت: ۶۰ درصد صنعت طیور  مشمول ارز دولتی است و ۴۰ درصد کالاهای مورد نیاز با ارز آزاد تامین می‌شوند که براین اساس نوسانات نرخ ارز می‌تواند بر این کالاها اثرگذار باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • ۲۰ تن‌ ماهی قزل‌آلا از لرستان به خارج از کشور صادر شد
  • کلید گرانی بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • ۱۲۰۰ تن شکر در سکوهای تنظیم بازار یزد توزیع می‌شود
  • قیمت بلیت هواپیما افزایش می‌یابد؟!
  • کلید افزایش قیمت بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • دو هزار و ۹۶۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی در لرستان معدوم شد
  • قیمت جدید پژو پارس اعلام شد+ سند
  • قیمت‌ لاستیک بر اساس وزن تعیین نمی‌شود
  • ۶۰ درصد صنعت طیور مشمول ارز دولتی است
  • رانندگان قبل از مصوبه ستاد تنظیم بازار حق افزایش کرایه را ندارند