Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- انتخابات هیئت تنیس روی میز استان کرمان پس از گذشت ماه‌ها برگزار شد اما نحوه برگزاری و آرای اعضا، شائبه مهندسی آرا را در اذهان تداعی می‌کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان ، پس از گذشت ماه‌ها از چالش انتخابات ریاست هیئت تنیس روی میز استان کرمان سرانجام این مجمع چند روز گذشته برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجمعی که همان بهتر برگزار نشده بود، چرا که نحوه برگزاری و آرای اعضا مجمع، شائبه مهندسی آرا را در اذهان تداعی می‌کرد. رئیس فدراسیون تنیس روی میز که از ماه‌های قبل و به بهانه‌های مختلفی از جمله مواردی همچون مورد تأیید نبودن لیست مد نظرش و همچنین اتفاقات پیرامون رد صلاحیت محسن بهرامی کاندیدای مورد حمایتش گزینه گارد از رو را برای تشکیل نشدن این مجمع بسته و انتخاب کرده بود، سرانجام پس از ماه‌ها بلاتکلیفی هیئت تنیس روی میز استان کرمان، رضایت به برگزاری انتخابات این هیئت داد.

اما ماجرا از آنجا جالب‌تر شد که به گفته منصور دامغانی یکی از کاندیداهای حاضر در مجمع نام محسن بهرامی به عنوان نماینده آموزش و پرورش تنها به فاصله 24 ساعت مانده به آغاز این مجمع وارد لیست نفرات رای دهنده می‌شود. رئیس فدراسیون که از حضور بهرامی به عنوان کاندیدا در این مجمع کاملاً ناامید شده بود با این اتفاق شاید به نوعی به دنبال انتقام‌جویی از مقامات برگزار کننده مجمع در کرمان و طراحی و اجرای سناریوی متفاوتی بود.

آن گونه که یکی از کاندیدای دیگر حاضر در مجمع اعلام کرد اتفاقاتی شائبه برانگیز روز قبل از برگزاری مجمع از سوی فدراسیون و عواملش در کرمان طراحی شد و در نهایت با بی‌کفایتی و عدم تعهد اعضای مجمع در قبال تنیس روی میز استان این افراد به عنوان ابزار و اهرم فدراسیون در این نمایش نقش‌آفرینی کردند.

مجمع هیئت تنیس روی میز استان را باید یکی از مجامع ورزشی کم‌نظیر ورزش استان در سال‌های اخیر نامید. گویا به اعضای مجمع اعلام شده بود چون هیچ یک از کاندیداها از افراد مد نظر فدراسیون تنیس روی میز نبوده و اوضاع آن گونه که ما خواسته‌ایم پیش نرفته است، شما هم با دادن آرای سفید به این غائله خاتمه دهید تا فعلاً وضعیت این هیئت همین طور پا در هوا بماند!

ترک سالن محل برگزار مجمع توسط میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان پس از پایان رای‌گیری و عدم همراهی قارداشی پس از برگزاری نشست برای صرف نهار از دیگر مواردی بود که نشان می‌داد مدیر کل ورزش و جوانان استان به ‌ شدت از سناریویی که فدراسیون نشین‌ها برای ورزش کرمان نوشته‌اند دلخور است. اتفاقی که اگر کمی هوش و درایت اعضای مجمع را به دنبال داشت قطعاً عواید آن در نهایت نصیب ورزش استان شده بود و این هیئت پس از ماه‌ها از بلاتکلیفی خارج شده بود، اما گویی در این بین اعضای مجمع با بینشی ضعیف و توجه به فرامین فدراسیون بیش از آنکه توجه خود را صرف اعتلای تنیس روی میز استان و ورزش کرمان کنند، صرف فردگرایی و اعمال نفوذ و سلیقه فدراسیون کرده‌اند.

آغاز لیگ برتر تنیس روی میز؛ شاید یک ماه دیگر نقطه پایانی حواشی مجمع انتخاباتی هیئت تنیس روی میز استان کرمان کجاست؟ 10 بازیکن بزرگ تنیس روی میز که دست‌شان به مدال المپیک نرسید+تصاویر

در همین راستا قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور در پاسخ به سؤالی پیرامون شائبه دخالت‌های بیش از اندازه فدراسیون در ماجرای انتخابات هیئت تنیس روی میز استان کرمان گفت: حرف راست و درست در مورد فدراسیون را باید از بنده بشنوید.

وی در پاسخ به سؤالی پیرامون انتخابات مهندسی شده از سوی فدراسیون گفت: بخش عمده‌ای از این اتفاقات واقعاً طبیعی است، ما حتی در بزرگ‌ترین رویداد انتخاباتی کشور که انتخابات ریاست جمهوری است هم شاهد این هستیم که مردم تعیین کننده هستند، افراد ثبت‌نام می‌کنند، مرجعی که صلاحیت دارد برخی افراد را تأیید صلاحیت و برخی را هم رد صلاحیت می‌کند؛ در مورد انتخابات خود فدراسیون تنیس روی میز هم این گونه بود.

وی افزود: باید از خود افراد در این ارتباط سؤال کنید که چرا رأی خود را سفید داده‌اند؟ شاید آن‌ها افرادی را که کاندید شده بودند را نمی‌خواستند و به دنبال گزینه دیگری که در ذهنشان است، می‌گردند.

قارداشی در پاسخ به سؤالی در ارتباط با آنکه یعنی 12 نفر از اعضای مجمع افرادی که تأیید شده بودند را نمی‌خواستند و مد نظرشان فرد دیگری بود، گفت: به هر حال این نظری بود که دادند، باید به نظر و رای افراد احترام بگذاریم. نهایتش این است که شما به افراد می‌گویید به من رأی بدهید، آنها هم می‌گویند باشه، حتما. اما در مجمع و هنگام رأی گیری این کار را نمی‌کنند و رأی نمی‌دهند! من تجربه دارم که می‌گویم.

رئیس فدراسیون از اعلام نظرش در ارتباط با جایگاه 25 استان کرمان در رتبه بندی فدراسیون امتناع کرد و گفت: این ارزیابی بر اساس ملاک و شرایطی خاص انجام می‌شود و به نظر من استان‌هایی که جایگاه ضعیفی دارند باید با تلاش بیشتر جایگاه مناسب‌تری را برای خود فراهم کنند.

وی همچنین در ارتباط با بلاتکلیفی هیئت تنیس روی میز استان از ابتدای سال جاری تا به ‌ حال گفت: از دغدغه و نگرانی شما خوشحالم، اما خوشبختانه با وجود کرونا اغلب فعالیت‌های ورزشی ما تعطیل است و جای نگرانی نیست!

گزارش از عباس آقاملایی

انتهای پیام/511/ ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هیئت تنیس روی میز استان کرمان هیئت تنیس روی میز استان کرمان فدراسیون تنیس روی میز رئیس فدراسیون اعضای مجمع ماه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۹۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، نشست کمیسیون‌های ورزشکاران، مربیان و داوران فدراسیون دوومیدانی به منظور انتخاب رئیس و نمایندگان این کمیسیون‌ها در مجمع فدراسیون برگزار شد.
در این نشست‌ که پژمان معتمدی، سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی، علی باقری مسئول امور مجامع وزارت ورزش و جوانان و اعضای این کمیسیون‌ها حضور داشتند، پس از رای‌گیری از میان نفرات حاضر در نهایت به ترتیب در هر کمیسیون نفرات ذیل انتخاب و معرفی شدند:
کمیسیون ورزشکاران:
حسن تفتیان (رئیس کمیسیون)
۱-کیوان قنبرزاده (نماینده حاضر در مجمع)
۲-حسن تفتیان (نماینده حاضر در مجمع)
۳-مهدی پیرجهان (نماینده حاضر در مجمع)
۴-فرزانه فصیحی (نماینده حاضر در مجمع)
۵-تکتم دستاربندان (نماینده حاضر در مجمع)
۶-الهام سادات هاشمی (نماینده حاضر در مجمع)

کمیسیون مربیان:
هادی سپهرزاد (رئیس کمیسیون)
۱-سامان برزگر (نماینده حاضر در مجمع)
۲-هادی سپهرزاد (نماینده حاضر در مجمع)
۳-زهرا نبی زاده (نماینده حاضر در مجمع)
۴-زهرا حکمت‌نژاد (نماینده حاضر در مجمع)

کمیسیون داوران:
الهه رستمی (رئیس کمیسیون)
۱-شهرام شهبازی (نماینده حاضر در مجمع)
۲-الهه رستمی (نماینده حاضر در مجمع)

مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی قرار است اواخر خرداد برگزار شود، اما زمان دقیق آن هنوز مشخص نشده است.

دیگر خبرها

  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • انتخاب رئیس جدید هیئت کارگری استان اصفهان
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • گلایه هواداران تنیس از ندیدن توپ زرد!
  • پایان انتخابات چالش برانگیز؛ تیغ تیغ‌ساز بُرنده ماند
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • اولین گام برای ارزان ‌شدن تنیس برداشته شد
  • توضیحات شرکت پلیمر آریاساسول در رابطه با مصوبات مجمع عمومی سال ۱۴۰۲