Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@12:16:36 GMT

ظرفیت پهنای باند روستای بیساران ۵۰ برابر ارتقا یافت

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۹۹۸۰۱

ظرفیت پهنای باند روستای بیساران ۵۰ برابر ارتقا یافت

ایسنا/کردستان مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام اینکه توسعه زیرساخت های دیتا و دسترسی به اینترنت در نقاط روستایی از اهداف مخابرات منطقه است، گفت: ظرفیت پهنای باند اینترنت در روستای بیساران از توابع شهرستان سروآباد ۵۰ برابر ارتقا و توسعه داده شده است.

آزاد حکمت در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تاکید بر این مهم که ارائه خدمات و محصولات مخابراتی در سطح استان به منظور تحقق عدالت اجتماعی و بهره مندی مشتریان از سرویس های مخابرات باید یکسان باشد اظهار کرد: به همین منظور و ضرورت تامین نیازهای ارتباطی و مخابراتی روستانشینان ، با نصب و راه اندازی تجهیزات لازم در روستای بیساران، ظرفیت پهنای باند اینترنت در روستای بیساران افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان ساخت: روستای بیساران یکی از بزرگترین و پرجمعیت ترین روستاهای استان کردستان است که پهنای باند اینترنت در این روستا قبل از انجام پروژه یادشده 25 مگابایت بوده است.

حکمت اضافه کرد: اجرای این عملیات علاوه بر ارتقای کیفیت دسترسی مشتریان ، موجب افزایش پهنای باند اینترنت به بیش از 50 برابر ظرفیت قبلی شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه رضایتمندی مشتریان از کیفیت خدمات و سرویس های مخابراتی یک اصل مهم برای مخابرات محسوب می شود، خاطرنشان کرد: تمام تلاش و توان این مجموعه برجلب اعتماد ، حفظ مشتریان و رعایت اصل مشتری مداری به واسطه ارائه خدمات مطلوب است.

وی در پایان یادآور شد: از آنجاییکه مشتریان به عنوان سرمایه های اصلی شرکت می توانند نیازهای ارتباطی و مخابراتی خود را در حد معقول از مخابرات مطالبه کنند باید در شناسایی نقاط ضعف و قوت به صورت همراهان دلسوز یاریگر این مجموعه باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مخابرات استانی اجتماعی پهنای باند اینترنت روستای بیساران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۹۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پالنگان کردستان در رویای جهانی شدن

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان با اشاره به اینکه پرونده ثبت جهانی روستای پالنگان در دست اقدام قرار گرفته است گفت: تا پانزدهم اردیبهشت سال جاری باید پرونده ثبت جهانی روستای پالنگان را تکمیل کنیم و به سازمان جهانی گردشگری ارائه دهیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، آرمان وطن‌دوست امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در جمع خبرنگاران استان کردستان، اظهار کرد: در حوزه گردشگری نباید تک محصولی عمل کنیم بلکه باید بر سایر جاذبه‌های گردشگری هر منطقه نیز تمرکز شود.

وی افزود: تنوع بخشی به جاذبه‌های گردشگری و تنوع بخشی به تأسیسات گردشگری دو اصل مهم هستند که باید مدنظر قرار گیرند چون باعث ماندگاری بیشتر مسافر و گردشگر می‌شوند.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان خاطرنشان کرد: ۴۳ روستای هدف گردشگری در استان کردستان وجود دارد که ۱۳ روستا دارای مصوبه دولتی و ۳۰ روستا نیز دارای مصوبه کارگروه گردشگری استان هستند.

وطن‌دوست ادامه داد: روستای پالنگان کردستان جزو هشت روستایی بود که سال گذشته دارای شانس ثبت جهانی در سازمان جهانی گردشگری بود که با کسب ۸۶ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز، دوم شد و در نهایت روستای کندوان آذربایجان شرقی این عنوان را از آن خود کرد.

وی با اشاره به اینکه امسال دوباره پرونده ثبت جهانی این روستا در دست اقدام قرار گرفته است، گفت: ارزیابی ثبت جهانی در دو سطح ملی و بین‌المللی انجام می‌شود که ما تا ۱۵ اردیبهشت فرصت داریم پرونده روستای پالنگان را جهت ثبت جهانی تکمیل کنیم.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان گفت: در این راستا مراسم هزار دف روز جمعه _سی‌ویکم فروردین_ در روستای پالنگان برگزار می‌شود و در سنوات آتی نیز این مراسم در آخرین جمعه فروردین هر سال برگزار خواهد شد.

وطن دوست افزود: در حال حاضر حداقل در حوزه گردشگری استان یک هزار میلیارد تومان پروژه در دست اجرا در بخش خصوصی با ۹۰ طرح گردشگری وجود دارد.

کد خبر 745492

دیگر خبرها

  • کسب و کار‌های جدید در بستر روستا‌ها شکل خواهد گرفت
  • وزیر ارتباطات: هفت هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • بیش از هفت هزار روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • هفت هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • اتصال ۴۰۰ روستای آذربایجان شرقی به اینترنت پرسرعت
  • پالنگان کردستان در رویای جهانی شدن
  • اجرای بیش از ۶۴ هزار متر شبکه فیبرنوری در کردستان
  • زیرساخت‌های شبکه‌های سیار مبتنی بر توسعه فیبر نوری است
  • زیرساخت‌های شبکه‌های سیار مبتنی بر توسعه فیبر نوری
  • اتصال ۸ روستای هرمزگان به شبکه ملی اطلاعات