Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت: آقای همتی جای قلم‌فرسایی و جنگ سیاسی، مسئولیت کارهایتان را بپذیرید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روح الله نجابت نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت: جناب آقای همتی جای قلم‌فرسایی و جنگ سیاسی، مسئولیت کارهایتان را بپذیرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: مدیران بانک مرکزی باید پاسخ دهند چرا نسبت به تراکنش‌های سایت‌های قمار بی‌تفاوت هستند. هزاران خانواده قربانی می‌شوند، چون بانک‌ها می‌خواهند از تراکنش قمار سود کنند؟!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: عبدالناصر همتی جنگ روانی نظام بانکی بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۹۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس : بانک ها مشمول تعطیلی « پنجشنبه » می‌شوند

یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت که در صورت تصویب قانون افزایش تعطیلات آخر هفته، بانک‌ها نیز مشمول این قانون می‌شوند.   علی بابایی کارنامی در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به این پرسش که آیا لایحه اصلاح ماده (۸۷) قانون مدیریت خدمات کشوری در صورت تصویب در مجلس  شامل بانک‌ها نیز می‌شود؟ اظهار کرد: دستگاه‌هایی که مشمول قانون خدمات کشوری و همچنین ماده ۲۹ برنامه ششم هستند، مشمول این لایحه می‌شوند و با توجه به اینکه بانک‌ها از قانون خدمات کشوری پیروی می‌کنند، در صورت تصویب لایحه مذکور در مجلس، بانک‌ها نیز در روزهای پنجشنبه تعطیل خواهند بود.   وی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره انتقادات در خصوص تعیین روز پنجشنبه به عنوان  دومین روز تعطیل پایان هفته و ایجاد فاصله میان اقتصاد کشور با دنیا اظهار کرد: این حرف به نوعی درست است و به همین دلیل نیز پیشتر در کمیسیون اجتماعی روز شنبه به عنوان دومین روز تعطیل پیشنهاد شده بود. طبیعی است که با تعطیلی پنجشنبه با عدم سرویس‌دهی دستگاه‌های دولتی روی بخش‌ خصوصی اثرات منفی خواهد گذاشت اما ان شاءالله این تاثیرات با رضایتمندی که ایجاد می‌شود، جبران می‌شود.   به گزارش ایسنا، دستگاه‌های مندرج در قانون خدمات کشوری عبارتند از: کلیه وزارتخانه ها، مؤسسات دولتی، مؤسسات یا  نهادهای عمومی غیردولتی، شرکت‌های دولتی و کلیه دستگاه هایی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر و یا تصریح نام است از قبیل شرکت ملی نفت ایران، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، بانک مرکزی، بانک‌ها و بیمه‌های دولتی. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آذربایجان شرقی تنها استانی که در انتخابات اسفند ۱۴۰۲، اصلاح طلبان در آن پیروز شدند
  • حداکثر تراکنش خرید از هر کارت حقیقی به ۲ میلیارد ریال افزایش یافت
  • تأمین مالی ۳۵۰ همتی با استفاده از ابزارهای نوین
  • نماینده مجلس : بانک ها مشمول تعطیلی « پنجشنبه » می‌شوند
  • تأمین مالی ۳۵۰ همتی با ابزارهای نوین/ سهم ۵۰ همتی فکتورینگ
  • تأمین مالی ۳۵۰ همتی با استفاده از ابزار‌های نوین/ سهم ۵۰ همتی فکتورینگ در تامین مالی در سال ۱۴۰۳
  • تجلیل از آیت الله شهید سلیمانی تقدیر از اسلام سیاسی است
  • کالای اساسی به نرخ ارز آزاد به دست مردم می رسد
  • تجلیل از شهید آیت الله سلیمانی تکریم از اسلام ناب سیاسی است
  • دیدار مسئولان عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی استان با نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان