Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گفت: قبل از فینال آسیا پشتیبانی خوبی از تیم انجام می‌دهیم تا تیم با روحیه خوبی عازم این رقابت شود.

خبرگزاری میزان - جعفر سمیعی با تبریک به یحیی گل محمدی اظهار داشت: او به عنوان بهترین مربی غرب آسیا انتخاب شده و امیدوارم با تلاش او و قهرمانی در آسیا به عنوان بهترین مربی این قاره انتخاب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص پرونده النصر در AFC برای بازگشت به فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: علیرغم همه شیطینت هایی که انجام شد مثل شکایت های باشگاه النصر و همچنین محرومیت آل کثیر و ... خدا را شکر باشگاه پرسپولیس با پیگیری وکیل باشگاه و همچنین مساعدت فدراسیون فوتبال و همکاران واحد بین الملل آنها هم در مستطیل سبز بر مشکلات چیره شدیم و هم اینکه با دفاعیات حقوقی برنده پرونده شدیم.

سمیعی تاکید کرد: النصر در مورد بازیکنان جدید پرسپولیس شکایت هایی انجام داد و در نهایت با دفاع باشگاه شکایت این باشگاه را رد کرد. بعد از آن شکایت اول، دلایل بی اساس دیگری که 120 صفحه بود و اینکه باشگاه پرسپولیس شرایط حرفه ای را ندارد ارائه کردند ولی در نهایت AFC نه تنها این شکایت را قبول نکرد بلکه باشگاه عربستانی را جریمه هم کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا می شود بعد از گذشت نیمی از محرومیت، آل کثیر می تواند برگردد اظهار داشت: قرار است این موضوع را دادگاه CAS پیگیری کنیم تا با گذشت نیمی از محرومیت او برای ما بازی کند.

وی با بیان اینکه تا یکی دو روز آتی قرارداد مهدیخانی نهایی می شود عنوان کرد: ما به دنبال جذب بازیکنان جدید هستیم و قرار است کمیته فنی و سرمربی در این خصوص نظر نهایی را ارائه کنند.

سمیعی خاطر نشان کرد: جا دارد از گل محمدی، سید جلال حسینی و سایر بازیکنان تشکر می کنم که از هیچ تلاشی دریغ نکردند. آنها بدانند من و همکارانم تا قبل از فینال پشتیبانی خوبی از تیم خواهیم کرد و جای نگرانی برای هواداران وجود ندارد. امیدوارم یک جشن ملی در 29 آذرماه برگزار کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با برنامه فوتبال برتر شبکه 3 سیما، تاکید کرد: همکاران رسانه ای در این چند روز بابت مصاحبه تماس های زیادی برقرار کردند ولی به دلیل مشغله نشد در خدمت عزیزان باشم ولی به امید خدا به زودی در خدمت همه خواهم بود. این را هم تاکید کنم من هیچ فعالیتی در فضای مجازی ندارم و صفحه ای به نام من وجود ندارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس جعفر سمیعی لیگ قهرمانان آسیا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس جعفر سمیعی لیگ قهرمانان آسیا باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۰۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد

به گزارش جام جم آنلاین، مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای در آئین واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: قبل از هر چیزی جا دارد بابت این واگذاری تبریک می گویم. فکر می‌کنم یک بیماری چهل ساله درمان شده است. امیدوارم اتفاقات خوبی در آینده در انتظار دو باشگاه باشد.

او افزود: در جهان، صنعت ورزش چیزی نزدیک به دو درصد از بودجه کشور را به خود اختصاص می‌دهد. کشورهای حاشیه ما قرار است سه درصد اختصاص دهد. لازم است کشور ما هم روی این موضوع سرمایه گذاری لازم کند.

زارعی در ادامه تاکید کرد: بعد از ارسال اسناد واگذاری دو باشگاه با AFC هماهنگی های لازم صورت گرفت که مورد تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفت و خوشبختانه دیگر مشکلی نیست. امیدوارم بقیه نواقص هم برطرف شود تا دیگر مشکلی وجود نداشته باشد.

وی تاکید کرد: روز گذشته یک جلسه چهار ساعته با مسئولان سازمان لیگ و شرکت توسعه داشتیم تا اتفاقات خوبی برای ورزشگاه آزادی هم رخ بدهد.
کد خبر 

دیگر خبرها

  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • تلاش ۸ تیم برای صعود به جام‌جهانی فوتسال / ایران مهیای غلبه‌ بر قرقیزستان
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • بانوان ملی پوش میهمان تمرین پرسپولیس
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...