Web Analytics Made Easy - Statcounter

گامبیا در میزبانی از گابن نمره قبولی نگرفت. 

پیر امریک اوبامیانگ و هم تیمی هایش در تیم ملی گابن، به اجبار شب قبل از بازی حساس با گامبیا در رقابت های انتخابی جام آفریقا مجبور شدند در کف سالن فرودگاه بخوابند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، قضیه از این قرار است که پس از فرود آمدن در فرودگاه بانجول به گابنی ها گغته شد که به دلیل مشکلی اداری مجاز به ترک فرودگاه نیستند و بدین ترتیب اعضای تیم مجبور شدند شب را در کف سالن فرودگاه سپری کنند تا صبح روز بعد با مداخله دولت گامبیا، شرایط انتقال آن ها به هتل فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوبامیانگ در واکنش به این ماجرا در توییتر نوشت: «آفرین کنفدراسیون فوتبال آفریقا‍! انگار به دهه 90 برگشته ایم. این باعث از بین رفتن انگیزه ما نمی شود ولی مردم باید بدانند و کنفدراسیون فوتبال آفریقا هم باید مسئولیت پذیر باشد. ما در سال 2020 حضور داریم و پیشرفت آفریقا را می خواهیم ولی با این شرایط به آن نمی رسیم».

اما حقیقت این است که چنین چیزی، روی گابن تاثیر گذاشت؛ آن ها بازی دوشنبه شب را با نتیجه 2-1 به گامبیا واگذار کردند تا حریف 7 امتیازی شود و بر حسب تفاضل گل بهتر نسبت به گابن، در صدر گروه D قرار بگیرد. گفتنی است که تقابل دو تیم در دیدار رفت، با همین نتیجه به سود گابن به پایان رسیده بود. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۰۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دقیقی: بین دو نیمه خیلی تند با بازیکنان حرف زدم

سعید دقیقی پس از شکست 3 بر 2 شمس آذر قزوین مقابل استقلال در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر گفت: ابتدا باید از هواداران شمس آذر تقدیر و تشکرداشته باشم که با حضورشان در ورزشگاه قوت قلب ما شدند. در ادامه تشکر ویژه از هواداران استقلال می‌کنم که جو فوق‌العاده‌ای ایجاد کردند و تا دقیقه 100 در کنار آنها کِیف کردیم. بازی فوق‌العاده حساسی شده بود و از شور و نشاط هواداران تشکر می‌کنم.

به نقل از تسنیم وی افزود: بازی سنگینی بود. استقلال یکی از روزهای خوبش را سپری می‌کرد و برعکس ما در نیمه نخست فوتبال ضعیفی را ارائه دادیم که برای من جای سؤال بود. تیمی که همیشه با همه کم و کاستی‌ها بهترین بازی‌هایش را انجام می‌دهد در نیمه نخست شمس آذر همیشگی نبود. در بین دو نیمه خیلی تند با بازیکنان صحبت کردم و از آنها خواست محکم بازی کنند. با این حال، در نیمه دوم در بدترین دقایق گل دوم و سوم را خوردیم. با اضافه شدن بازیکنان جوان دو گل زدیم و حتی می‌توانستیم گل سوم را بزنیم که نشد. حیف است و بازیکنان نباید این فرصت‌ها را از دست بدهند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897172

دیگر خبرها

  • هاشمی‌نسب: خطر از بیخ گوش استقلال گذشت
  • شهرداری گرگان با کمک هواداران مهرام را شکست داد
  • دقیقی: بین دو نیمه خیلی تند با بازیکنان حرف زدم
  • قدردانی مربی تیم فوتسال افغانستان از بازیکنان تیم + فیلم
  • ظرفیت‌ معادن و کشاورزی آفریقا برای تجار ایرانی
  • سلاح معروف ایرانی این بار معادلات آفریقا را تغییر می‌دهد
  • فروش ۳ میلیارد دلار اوراق خزانه در اسرائیل در پی جنگ غزه
  • دیپلمات سابق ایران: اینکه 10 کشور برای دفع حمله ایران مجبور به همکاری بودند مهم است
  • آخرین تمرین شاگردان شمسایی پیش از نبرد اول
  • لحظه‌ای که لاپورتا آرزو می‌کرد هرگز نبیند (عکس)