Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز رای خود را در ارتباط با شکایت و درخواست تجدیدنظر باشگاه النصر عربستان در پرونده شکایت پرسپولیس ایران اعلام کرد. بر این اساس، کمیته استیناف، شکایت النصر را رد و رای کمیته انضباطی و اخلاق AFC را تایید کرد.

باشگاه النصر عربستان بعد از گذشت چند ساعت از صدور این رای با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد برای حفظ حقوق قانونی خود و با توجه به «صحت اسناد و ادله» علیه باشگاه پرسپولیس، شکایت خود را به دادگاه عالی ورزش (CAS) می‌برد و از این طریق پیگیر پرونده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   شکایت النصر از پرسپولیس بعد از باخت این تیم عربستانی به نماینده ایران در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و حذف از این رقابت‌ها صورت گرفت.

تیم پرسپولیس ایران روز ۲۹ آذر در فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف نماینده شرق آسیا می‌رود. این رقابت‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا به میزبانی قطر و به صورت متمرکز برگزار می‌شود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: باشگاه النصر کنفدراسیون فوتبال آسیا کمیته استیناف صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۰۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال از شکایت ۴۲میلیاردی یک ایجنت تبرئه شد

آفتاب‌‌نیوز :

یک مدیر برنامه معروف با طرح شکواییه‌ای در کمیته تعیین وضعیت، خواهان دریافت ۱۷ میلیارد ریال بابت حق کارگزاری محمد حسین زواره و ۲۵ میلیارد ریال حق ترانسفر آرش رضاوند شد، اما بخش حقوقی باشگاه استقلال که زیر نظر محمدرضا بختیاری، معاونت حقوقی و بین‌الملل اداره می‌شود، با ارائه دفاعیه و لایحه‌ای مستند، استقلال را از پرداخت خسارت به این ایجنت تبرئه کرد.

ادعای ۴۲ میلیارد ریالی این مدیر برنامه به دوران یکی از مدیرعاملان پیشین استقلال برمی‌گشت و این ایجنت ادعا کرده بود باشگاه استقلال باید حق کارگزاری او را بپردازد، اما کمیته تعیین وضعیت حکم به تبرئه باشگاه استقلال داد.

بر اساس قوانین جدید نقل و انتقالات در فوتبال ایران، ایجنت‌ها باید حق کارگزاری خود را از بازیکنان دریافت کنند نه باشگاه.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • استقلال از شکایت ۴۲میلیاردی یک ایجنت تبرئه شد
  • بازگشت امپراتور آسیا به جام‌جهانی/واکنش رسانه‌ها به پنالتی ایران
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • رد پای پرسپولیس در شکست پروژه بزرگ فوتبالی عربستان!
  • شکایت رسمی بارسا: فاجعه داوری در ال‌کلاسیکو!
  • خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • آیین رسمی واگذاری سرخابی‌ها فردا برگزار می‌شود