Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه گفت : حقوق کارکنان و بازنشستگان در بودجه سال آینده با ۲۵ درصد افزایش در نظر گرفته شده است.
این میزان افزایش حقوق مربوط به کارکنان رسمی دولت می باشد.

شایان ذکر است افزایش حقوق کارکنان رسمی و قراردادی نفت بر این اساس می باشد و افزایش حقوق کارکنان غیررسمی نفت (پیمانکاری) بر اساس قانون کار می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین میزان افزایش حقوق کارکنان غیررسمی یا پیمانکاری مطابق روال گذشته در اواخر سال جاری توسط شورای دستمزد مشخص خواهد شد.

در پایان این نکته قابل ذکر است کارکنان قراردادی نفت سال جاری نسبت به افزایش حقوق این دسته از کارکنان بصورت کارمندی انتقاداتی را مطرح کرده بودند و اعلام کردند وقتی مزایای کارمندان به نیروهای قراردادی نفت تعلق نمیگیرد افزایش حقوق و پرداخت عیدی آنان بصورت کارمندی منصفانه نیست.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: حقوق کارمندان افزایش حقوق کارمندان میزان افزایش حقوق کارمندان حقوق کارکنان افزایش حقوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۰۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران امسال چقدر حقوق می‌گیرند؟ (فیلم)



منبع:همشهری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وزیر کار: حداقل حقوق کارگر یعنی کسی نمی‌تواند کمتر از این رقم پرداخت کند (فیلم) واکنش وزیر کار به ماجرای پیشنهاد افزایش حقوق که در فضای مجازی پربازدید شد (فیلم) لطیفی: افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان به فروردین ماه می‌رسد (فیلم)

دیگر خبرها

  • با افزایش نرخ رسمی ارز، بازار غیررسمی مهار نمی‌شود
  • پیشتازی بانک ملی ایران در واگذاری ها با ثبت رکوردهای جدید توسط آینده پویا
  • شوک بنگاه‌ها در آخر سال
  • فراخوان برای تداوم اعتصاب‌ها در پست بانک آلمان
  • ارائه بیش از ۹۸ هزار ساعت آموزش به ساکنان سکونتگاه‌های غیررسمی زنجان
  • وام بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش می‌یابد
  • وام بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش پیدا می‌کند
  • کارگران امسال چقدر حقوق می‌گیرند؟ (فیلم)
  • حداقل حقوق ۱۴۰۳ همراه با جزئیات کامل
  • اجرا و صدور به موقع احکام حقوقی کارکنان مجموعه وزارت بهداشت