Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه مس کرمان بار دیگر تاکید کرد علاقه ای برای از دست دادن مدافع چپ تیم خود ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امیر طاهر یکی از بازیکنانی به شمار می رود که باشگاه پرسپولیس طی روزهای گذشته برای جذب او اقدام کرده ولی باشگاه مس کرمان که با رضا مهاجری به سود می‌اندیشد، علاقه ای برای از دست دادن مدافع چپ جوان خود ندارد و درباره این موضوع نوشته است:

« هرچند در روزهای گذشته خبر انتقال امیر طاهر از تیم مس کرمان به پرسپولیس تکذیب شد و اعلام گشت که هیچ توافقی در این زمینه میان دو باشگاه صورت نگرفته است اما بازهم در روزهای اخیر برخی از رسانه ها به این موضوع دامن زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

در همین رابطه امیر طاهر هم در مصاحبه ای که با سایت رسمی باشگاه مس کرمان داشته، می‌گوید:« امیر طاهر مدافع جوان و آینده دار تیم مس کرمان در رابطه با این موضوع گفت:

« در حال حاضر که در تمرینات تیم مس کرمان حضور دارم تمام تمرکز خود را برروی این تیم گذاشته ام و به هیچ چیز غیر از موفقیت تیم مس کرمان و انجام بهترین بازی از سوی خودم برای این تیم فکر نمی کنم.»

طاهر با اشاره به حواشی پیش آمده گفت:

« به عنوان یک بازیکن جوان به هیچ عنوان خودم را اسیر این حواشی نمی کنم و به این مسائل بی توجه هستم و فقط برروی فوتبال خودم تمرکز دارم و به غیر از صعود به لیگ برتر با تیم مس کرمان در این فصل موضوع دیگری برایم اهمیت ندارد.»

این بازیکن جوان با اشاره به تمرینات تیم فوتبال مس کرمان گفت:

« خوشبختانه همه شرایط فراهم است و تمرینات به خوبی زیر نظر آقای مهاجری در حال انجام است و تیم روز به روز برای شروع بازی ها هماهنگ تر می شود.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس امیر طاهر لیگ برتر امیر طاهر پرسپولیس لیگ برتر تیم مس کرمان امیر طاهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۰۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم جدید پرسپولیس بی‌اثر بود (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ابوالفضل بابایی مهاجم جوان تیم پرسپولیس که این فصل از فجرسپاسی به جمع سرخپوشان پایتخت منتقل شده، در 15 دقیقه پایانی بازی با صنعت نفت وارد زمین شد تا به جای عیسی آل‌کثیر در خط حمله پرسپولیس بازی کند.

ورود او البته بعد گل سوم پرسپولیس و پایان کار برای صنعت نفت بود و در دقایق باقی‌مانده هم پرسپولیس نتوانست یا نخواست که حمله موثری را روی دروازه حریف انجام دهد تا به این ترتیب مهاجم قرمزها نیز فرصتی برای گلزنی نداشته باشد.

بابایی البته تنها 20 سال دارد و یکی از جوان‌ترین بازیکنان پرسپولیس محسوب می‌شود اما به واسطه درخشش در فجرسپاسی، توجه زیادی را از سوی هواداران پرسپولیس معطوف به خود می‌بیند و امیدوار است از فرصت‌های باقی‌مانده استفاده بهتری کند.

دیگر خبرها

  • دشمن اگر مرتکب خطایی شود، با پاسخ کوبنده نیرو‌های مسلح روبرو می‌شود
  • آب پاکی روی دستان بایرن مونیخ؛ یولیان ناگلزمان در تیم ملی آلمان می‌ماند
  • عکس| جشن تولد ستاره پرسپولیس با طرح خاص روی کیک
  • رکورد امیررضا رفیعی برای پرسپولیس؛ آغازی چشمگیر
  • عروسی که به عزا تبدیل شد + فیلم
  • مهاجم جدید پرسپولیس بی‌اثر بود (عکس)
  • ماجرای پای چپ بی‌قرار ستاره جوان پیکان!
  • تهران قدیم| گشت و گذار دختران جوان در تهران ۱۰۰ سال قبل / عکس
  • این بازیکن برای حضور در تیم ملی تغییر چهره داد!
  • گشت و گذار دختران جوان در تهران 100 سال قبل (+عکس)