Web Analytics Made Easy - Statcounter

خسرو کیانی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: براساس بند(خ) ماده ۳۳ قانون برنامه ششم توسعه تسهیلات دریافتی کشاورزان خسارت‌دیده از حوادث غیرمترقبه تا ۳۱ شهریورماه سال‌جاری تمدید شده بود.
وی افزود: با مصوبه هیات دولت، فرصت امهال تسهیلات کشاورزان خسارت‌دیده از حوادث غیرمترقبه تا ۲۹ اسفندماه سال‌جاری تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کیانی تصریح کرد: ۵۰ هزار میلیارد ریال اعتبار از سوی دولت برای امهال تسهیلات کشاورزان خسارت‌دیده از حوادث اختصاص یافته بود.
وی یادآور شد: با تمدید این طرح ۱۰ هزار میلیارد ریال دیگر به مجموع اعتبارات امهال تسهیلات کشاورزان خسارت‌دیده از حوادث افزوده شد و به ۶۰ هزار میلیارد ریال رسید.
سرپرست دفتر مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: از مجموع ۵۰ هزار میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته برای این طرح یک‌هزار و ۱۰۴ میلیارد ریال به‌منظور امهال امهال تسهیلات کشاورزان خسارت‌دیده از حوادث در این استان جذب شد.
وی گفت: همچنین از ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار مرتبط با تمدید این طرح تا پایان سال‌جاری ۶۴ میلیارد ریال به امهال تسهیلات کشاورزان خسارت‌دیده از حوادث چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت.
کیانی تاکید کرد: این اعتبار برای جبران دیرکردها، کارمزدها و سود تسهیلات کشاورزان خسارت‌دیده از حوادث در سطح ملی در نظر گرفته شده است.
به گزارش ایرنا، براساس بند (خ) ماده ۳۳ قانون برنامه ششم توسعه، بخشودگی سود و جریمه وام‌های دریافتی کشاورزان خسارت‌دیده ناشی از حوادث غیرمترقبه و امهال اصل وام آنان  بررسی و انجام می‌شود.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی شهرکرد چهارمحال وبختیاری مدیریت بحران کارآمدی دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی شهرکرد چهارمحال وبختیاری مدیریت بحران کارآمدی دولت تسهیلات بانکی شهرکرد چهارمحال وبختیاری مدیریت بحران کارآمدی دولت اخبار کنکور امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده از حوادث هزار میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۱۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران راه ارتباطی ۳۸ روستای جبالبارز وساردوئیه را مسدود کرده است

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد بلندنظر، عصر چهارشنبه با اشاره به طغیان ۳ رودخانه ملنتی، شور و هلیل در جیرفت گفت: همچنان سیلاب بر بستر این رودخانه‌ها جاری است و با توجه به به ادامه بارش‌ها هم امکان انتقال سیلاب از بالادست به این رودخانه‌ها هم وجود دارد.

وی گفت: با توجه به طغیان رودخانه‌های فصلی در برخی از بخش‌های تابعه جیرفت سیلاب به مزارع گندم و پیاز کشاورزان و حوزه بخش مرکز و اسماعیلی وارد و سبب خسارت به محصول کشاورزان شده است که با توجه به فروکش کردن سیلاب میزان خسارت‌های رسیده با حضور کارشناسان جهاد کشاورزی در منطقه برآورد و اعلام می‌شود.

فرماندار جیرفت، گفت: در حال حاضر راه ارتباطی بیش از ۳۸ روستا در جیرفت به علت بارش شدید باران مسدود و دچار خسارت شده است که نیاز به دستگاه سنگین جهت بازگشایی دارد.

وی از امداد رسانی نیروهای شهرداری جیرفت توسط لودر به مردم و رانندگان ۸ دستگاه خودرو و موتور سیکلت که در محور منطقه بند سراجی با طغیان رودخانه برخورد کرده بودند خبر داد و گفت: خوشبختانه هیچ گونه تلفات انسانی را تا کنون در جیرفت شاهد نبودیم.

کد خبر 6081438

دیگر خبرها

  • خسارت سرمای دیررس بهاره به محصولات زراعی اهر
  • تلاش بامدادی پرسنل امور برق شهرستان راسک و سرباز جهت اصلاح شبکه های برق آسیب دیده ناشی از سیلاب
  • آماده شدن ۱۴ سیلو برای خرید گندم در آذربایجان‌غربی
  • خسارت هزار میلیارد ریالی بارندگی به کشاورزان لامردی
  • سیل ۱۵۰۰ میلیارد تومان به کهگیلویه وبویراحمد خسارت زد
  • باران راه ارتباطی ۳۸ روستای جبالبارز وساردوئیه را مسدود کرده است
  • تاخیر در رهاسازی آب و خسارت به محصولات کشاورزی + فیلم
  • نرخ کرایه تاکسی‌ها تا پیش از اردیبهشت‌ماه تغییر نمی‌کند
  • اشتغال بیش از ۴ هزار نفر در معادن شهرستان بردسکن
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام