Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@07:17:02 GMT

بازگشت توافق عجیب بین استقلال و پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۰۱۳۱۴

باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات زمستانی محمد نادری مدافع پرسپولیس را جذب کرد تا جایگزین میلاد زکی پور در این تیم شود.

به گزارش تابناک ورزشی، هرچند شنیده می‌شد باشگاه پرسپولیس درصدد جذب شاهین طاهرخانی است، اما رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال خبر داد پس از جلسه با جعفر سمیعی تصمیم گرفته شد تا این ۲ باشگاه از یکدیگر بازیکن جذب نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اعلام خلیل زاده، رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال، ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس با یکدیگر توافق کردند تا دیگر از یکدیگر بازیکن جذب نکنند.

در سال‌های اخیر بازیکنان زیادی از ۲ تیم جابه‌جا شدند که آخرین آن‌ها مربوط به محمد نادری است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: داود فیرحی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جواد اژه ای شهر بابک استقلال و پرسپولیس توافق نقل و انتقالات داود فیرحی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جواد اژه ای شهر بابک باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۱۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلال الدین ماشاریپوف هافبک ازبکتسانی تیم فوتبال استقلال بعد از دیدار با شمس آذر قزوین راهی امارات شد. وی روز گذشته در تمرین استقلال حضور نداشت تا شایعاتی در مورد عدم هماهنگی او با کادر فنی مطرح شود اما این بازیکن در نهایت شب گذشته به تهران بازگشته است.

ماشاریپوف قرار است در تمرین امروز تیم فوتبال استقلال شرکت کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصاویر عجیب محمد صادقی بعد فرار از ایران: جنسیت خودم را نمی‌دانم!
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس به زاکانی رسید
  • تیاگو سیلوا با فلومیننزه به توافق اولیه دست یافت
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • بازگشت حمید لولایی به محله خانه به دوش بعد از ۲۰ سال؛ خانه‌ای وجود ندارد + ویدئو
  • فابیو کاناوارو سرمربی اودینزه شد؛ رودرو شدن با سردار در اولین تجربه مربی‌گری
  • عجیب، اما واقعی؛ دولت پرسپولیس و استقلال را قسطی فروخت
  • عجیب، اما واقعی؛ پرسپولیس و استقلال قسطی فروخته شد