Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه آمریکا در دیدار با رئیس جمهوز فرانسه درباره موضوعات مختلفی از جمله ایران گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی وزارت امور خارجه آمریکا،  این وزارتخانه در بیانیه ای درباره دیدار مایک پمپئو، وزیر امور خارجه این کشور و امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه در پاریس،  نوشت که وزیر امور خارجه پمپئو و رئیس جمهور مکرون درباره تهدیدهای جدی علیه امنیت جهانی،  تلاش ها برای مبارزه با افراط گرایی خشونت آمیز، آن‌چه رفتار ثبات‌زدای ایران و تاثیر مخرب حزب الله در لبنان خوانده شده گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
در ادامه بیانیه آمده است: وزیر امور خارجه بر اهمیت اتحاد فرا اقیانوسی، اتحاد ناتو،  همکاری قوی‌مان در منطقه ایندو-پاسیفیک و تلاش برای مقابله با حزب کمونیست چین تاکید کرد. 
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مایک پمپئو امانوئل مکرون رییس جمهور فرانسه وزیر امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۱۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه آلمان

امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با همتای آلمانی خود، در تشریح عملیات مقتدرانه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران عملیات حداقلی و دقیقی را علیه مراکز نظامی رژیم اسرائیل که از آنجا به سفارت کشورمان در دمشق حمله شده بود، انجام داد. 

وزیر امور خارجه کشورمان با تقبیح مواضع حمایتی آلمان از رژیم صهیونیستی، افزود: اگر رژیم اسرائیل بخواهد به ماجراجویی‌های خود ادامه دهد، پاسخ متقابل، فوری و گسترده خواهد بود. 

دکتر امیرعبداللهیان تصریح کرد: هدف جمهوری اسلامی ایران  هشدار به رژیم اسراییل برای تفهیم پیامد‌های ناشی از عبور از خطوط قرمز است. 

وزیر امور خارجه کشورمان خاطرنشان ساخت: امیدواریم تلاش آلمان به جای محکومیت اقدام مشروع ایران، متمرکز بر توقف جنگ در غزه و برقراری صلح و امنیت پایدار از مدیترانه تا دریای سرخ باشد. 

وزیر امور خارجه آلمان نیز در این تماس ضمن تاکید بر ضرورت انجام هر چه بیشتر گفتگو‌ها در این دوران پُرمخاطره، اظهار داشت:  تحولات اخیر باعث افزایش تلاطم شدید در منطقه شده و نشان می‌دهد  تنش‌ها رو به افزایش است؛ لذا معتقدیم تلاش‌های مشترک ما باید متمرکز بر جلوگیری از گسترش دامنه تنش باشد.

خانم بائربوک افزود: ما هر روز تلاش می‌کنیم که این جنگ پایان یابد و راه دستیابی به صلح پایدار نیز هموار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و اسلوونی
  • اظهارات مکرون درباره پذیرش روس‌ها و انتقال افتتاحیه المپیک
  • امیرعبداللهیان: هدف ایران هشدار به اسرائیل است
  • امیرعبداللهیان: هدف ایران هشدار به رژیم اسرائیل است
  • دومین گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه آلمان
  • امیرعبداللهیان بر موضع اصولی ایران در مخالفت با جنگ در منطقه تاکید کرد
  • گفت‌و‌گوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و مصر
  • گفت‌ وگوی وزیران خارجه ایران و سوریه درمورد روابط دوجانبه و تحولات منطقه
  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ‌و سوریه
  • گفت وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قبرس