Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر از هماهنگی جهت پذیرش بیمه شدگان این سازمان در بیمارستان‌های غیر دانشگاهی با تعرفه دولتی انجام شده است. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پرویز رمضانی در نشست با خبرنگاران با اشاره به تمدید اعتبار سیستمی دفترچه‌های بیمه سلامت اظهار کرد: با توجه به ابلاغ از سوی سازمان بیمه سلامت اعتبار تمام دفترچه‌های بیمه تا اردیبهشت ۱۴۰۰ به صورت سیستمی و بدون نیاز به حضور بیمه شدگان تمدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: اعتبارسنجی دفترچه‌ها در تمام مراکز تشخیصی درمانی به شکل الکترونیک انجام می‌شود، و هماهنگی جهت پذیرش بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت در بیمارستان‌های غیر دانشگاهی با تعرفه دولتی انجام شده است از جمله بیمارستان‌های تامین اجتماعی شهرک نفت بیمارستان‌های نظامی انجام شده است.

این مسئول اضافه کرد: در طرح نسخه نویسی الکترونیک، استان بوشهر با ۵۷ درصد ویزیت پزشکان بالاترین میزان مشارکت را داشته؛ با توجه به اینکه این خدمت در حال حاضر تنها در مطب‌های خصوصی و مراکز دانشگاهی راه اندازی شده است.

مدیرکل بیمه سلامت بوشهر با اشاره به تبادل الکترونیک اسناد بستری گفت: علاوه بر رسیدگی به روز پرونده ها، تمدید اعتبار پرونده‌های الکترونیک، دریافت دارو و خدمات، افزایش سقف مبلغ تعیین مصرف دارویی از ۶ میلیون تومان به ۸ میلیون تومان از جمله اقدامات بیمه سلامت بوده است.

رمضانی خاطرنشان کرد: در راستای کاهش مراجعات رسیدگی الکترونیک و اسناد بیمارستانی بدون نیاز به پرونده فیزیکی، گسترش فضای میز خدمت و ارائه خدمات صرفاً در محل میز خدمت بوده است.

وی با اشاره به اهمیت دورکاری کارمندان برای جلوگیری از شیوع کرونا گفت: تمهیدات جلوگیری از مراجعات و تردد‌ها در راستای پیشگیری از شیوع کرونا و پشتیبانی از ارائه خدمات سلامت به مردم تا حد زیادی انجام شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بیمه سلامت سیستم مراکز تشخیصی بیمه سلامت انجام شده بیمه سلامت بیمه شدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۱۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال نسخه الکترونیک به بیمه‌های تکمیلی تا یک ماه دیگر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، قائم مقام بیمه مرکزی در این باره گفته: در حال حاضر- فقط حدود ۳۰ درصد اطلاعات از بیمه‌های پایه- به شرکت‌ها رسیده، موضوعی که باعث سردرگمی مردم برای دریافت هزینهء بیمه تکمیلی دارو شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اتصال نسخه الکترونیک به بیمه‌های تکمیلی تا یک ماه دیگر
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید اعتبار سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و پنج دهک درآمدی به صورت سیستمی تمدید می‌شود
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • ارایه رایگان یک میلیون و ۴۶۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مرکزی
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته
  • فعالیت سامانه نسخ الکترونیک بیمه سلامت پایدار شد