Web Analytics Made Easy - Statcounter

تقویم طرفداری امروز به بیست و هفتم آبان ماه اختصاص دارد. 

در ادامه تقویم‌های طرفداری امروز به سراغ بیست و هفتم آبان رفته ایم و برخی رویدادهای مهم ورزشی در این دو دهه اخیر را بررسی کرده ایم. 

احتمال خرید باشگاه لاتزیو از سوی پسر رهبر لیبی قوت گرفت

خبرگزاری آنسا از احتمال خرید بخش اعظم سهام باشگاه فوتبال لاتزیو در ایتالیا از سوی "سعد قذافی" فرزند "معمر قذافی" رهبر لیبی و رییس فدراسیون فوتبال این کشور خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گزارش روز دوشنبه آنسا از شهر طرابلس پایتخت لیبی آمده است: سعد قذافی در حال بررسی امکان خرید آن دسته از سهام باشگاه لاتزیو است که به "سرجو کرانیوتی" رییس این باشگاه تعلق دارد. سعد قذافی که از روابط خوبی با باشگاه های فوتبال ایتالیا برخوردار است در سفرهای متعدد خود به این کشور، 5/7 درصد از سهام باشگاه دسته اولی یوونتوس و همچنین 33 درصد از سهام باشگاه فوتبال دسته دومی "تریستینا" را تملک کرده است.  (۲۷ آبان ۱۳۸۱)

وحید هاشمیان: اعتقاداتم مانعی برای فعالیتم نیست

هفته نامه دی سایت وحید هاشمیان مهاجم ایرانی تیم بایرن مونیخ را یک مسلمان معتقد معرفی کرد و به نقل از وی نوشت: اعتقادات من مانعی برای انجام فعالیت هایم نیست. این هفته نامه آلمانی در آخرین شماره خود به نقل از هاشمیان افزود: اما من مرزهایی دارم و به عنوان نمونه مسکرات نمی نوشم و برای آنها تبلیـــــغ نمی کنم. دی سایت به نقل از هاشمیان نوشت: من در سفرهای تیـــــم بایرن مونیخ نیز اتاق یک نفره دارم تا بتوانم به راحتی نماز بر پا دارم و دیگر اعضاء این تیم به این امر احترام می گذارند. (۲۷ آبان ۱۳۸۳)

علی دایی نخستین گلزن صدتایی تاریخ فوتبال جهان

" علی دایی" مهاجم صاحب نام تیم ملی فوتبال ایران با 2 گلی که در ابتدای دیدار این تیم مقابل لائوس به ثمر رساند، تعداد گل های زده ملی خود را به یکصد گل رساند. این مهاجم صاحب نام کشورمان در دقیقه 28 بازی یکصدو یکمین گل ملی خود را نیز وارد دروازه تیم لائوس کرد. "دایی" 35 ساله با احتساب دیدار امشب خود برابر لائوس 133 بازی برای تیم ملی فوتبال ایران انجام داده است. (۲۷ آبان ۱۳۸۳)

مورینیو : تمام دنیا از فوتبال ایتالیا متنفر است

به اعتقاد خوزه مورینیو سرمربی پرتغالی باشگاه اینترمیلان، تمام دنیا از لیگ ایتالیا متنفر است و هرچه زودتر باید رقابتهای فوتبال در این کشور متحول شود. مورینیو که در سالهای گذشته به عنوان مترجم باشگاه بارسلونا، شناخت کافی از لیگ اسپانیا بدست آورده و تجربه کار مربیگری در کشورهای پرتغال و انگلیس را در کارنامه دارد، بر این باور است که فوتبال ایتالیا زیر سایه سایر لیگ های مهم اروپا قرار گرفته است. (۲۷ آبان ۱۳۸۷)

ایران نامزد بهترین فدراسیون فوتبال آسیا شد

در کمتر از یک هفته مانده به برگزاری مراسم بهترین های AFC، کنفدراسیون فوتبال آسیا فدراسیون فوتبال ایران را به عنوان یکی از کاندیداهای بهترین فدراسیون فوتبال در آسیا اعلام کرد. AFC امروز فهرست نامزدان بهترین های آسیا در سال 2009 را منتشر کرد و قرار است در این مراسم 18 جایزه به نفرات برتر زنان و مردان فوتبال آسیا اهدا می شود. در این میان و در بخش فدراسیون ها، فدراسیون فوتبال ایران برنده جایزه بهترین فدراسیون سال گذشته، فدراسیون فوتبال ژاپن، فدراسیون فوتبال عراق و فدراسیون فوتبال امارات که اصلاحات بسیاری در فوتبال این کشور بوجود آورد چهار نامزد این بخش هستند. (۲۷ آبان ۱۳۸۸)

ایران با پنج پله سقوط در رده شصت و ششم رده بندی فیفا قرار گرفت

تیم ملی فوتبال ایران در آخرین رده بندی فیفا با 5 پله سقوط نسبت به ماه قبل در مکان شصت و ششم دنیا و چهارم آسیا ایستاد. در رده بندی بهترین تیم های فوتبال جهان در ماه نوامبر، تیم ملی فوتبال ایران با 479 امتیاز در بین تیم های آسیایی پایین تر از استرالیا، ژاپن و کره جنوبی قرار گرفت. در این رده بندی استرالیا با 853 امتیاز در مکان بیستم، ژاپن با 781 امتیاز در رده سی ام و کره جنوبی با 653 امتیاز در مکان سی و نهم جهان ایستاده اند. (۲۷ آبان ۱۳۸۹)

حضور زنان در بازی پرسپولیس - میلان شیطنت رسانه ای است

 مدیر مجموعه ورزشی آزادی تهران با بیان اینكه ورود زنان به ورزشگاه آزادی برای تماشای مسابقات فوتبال همچنان ممنوع است، گفت:انتشارخبری مبنی برآزاد بودن ورود زنان به این ورزشگاه برای تماشای بازی پیشكسوتان پرسپولیس وآث میلان شیطنت رسانه ای است. (۲۷ آبان ۱۳۹۲)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال سهام باشگاه رده بندی ۲۷ آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۲۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط در انتظار 2 لژیونر ایران: زودتر برگردید!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال کایسری اسپور که سید مجید حسینی و علی کریمی در آن عضویت دارند و پس از تغییر سرمربی و حضور بوراک ایلماز روند خوبی را طی کرده بود، در 6 مسابقه اخیرش موفق به کسب پیروزی نشده و دو تساوی و چهار شکست داشته که غیبت بازیکنان ایرانی در این نتایج بی‌تاثیر نبوده است.

سید مجید حسینی، مدافع ایرانی کایسری اسپور که در فصل جاری سوپر لیگ ترکیه 10 بازی انجام داده، در چهار ماه گذشته به دلیل همراهی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا و مصدومیت نتوانسته به میدان برود که این روند همچنان ادامه دارد.

حسینی آخرین بازی خود را در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا مقابل هنگ‌کنگ انجام داد و پس از آن در تمام رقابت‌های تیم ملی و کایسری اسپور که غیبتش در روند ضعیف باشگاهی او مؤثر بوده است.

علی کریمی، هافبک ایرانی کایسری اسپور نیز که فصل بهتری نسبت به همیشه سپری کرده، در دو هفته گذشته مقابل ترابزون اسپور و آدانا دمیراسپور که یک تساوی و یک شکست داشتند، حضور نداشته و مصدومیت از ناحیه فتق دیسک کمر موجب شده تا دور از لیست قرار بگیرد.

تیم کایسری اسپور در حال حاضر 37 امتیازی و تیم چهاردهم جدول سوپر لیگ ترکیه است که فاصله چهار امتیازی با منطقه سقوط دارد، ولی می‌تواند با بازگشت بازیکنان ایرانی خود به شرایط خوبی برگردد و از پایین جدول فاصله بگیرد.

دیگر خبرها

  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • فیفا: کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران قرقیزستان را عذاب داد
  • تمجید فیفا از تیم ملی فوتسال ایران؛ عملکرد حسن زاده و کریمی خیره‌کننده است
  • تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا
  • وحید شمسایی: حذف ژاپن؟ این اتفاق، یک شگفتی نیست و همه پیشرفت کرده‌اند
  • سقوط در انتظار 2 لژیونر ایران: زودتر برگردید!
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • ناراحتی وحید شمسایی از حذف ژاپن!