Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشریه AS اسپانیا در گزارش امروز خود نوشت : ادعای النصر مبنی بر غیرقانونی بودن ثبت قرارداد بازیکنان پرسپولیس دوباره از سوی کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا رد شد و همچنین دادگاه حکمیت ورزش هم این ادعا را رد می کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سایت خبری نشریه «آس» اسپانیا به بازتاب خبر رد ادعای باشگاه النصر علیه پرسپولیس در کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت انگلیسی این نشریه مشهور اسپانیایی در بخشی از گزارش خود عنوان کرد:

ادعای النصر مبنی بر غیرقانونی بودن ثبت قرارداد بازیکنان پرسپولیس دوباره از سوی کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا رد شد و همچنین دادگاه حکمیت ورزش هم این ادعا را رد می کند.

النصر بعد از رد شکایت اولش از سوی کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا به کمیته استیناف رجوع کرد ولی در نهایت این اعتراض رد شد و فیفا حضور بازیکنان پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا را قانونی دانست تا حضور سرخپوشان در فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ قطعی شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا اخبار پرسپولیس النصر عربستان لیگ برتر لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا کمیته استیناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۲۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ششمین جلسه هیات‌های بدوی و استیناف مجوز باشگاهی

ششمین جلسه هیات‌های بدوی و استیناف مجوز باشگاهی برگزار شد.

در راستای برنامه‌ریزی‌های فدراسیون فوتبال برای ساماندهی و ارتقای سطح کیفی فوتبال باشگاهی کشور، ششمین جلسه هیات‌های بدوی و استیناف مجوز باشگاهی با حضور اعضای محترم این هیات‌ها، در سالن روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، یاد و خاطره مرحوم غلامرضا بهروان، پیشکسوت ارزشمند فوتبال ایران، گرامی داشته شد و حاضرین با نثار فاتحه، مراتب احترام و قدردانی خود را از خدمات ایشان به این عرصه محبوب، ابراز داشتند.

با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با کنفدراسیون فوتبال آسیا و در احترام به جایگاه و خدمات ارزنده مرحوم بهروان، مقرر گردید تا زمان انتخاب جایگزین ایشان در هیات استیناف، این جایگاه خالی باقی بماند.

در ادامه این جلسه، مدیر محترم مجوز باشگاهی، گزارشی جامع از وضعیت بدهی‌های معوق باشگاه‌های متقاضی دریافت مجوز ارائه کرد. در این گزارش، ضمن بررسی جزئیات بدهی‌ها، راهکارهای پیشنهادی برای تسویه و تعیین تکلیف آنها نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین در این جلسه، وضعیت سایر مدارک و مستندات ارائه شده توسط باشگاه‌های متقاضی مجوز، به دقت مورد بررسی قرار گرفت و در خصوص تکمیل یا اصلاح مدارک معیوب، تذکرات لازم به نمایندگان باشگاه‌ها ارائه شد.

در پایان این جلسه، با توجه به زمان‌بندی ابلاغ شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، برنامه‌ریزی نهایی برای برگزاری جلسات تصمیم‌گیری هیات‌های بدوی و استیناف مجوز باشگاهی انجام شد و مقرر گردید تا اسامی باشگاه‌های حائز شرایط دریافت مجوز، حداکثر تا تاریخ 10 خرداد ماه به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال گردد.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • برگزاری ششمین جلسه هیات‌های بدوی و استیناف مجوز باشگاهی
  • تاریخ معرفی باشگاه های دارای مجوز حرفه ای مشخص شد
  • تاریخ اعلام باشگاه های مجوز حرفه ای مشخص شد
  • رای کمیته استیناف برای پرسپولیس و سپاهان
  • محکومیت سپاهان و پرسپولیس در کمیته استیناف
  • آرای کمیته استیناف درباره سپاهان و پرسپولیس
  • کمیته استیناف اعتراض پرسپولیس و سپاهان را رد کرد
  • محکومیت سپاهان و پرسپولیس در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال
  • رای کمیته استیناف در مورد دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان
  • اعتراض پرسپولیس در استیناف رد شد؛ سرخپوشان 51 میلیون جریمه شدند