Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم آباد، محمد رزم رییس کل دادگستری استان در بازدید از این مجتمع با اشاره به اینکه این ساختمان با فضایی مناسب و در شان کارکنان قضایی و اداری و نیز مراجعین بازسازی و مرمت شده است، افزود: استقلال فضا از سایر شعب و واحدهای قصایی ، سهولت دسترسی به مجتمع خانواده و تکریم ارباب رجوع  از مواردی است که در ساختمان جدید مجتمع خانواده دادگستری استان پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه مشکلات و مسائل حقوقی مردم در سریعترین زمان ممکن رسیدگی خواهند شد، ابراز داشت: این مجتمع در دادگستری مرکز استان واقع شده و دارای چهار شعبه رسیدگی به دعاوی خانواده ، یک شعبه اجرای احکام ، سرپرست مجتمع و سایر واحدهای اداری مربوطه می باشد.

رییس کل دادگستری استان در این بازدید تاکید کرد:  تکریم ارباب رجوع، مردم داری و مردم مداری از اولویت های دستگاه قضایی کشور و استان بوده و در دستور کار همه همکاران قضایی و اداری ما نیز قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خانواده استقلال بازسازی دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۲۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/متصدی برکنار شد

عباس نوروزی، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص فیلم منتشر شده از مجموعه ورزشی شهدای لواسان که در آن مکان ورزشکاران آقا و خانم بدون حجاب و به صورت مختلط تمرین می‌کردند، گفت: پس از آگاهی از این اقدام رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

نوروزی از معرفی افراد خاطی توسط سرپرست شهرداری لواسان خبر داد و گفت: با این افراد برخورد قضائی و مسؤولان و متصدیان مجموعه ورزشی برکنار شده اند.

دادستان عمومی و انقلاب لواسانات عنوان کرد: با پایان تحقیقات پرونده جهت ادامه رسیدگی برای مرجع قضائی ارسال می‌شود.

کد خبر 6087091

دیگر خبرها

  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی لواسان و چمدان‌هایی که دیرتر به مقصد رسیدند
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • اهدای یک هزار سند مالکیت در دو شهرک به مردم
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/ متصدی برکنار شد
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/متصدی برکنار شد
  • صبر ٨٤ روزه مردم کرمان برای رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر
  • متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر کرمان ۸۴ روز است
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه