Web Analytics Made Easy - Statcounter

با انجام تعداد ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار بازرسی از واحد‌های صنفی تا پایان مهرماه، ۱۵۴ هزار پرونده در این راستا تشکیل شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۶.۲ درصدی را نشان می‌دهد. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام شاتا، در هفت ماهه امسال ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار بازرسی از واحد‌های صنفی انجام شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ درصد افزایش داشته است و تعداد بازرسی‌های انجام شده از واحد‌های صنفیدر ۷ ماهه سال گذشته ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار بازرسی بوده است.   تعداد پرونده‌های متشکله در همین راستا در ۷ ماهه امسال ۱۵۴ هزار پرونده بوده که با توجه به تشکیل ۱۴۵ هزار فقره پرونده در مدت مشابه سال ۱۳۹۸، افزایش ۶.۲ درصدی را داشته است.

همچنین تخلفات کشف شده در هفت ماهه امسال ۱۸۷.۲ هزار فقره بوده که نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش ۰.۱ درصدی داشته است.

تعداد تخلفات کشف شده در هفت ماهه سال گذشته (۱۳۹۸) حدود ۱۸۷ هزار تخلف بوده است. بیشتر بخوانید: ارسال بیش از ۳۸ هزار پرونده مرتبط با کالا‌های اساسی به اداره تعزیرات گفتنی است که در هفت ماهه امسال به بیش از ۸۹ هزار فقره شکایت مردمی رسیدگی شد که با در نظر گرفتن آمار مدت مشابه پارسال (رسیدگی به ۸۶ هزار فقره شکایت) افزایش چهار درصدی داشته است.   انتهای پیام/   برچسب ها: اخبار اقتصادی وزارت صنعت تنظیم بازار

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت صنعت تنظیم بازار هزار پرونده هفت ماهه ماهه امسال هزار فقره مدت مشابه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۲۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: پرونده کشف ۳۰ هزار دلار از ۲ مسافر به مقصد امریکا در شعبه سوم بدوی تعزیرات شیراز رسیدگی شد.
غلامرضا سالاری ادامه داد: شعبه با توجه به مدارک موجود و کافی نبودن توضیحات متهمان پیرامون پرونده، تخلف قاچاق را محرز دانست و علاوه بر ضبط ارز‌های کشف شده، هر کدام از متهمان را به پرداخت ۷ میلیارد و ۸۲۶ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۲ برابر ارزش ریالی ارز‌های کشف شده محکوم کرد
این افراد جمعاً به پرداخت ۱۵ میلیارد و ۶۵۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.
سالاری افزود: مأموران پلیس فرودگاه شهید دستغیب شهرستان شیراز این تخلف را هنگام بازرسی از مسافران در فرودگاه، کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال کردند.
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: خروج ارز از کشور بیش از ۵ هزار یورو و جابجایی بیش از ۱۰ هزار یورو معادل آن با سایر ارز‌ها درون کشور قاچاق محسوب و پرواز و خروج مسافر تا تعیین تکلیف تخلف و پرداخت کامل جریمه ممنوع می‌شود.

دیگر خبرها

  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات نوروز
  • آمار سازمان پزشکی قانونی؛ نوروز امسال هزار و ۶۵ نفر در تصادفات جان باختند
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند
  • قاچاقچی دام زنده ۱۶ میلیارد ریال جریمه شد
  • افزایش چشمگیر مبادلات تجاری ریلی میان چین و اروپا طی سه ماهه نخست سال ۲۰۲۴
  • تشکیل ۵۸۳ پرونده تخلف صنفی در استان زنجان
  • ۵۸۳ پرونده تخلف صنفی در استان زنجان تشکیل شد