Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه هیات امنای ستاد دیه استان مازندران باحضور اعضای این هیات به منظور بررسی برنامه‌ها و راهکار‌های موجود به ریاست رییس کل دادگستری مازندران برگزار شد.

خبرگزاری میزان - جلسه هیات امنای ستاد دیه استان مازندران باحضور اعضای این هیات به منظور بررسی برنامه‌ها و راهکار‌های موجود به ریاست رییس کل دادگستری مازندران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه که در محل دادگستری استان مازندران برگزارشد، رییس کل دادگستری مازندران در سخنانی گفت: حضور افراد به واسطه جرائم غیر عمد اعم از مالی و حوادث در زندان، اثرات جبران ناپذیر بسیاری بر خانواده‌های آنان مانند فقر، ترک تحصیل فرزندان و دیگر آسیب‌های اجتماعی به همراه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری ضمن قدردانی از تلاش‌های دلسوزانه اعضای ستاد دیه استان با اشاره به فعالیت‌های انجام شده، اظهار داشت: گزارش ستاد دیه استان درجهت آزادی زندانیان وکمک به خانواده‌های آنان دلگرم کننده است وامید داریم با تدبیر دستگاه قضایی و تلاش برای کاهش ورودی زندانیان مالی به زندان‌ها وکمک نیکوکاران، زمینه آزادی تعدادبیشتری اززندانیان واجد شرایط فراهم شود.

رییس کل دادگستری استان مازندران با اشاره به شیوع بیماری کرونا وافزایش مشکلات اقتصادی مردم تاکید کرد: خوشبختانه مردم ما علی رغم همه مشکلات موجود، رئوف و اهل گذشت هستند و وجود این اوصاف در بین مردم موجب می‌شود که بخشی از مشکلات این گروه از زندانیان رفع شود ودرحقیقت کسانی که با کمک‌های نقدی خود دل زندانی و خانواده چشم انتظارش را شاد می‌کنند توفیق بزرگ الهی شامل آنان خواهد بود.

وی افزود: نتیجه تلاش همکاران ما در ستاد دیه و همچنین مددکاران زندان، آزادی ۳۲۳ نفر ازندانیان جرائم مالی وغیرعمد بود که ازاین تعداد ۲۲ نفر طی جلساتی که با شکات این پرونده‌ها برگزار شد ازطریق صلح وسازش آزاد شدند ودر واقع اولویت ما صلح وسازش در پرونده‌ها و در ادامه بسیج تمامی امکانات برای آزادسازی زندانیان است.

بیشتر بخوانید: آزادی ۱۰۷۷ زندانی در شورای حل اختلاف استان اصفهان در شش ماهه اول سال جاری

حجت الاسلام والمسلمین اکبری اعلام کرد: ۳۵ میلیارد و ۱۰۷ میلیون ریال تسهیلات بانکی، ۹۰ میلیارد و ۱۸۷ میلیون ریال کمک بلاعوض ستاد دیه، ۱ میلیارد و ۱۳۴ میلیون ریال پرداختی از صندوق تامین و ۳ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال کمک خیرین استانی، مجموع بدهی برای آزادی ۳۲۳ زندانی را تکمیل کرده است.

شایان ذکراست؛ درابتدای این جلسه، عشرویه مدیرعامل ستاد دیه استان گزارشی از عملکرد ستاد در ۸ ماه گذشته اعلام کرد.

گفتنی است، دراین جلسه هریک ازاعضا به بیان نظرات ودیدگاه‌های خود پرداختند، همچنین درخواست تشکیل شورای حل اختلاف ویژه ستاد دیه را مطرح کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: رییس کل دادگستری استان مازندران آزادی زندانیان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رییس کل دادگستری استان مازندران آزادی زندانیان رییس کل دادگستری استان مازندران ستاد دیه استان میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۳۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازش ۱۳ هزار پرونده قضایی در آذربایجان‌غربی

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: در قالب  پویش «به حرمت علی می‌بخشم» که  از پنجم بهمن ماه سال گذشته مصادف با سالروز ولادت امام علی (ع) آغاز شده بود و تا روز شهادت آن حضرت در ۲۳ فروردین ادامه داشت، ۱۲ هزار و ۸۵۷ پرونده قضایی و اختلاف در استان به سازش ختم شد.

ناصر عتباتی  اظهار کرد: از دیگر برکات این پویش، سازش ۱۱ فقره پرونده قتل عمد منجر به قصاص نفس و آزادی ۳۹۷ زندانی با گذشت شکات از شکایت خود بود.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی ادامه داد: این میزان سازش در قالب پویش «به حرمت امام علی (ع) می‌بخشم» نشان از ارادت مردم استان به اهل بیت (ع) است.

عتباتی اظهار کرد: امیدواریم با برگزاری پویش‌های فرهنگی اینچنین شاهد سازش‌های بیشتر در آذربایجان غربی باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • دستان پر مهر خیران قفل گشای آزادی
  • ۵۰۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در شهرستان مراغه
  • ‌آزادی ۱۴۰ زندانی و صلح و سازش در ۳۶۶ پرونده محکوم به حبس در پویش نذر رهایی
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در مراغه
  • جشنی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد
  • سازش ۱۳ هزار پرونده قضایی در آذربایجان‌غربی
  • کمک ۵۰ میلیون تومانی خیر بافقی به آزادی زندانیان غیر عمد
  • آزادی ۲۵ زندانی جرائم غیرعمد لرستان توسط محسن چاووشی
  • کمک ۴۰ میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان نیازمند در بهشهر