Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،داریوش حسن نژاد،مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان روز سه شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: تعداد یکهزار و ۵۲۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان شناسایی شده بود که در سال‌های گذشته ۷۰۵حلقه چاه پر و مسلوب المنفعه شده است.

او افزود: باتوجه به برنامه ارائه شده وزارت نیرو تا پایان امسال، شرکت آب منطقه‌ای لرستان موظف به پر کردن ۷۰ حلقه چاه است که از این تعداد در ۶ ماه نخست تعداد ۳۵ حلقه چاه غیرمجاز در استان پر و مسلوب المنفعه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او مراحل قضایی برخورد با صاحبان ۳۵ حلقه چاه غیرمجاز که در ۶ ماه دوم سال جاری باید در دستور کار قرار گیرد انجام شده است.

او بیان کرد: همچنین در قالب چاه‌های حریمی و چاه‌های فرم یک از ۸۲۲ حلقه چاه غیرمجاز بیش از ۲۰۰ حلقه چاه در سال جاری تعیین تکلیف شده است.

حسن نژاد با اشاره به تلاش ۱۸ گروه گشت و بازرسی فعال در شهرستان‌های لرستان گفت: طی سه سال اخیر با حکم قضایی در استان تعداد ۲۲ دستگاه حفاری غیرمجاز توقیف شده است.

مدیرعامل آب منطقه‌ای لرستان افزود: باهماهنگی سازمان جهادکشاورزی و صمت، تخصیص‌های غیرفعال و راکد استان برای آزادسازی در دستور کارقرار گرفته است.

او اضافه کرد: تاکنون ۶ هزار متر مکعب تخصیص در شهرستان‌های خرم آباد، دورود و ازنا به واحد‌های صنعتی واگذار و با هماهنگی‌های صورت گرفته با وزارت نیرو برای ۲۰۰ موتور تلمبه غیرمجاز در طول رودخانه کشکان مجوز صادر شده است.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب منطقه ای لرستان حلقه چاه غیرمجاز دستگاه حفاری تخصیص های غیرفعال حلقه چاه غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۳۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب انبار سموم کشاورزی غیرمجاز در مرند

 اللهیاری گفت: در بازرسی‌های انجام گرفته توسط کارشناسان اداره جهادکشاورزی شهرستان مرند از یک انبار بیش از ۳۰ نوع سموم کشاورزی غیرمجاز کشف و ضبط شد.

وی با تاکید بر لزوم تهیه سموم کشاورزی از فروشگاه‌های معتبر ادامه داد: در شهرستان مرند ۳۳ فروشگاه مجاز عرضه سموم کشاورزی فعال است که از این میان ۱۰ فروشگاه نیز دارای مجوز داروخانه گیاه پزشکی است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد غیر مجاز کشتار دام در کوهدشت
  • بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی هوشمند شد
  • حلقه‌های هوشمند نامرئی هستند و این مشکل‌ آنهاست!
  • نصب ۱۳ هزار کنتور هوشمند برق در خراسان رضوی
  • دو هزار و ۹۶۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی در لرستان معدوم شد
  • نصب ۵۲ دستگاه کنتور هوشمند حجمی توسط شرکت آب‌منطقه‌ای
  • چاه‌های کشاورزی، شرب و صنعت باید مجهز به کنتور هوشمند شود
  • پلمب انبار سموم کشاورزی غیرمجاز در مرند
  • بیش از هزار و ۲۰۰ حلقه چاه‌غیرمجاز در آذربایجان‌غربی مسدود شد
  • ١٠ هزار مگاوات از بار شبکه برق در تابستان ١٤٠٢ با کنتور‌های هوشمند مدیریت شد