Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-24@18:55:33 GMT

توقف نماد "غگل" به دلیل کسری موجودی

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۰۳۳۳۰

توقف نماد 'غگل' به دلیل کسری موجودی

گرانترین سهم سابق از تعلیق تمامی فعالیت ها به دلیل کسری موجودی مواد اولیه خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای فردا شد. به گزارش خبرنگار پول نیوز، شرکت گلوکوزان از تعلیق تمامی فعالیت ها به دلیل کسری موجودی مواد اولیه خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای فردا شد.
براین اساس، "غگل"  اعلام کرد: با توجه به ضوابط و الزامات قانونی وزارت جهاد کشاورزی در خصوص خرید نهاده ذرت که صرفاً از طریق سامانه بازارگاه انجام می‌پذیرد، تخصیص سهمیه به صنعت در حال پیگیری و انجام روال قانونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جلسه ۲۱ آبان ستاد تنظیم بازار مقرر شد ذرت مصارف صنعتی از طریق سامانه بازارگاه تامین و عرضه شود.
با اجرایی شدن موارد فوق به دلیل کسری موجودی مواد اولیه، خطوط تولید این شرکت متوقف و به احتمال زیاد طی هفته آینده مراتب مرتفع می‌شود. پس از تعیین تکلیف موضوع، آثار مالی ناشی از توقف تولید محاسبه و در صورت با اهمیت بودن به اطلاع سهامداران خواهد رسید.
بنابراین گزارش، شرکت گلوکوزان با سرمایه 610.6 میلیارد تومانی اولین و بزرگترین تولیدکننده محصولات متنوع از ذرت در ایران از سال 1349 بوده و تا بهار سال 96 با قیمت 4150 تومانی، گرانترین سهم بازار بود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: کسری موجودی غگل سهامداران مواد اولیه خرید دلیل کسری موجودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۳۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرانترین خودروی برقی آفرود چینی در راه است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیواطلس، این خودرو فقط یک طرح اولیه نیست و به بازار عرضه می شود.

شرکت چینی دانگ فنگ کمپین بازاریابی وسیعی برای اس یو وی لوکس چهار موتوره M-Hero917 انجام داد که سال گذشته به طور داخلی عرضه و اخیرا در سوییس معرفی شده است. اکنون شرکت یک کمپین پر زرق و برق تر برای نسخه 4 در 4 به راه انداخته است. این خودرو که M-Hunter نام گرفته طراحی جالبی دارد که کابین آن از اسکلتی فلزی تشکیل شده است. این فقط طرح اولیه نیست و احتمالا در نهایت به گرانترین خودروی آفرود حافظ حمیط زیست در نمایشگاه اتومبیل چین امسال تبدیل شود.

M-Hunter از لحاظ رنگ و اسکلت نمایان بدنه یادآور خودروی Brabus900 Crawler است اما از آن اسپرت تر است.

یک آژانس خبری چینی مدعی است گشتاور این وسیله نقلیه برقی از تمام خودورهای فعلی ساخت این کشور بیشتر است. همچنین خودروی مذکور بسیار گرانتر از یک وسیله نقلیه آفرود معمول چینی خواهد بود.

کد خبر 6086260 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • وجود ۱۲۶۰ کسب‌وکار دارای نماد اعتماد الکترونیک در کردستان
  • وزارت صنعت بین تامین مواد اولیه با قیمت مناسب برای خودروساز تعادل برقرار کند
  • خرید مدل های مختلف جاروبرقی مرکزی از نمایندگی های معتبر کسری
  • گرانترین خودروی برقی آفرود چینی در راه است
  • تکذیب ادعای یک نماینده مجلس درباره عدم تخصیص ارز به واردات مواد اولیه
  • نتایج اولیه آزمون آموزگاری ۱۴۰۳ آموزش و پرورش اعلام شد + لینک مشاهده نتایج
  • ثبت‌نام اولیه بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ آغاز شد
  • اجرای ۱۶ طرح برای جبران کسری آب مشهد
  • برخورد قانونی با سودجویان در اراضی کشاورزی وباغی شهرستان نیشابور
  • تردید‌های تداوم رشد