Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا بختیاری در گفتگو با خبرنگار مهر، ️نسبت به احتمال یخ‌زدگی کنتور آب در شهرهای تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران در روزهای آینده هشدار داد.

بختیاری افزود: با توجه به روند کاهش دمای هوا در برخی ساعات شب به ویژه در مناطق سردسیر، از شهروندان می‌خواهیم تا تمهیدات لازم را برای جلوگیری از یخ‌زدگی کنتور و ترکیدگی انشعاب آب منازل خود به کار ببندند و اقدامات پیش‌گیرانه را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان داشت: عایق‌بندی کنتور و لوله‌های آب‌رسانی در پیش‌گیری از یخ‌زدگی مؤثر است و توصیه می‌شود با قراردادن پشم‌شیشه، گونی کنفی و پوشال در محفظه کنتور و عایق‌کردن لوله‌های سطحی می‌توان از یخ‌زدگی انشعاب و کنتور جلوگیری کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران گفت: در صورت مشاهده یخ‌زدگی از حرارت‌دادن مستقیم و یا ریختن آب جوش روی کنتور و یا لوله‌های آب داخل ساختمان و یا از برافروختن آتش در مجاورت شیرها و لوله‌های آب جدا خودداری شود.

بختیاری بیان داشت: شهروندان می‌توانند در صورت بروز مشکل یخ‌زدگی با سامانه تلفنی ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران تماس بگیرند تا گروه‌های امدادی در کم‌ترین زمان ممکن به موضوع رسیدگی کنند.

کد خبر 5073488

منبع: مهر

کلیدواژه: برودت هوا آبفا محمدرضا بختیاری ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه شهرکرد گرگان بوشهر بارش باران محدودیت های کرونایی کتاب و کتابخوانی هفته کتاب شهرستان کرج ستاد ملی مقابله با کرونا شرق استان تهران یخ زدگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۳۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح و بازسازی ۱۷۰۵ متر از شبکه جمع آوری فاضلاب شهر جوانرود

ناطق نادری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به اهمیت حفظ محیط زیست و لزوم جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب جهت ارتقا سلامت شهروندان، در سال گذشته یک هزار و ۷۰۵ متر از شبکه جمع آوری فاضلاب این شهر بازسازی و اصلاح شد.

وی خاطرنشان کرد: این عملیات شامل یک هزار و ۵۰۰ متر لوله گذاری با لوله پلی اتیلن کاروگیت دو جداره سایز ۲۰۰ میلیمتر، ۱۰۵ متر لوله گذاری سایز ۲۵۰ میلیمتر، ۱۰۰ متر لوله گذاری سایز ۵۰۰ میلیمتر، ساخت ۵۲ باب منهول سایز ۱۰۰۰ میلیمتری و استانداردسازی ۲۵۰ فقره انشعاب فاضلاب شهری بوده است.

مدیر امور آبفا شهرستان جوانرود هزینه اجرای این پروژه را بالغ بر ۲۶ میلیارد ریال بیان کرد و یادآور شد این هزینه از محل اعتبارات ملی و استانی تأمین شده است.

وی با تأکید بر لزوم خدمات رسانی به موقع و مناسب به شهروندان و روستاییان تصریح کرد: مردم عزیز شهرستان جوانرود در صورت مواجهه شدن با هر گونه حوادث احتمالی در حوزه آب و فاضلاب، می‌توانند مراتب را به همکاران ما از طریق سامانه ارتباطات مردمی (۱۲۲) در هر ساعت از شبانه روز اطلاع دهند تا سریعاً نسبت به رفع حادثه به وجود آمده، اقدامات لازم صورت گیرد.

کد خبر 6084962

دیگر خبرها

  • احتمال پس‌زدگی روان آب‌ها از شبکه فاضلاب خانگی یزد
  • آغاز عملیات زون‌بندی شبکه آب در غرب و شرق شهرکرد
  • قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان
  • وقوع ۱۲ حادثه به دلیل فرونشست در اصفهان
  • اجرای بیش از ۳ هزار کیلومتر شبکه گاز در استان کرمان در سال ۱۴۰۲
  • تکرار شکستگی لوله در خیابان میر / محدودیت ترافیکی اعمال شد
  • بهترین لوله بازکنی تهران (قیمت لوله بازکنی + تعرفه اتحادیه)
  • آب شرب مناطق سیل‌زده نیکشهر، زرآباد و کنارک وصل شد
  • نشست زمین در خیابان میر/ ثبت ۱۲ حادثه در سال ۱۴۰۳
  • اصلاح و بازسازی ۱۷۰۵ متر از شبکه جمع آوری فاضلاب شهر جوانرود