Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-23@16:27:01 GMT

جزئیات نهایی طرح رتبه بندی معلمان

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۰۳۶۶۱

جزئیات نهایی طرح رتبه بندی معلمان

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه با امتیازات فصل ۱۰ قانون مدیریت خدمات کشوری اثر رتبه‌بندی خنثی شد، آخرین وضعیت رتبه‌بندی معلمان را تشریح کرد.

گروه کار و تعاون بازارنیوز: محسن حاجی میرزایی در حاشیه دیدار با حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس که در محل وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: دولت مسئول اداره کشور و مجلس قانونگذار و ناظر است و هر چقدر تعاملات موثرتر باشد منافع عمومی بهتر تامین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امسال سال دشواری برای آموزش و پرورش بود، معلمان کار سنگینی را بر عهده دارند و مسیر تازهای را طی می‌کنند که فراز و نشیبهای بسیاری دارد بنابراین وظیفه داریم از تلاش‌های آنها تشکر کنیم و همه تلاش ما این است وضعیت مناسب‌تری را برای فرهنگیان فراهم کنیم.

حقوق معلمان بر اساس رتبه متفاوت می‌شود

وزیر آموزش و پرورش درباره رتبه‌بندی معلمان گفت: پیش‌نویس لایحه رتبه‌بندی تهیه و به دولت ارسال شده است و از سوی معاون اول رئیس‌جمهور با قید فوریت به کمیسیون اجتماعی دولت ارسال شده و در دستور کار است؛ وقتی مراحل تصویب در دولت طی شد تقدیم مجلس می‌شود؛ محتوای لایحه رتبه‌بندی بعد از تصویب قطعیت پیدا می‌کند اما هدف این است معلمان بر اساس صلاحیت‌های عمومی، تخصصی و حرفه‌ای رتبه‌بندی شوند و دریافتی آنها متناسب با رتبه‌ها متفاوت است.

 وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: همه تلاش این است که معلمان از حقوق مناسب‌تری برخوردار باشند؛ خانواده‌ها در ارتباط با معلمان هستند و می‌دانند که آنها چقدر تلاش می‌کنند تا کار ویژه‌ای را انجام دهند، انتقال آموزش به دانش‌آموزان در شرایط کاملاً ناهموار فعلی بسیار دشوار است، ما هم وظیفه داریم شرایط را تسهیل کنیم و امیدوارم در دریافتی معلمان بهبود ایجاد کنیم.

اثر رتبه‌بندی خنثی شد

وی درباره اینکه مگر پیش از این رتبه‌بندی اجرا نشده بود؟ متذکر شد: عمل رتبه‌بندی انجام شده است اما قبلا از محل فصل 10 استفاده شده بود که بقیه کارکنان دولت هم از آن استفاده می‌کردند اما به یکباره تمام کارکنان دولت به‌صورت یکسان از آن استفاده کردند و عملاً اثر رتبه‌بندی خنثی شد؛ تلاش می‌کنیم در لایحه جدید موقعیت بهتری را فراهم کنیم.

کاهش مشکلات شاد نیاز به توسعه زیرساخت‌ها دارد

وزیر آموزش و پرورش درباره سرعت کند شاد گفت: ما با پدیدهای غیرمنتظره روبه‌رو شدیم و باید سریع اقدام می‌کردیم؛ شاد مولود 6  ماهه است و هم‌اکنون به بزرگترین بستر ارائه خدمات مبتنی بر اینترنت در کشور تبدیل شده است، این حجم از استفاده کننده نیازمند توسعه زیرساخت دارد بنابراین  وزارت ارتباطات و آموزش و پرورش برای توسعه زیرساخت‌ها پیگیر هستند. مشکلات شاد روز به روز کمتر می‌شود، هر فردی از شاد استفاده کند قطعاً اینترنت رایگان است و اگر هزینه‌ای کسر شد به وزارت ارتباطات اعلام کنند بلافاصله رسیدگی و پول برگشت داده میشود.

تسنیم/

برچسب ها: رتبه بندی معلمان ، وزارت آموزش و پرورش ، رتبه بندی ، فرهنگیان لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Klk

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: رتبه بندی معلمان وزارت آموزش و پرورش رتبه بندی فرهنگیان وزیر آموزش و پرورش رتبه بندی معلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۳۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان فارس فاتح بلندترین قله فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس، گفت: به مناسبت بزرگداشت مقام معلم، ۵۰۰ فرهنگی از ۸ استان جنوب کشور با محوریت آموزش و پرورش فارس، به قله بل در شهرستان اقلید صعود می‌کنند.
کاظم حسینی افزود: در این برنامه ورزشی، معلمان کوهنورد از استان‌های اصفهان، یزد، کرمان، هرمزگان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال بختیاری و فارس حضور خواهند داشت.
حسینی، بیان کرد: این برنامه ساعت ۶ صبح روز جمعه هفت اردیبهشت با صعود به قله بل آغاز می‌شود.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس افزود: پذیرش کوهنوردان استان‌های مختلف از ساعت ۱۵ روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در اقلید آغاز و آیین افتتاحیه با حضور معلمان کوهنورد شرکت کننده در این برنامه برگزار‌ می‌شود.
شهرستان اقلید در شمال فارس و در فاصله ۲۷۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تسری امتیازات رتبه‌بندی معلمان به آموزشیاران نهضت سوادآموزی
  • آموزشیاران نهضت سواد آموزی مشمول قانون رتبه بندی معلمان هستند
  • تسری امتیازات قانون نظام رتبه‌بندی معلمان به آموزشیاران و راهنمایان تعلیماتی سازمان نهضت سوادآموزی
  • نارضایتی معلمان شاغل و بازنشسته از افزایش حقوق رتبه‌بندی
  • اجرای قانون نظام رتبه بندی معلمان در نهضت سوادآموزی
  • بلبشو در ارقام افزایش حقوق رتبه‌بندی معلمان شاغل و بازنشسته!
  • معلمان ایلامی در انتظار اجرای طرح مهرآفرین
  • برگزاری نخستین تشکل معلم محور در فارس
  • معلمان فارس فاتح بلندترین قله فارس
  • افزایش حقوق معلمان مدارس غیردولتی به کجا رسید؟