Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@12:47:44 GMT

بورس هفته بعد فعال است؟

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۰۳۹۰۴

بورس هفته بعد فعال است؟

خبرگزاری آریا - سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اعلام جزییاتی از تشدید محدودیت‌های دو هفته آینده و عدم تعطیلی بانک‌ها خبر داد که این به معنای عدم تعطیلی بورس است.
علیرضا رئیسی بعد از جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا با اعلام اینکه از شنبه آینده برای دو هفته حداقل 25 مرکز استان و همه کلان شهرها مشمول محدودیت‌های شدید هستند، گفت: از اول آذرماه به جز شغل‌های سطح یک مانند مراکز تهیه مایحتاج، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، بیمارستان، مطب، داروخانه، همه مشاغل تعطیل هستند و ادارات تا حداکثر یک سوم کارکنان حق حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا افزود: بانک ها هم در سطح یک مشاغل بوده و طی دو هفته تعطیل نخواهند بود.
شایان ذکر است روز گذشته رئیس سازمان بورس با اشاره به احتمال تعطیل شدن دو هفته‌ای تهران گفت اگر تعطیلی بانک‌ها توسط هیات دولت بطور رسمی اعلام شود، بورس هم تعطیل خواهد شد. این در حالی است که قرار است بانک‌ها با حداقل نیرو کار را ادامه دهند و به تبع آن بازار سرمایه نیز تعطیل نمی شود.
منبع: تسنیم

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بانک ها دو هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۳۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابهام در واگذاری پرسپولیس؛ سازمان بورس به بانک ملت نامه زد + عکس

سازمان بورس به بانک ملت بابت واگذاری پرسپولیس نامه زد

طرفداری | در حالی که در روزهای گذشته، بحث واگذاری 1 درصد از سهام باشگاه پرسپولیس به بانک ملت مطرح شده بود، اما نامه‌ای از سوی سازمان بورس به این بانک، ابهامات جدیدی را در این زمینه ایجاد کرده است.

در این نامه، سازمان بورس از بانک ملت خواسته است تا در خصوص دلایل و انگیزه‌های خود برای خرید سهام باشگاه پرسپولیس توضیحاتی ارائه دهد.

این در حالی است که پیش از این، مدیر مالی بانک ملت در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که این بانک از خرید پرسپولیس استقبال نمی‌کند و مصوبه‌ای برای این موضوع وجود ندارد.

تناقضات موجود در اظهارات مسئولان بانک ملت و همچنین عدم پاسخگویی شفاف آنها، ابهامات زیادی را در خصوص این واگذاری ایجاد کرده است.

از سوی دیگر، یکی از معضلات بزرگ پرسپولیس و استقلال برای اخذ مجوز حرفه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، عدم مالکیت مشترک است.

در همین راستا، دو باشگاه تا 20 فروردین فرصت دارند تا تکلیف مالکیت خود را مشخص کنند.

با توجه به ابهامات موجود در خصوص واگذاری پرسپولیس به بانک ملت، مشخص نیست که آیا این اتفاق تا پیش از 20 فروردین رخ خواهد داد یا خیر. هنوز مسئولان وزارت اقتصاد و ورزش و جوانان به این شایعات واکنشی نشان نداده‌اند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • برنامه تعطیلی سینماهای کرمانشاه در شب های قدر
  • مراکز تفریحی و گردشگری نصف‌جهان ۱۳ فروردین تعطیل است/ایجاد دومین کمپ گردشگری در شرق اصفهان
  • مراکز تفریحی و گردشگری نصف‌جهان ۱۳فروردین تعطیل است/ ایجاد دومین کمپ گردشگری در شرق اصفهان
  • جزئیات واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک ملت و تجارت | انتقادات بالا گرفت!
  • بی‌خبری پرسپولیس از نامه بورس به بانک ملت
  • ابهام در واگذاری پرسپولیس؛ سازمان بورس به بانک ملت نامه زد + عکس
  • وضعیت اکران سینماهای مشهد در شب‌های قدر چگونه است؟
  • تعطیلی مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳؟!
  • برنامه تعطیلی سینما‌ها در شب‌های قدر
  • برنامه تعطیلی سینماها در شب‌های قدر