Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-18@07:02:49 GMT

22 رمز ارز جدید به کیف پول اکسکوینو اضافه شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۰۴۴۲۰

22 رمز ارز جدید به کیف پول اکسکوینو اضافه شد

22 رمز ارز معتبر و رایج دنیا به کیف پول امن اکسکوینو اضافه شد.

براساس این خبر، با اضافه شدن این ۲۲ رمز ارز، تعداد ارزهای دیجیتال اکسکوینو به تعداد ۴۳ رسید. ارزهای که علاوه بر معامله امکان نگهداری در این کیف پول امن کاملا ایرانی را داراست.

رمز ارزهای جدید افزوده شده به کیف پول اکسکوینو عبارتند از، پولکادات (DOT)، کریپتو کوین (CRO)، تزوس (XTZ)، لئو (LEO)، کازماس (ATOM)، نم (NEM)، هوبی توکن (HT)، وی چین (VET)، یونی‌سواپ (UNI)، مکر (MKR)، بیسیک اتنشن (BAT)، دیجی بایت (DGB)، وِیوز (WAVES)، اُ کی بی (OKB)، کوانتوم (QTUM)، زیلیکا (ZIL)، دِکِرِد (DCR)، آگور (REP)، لیسک (LSK)، بیت کوین گلد (BTG)، نانو (NANO) و گولِم (GNT) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در میان این آلت‌کوین‌ها نام وی چین، یونی سواپ، پولکادات، تزوس، نانو و کریپتو کوین نیز به چشم می‌خورد که شاید برای کاربران بیشتری شناخته شده باشد. رمز ارز وی چین به منظور شفاف‌سازی روند اطلاعات و افزایش سرعت انتقال دارایی‌ها وارد بازار شده است. این پلتفرم که مبتنی بر بلاک‌چین است، برای بهبود فرایندهای مدیریت زنجیره تامین طراحی شده و در چین قدرت فراوانی دارد. تزوس شبکه‌ای مشابه اتریوم است که امکان ایجاد برنامه‌های غیر متمرکز را به کاربران می‌دهد؛ با این تفاوت که تزوس از الگوریتم ااجماع اثبات سهام (EOS) استفاده می‌کند و به دنبال کسب برتری در مقابل اتریوم است. پولکادات به عنوان نسل بعدی بلاک چین یاد می‌شود. این پلتفرم سایر شبکه‌های بلاک چینی را به هم متصل می‌کند و شبکه‌ای یکپارچه از آنها ایجاد می‌کند.

یکی دیگر از رمز ارزهای جدید موجود در کیف پول اکسکوینو یونی سواپ است. Uniswap پروتکلی متن باز است که امکان استفاده و مبادله توکن‌های ECR-20 را برای کاربران مهیا می‌کند و بر روی بلاک چین اتریوم قرار دارد. ارز نانو در تلاش است تا با رفع مشکلات مقیاس پذیری و مسائل محاسباتی، مصرف انرژی را کاهش داده و از این طریق تکنولوژی بلاک چین را متحول و مشکلات بزرگ این صنعت را مرتفع کند. یکی دیگر از ارزهای بسیار معروف بازارهای مالی که اکنون در دسترس کاربران اکسکوینو قرار دارد، کریپتو کوین است که با هدف انتقال سیستم مالی فعلی دنیا به سمت سیستم مالی مبتنی بر ارزهای دیجیتال بوجود آمده است.

اکسکوینو یک سامانه جامع در حوزه رمز ارزها است که به عنوان نخستین شرکت دانش‌بنیان ارائه دهنده کیف پول رمز ارز در ایران با مجوز معاونت علمی ریاست جمهوری از سال ۱۳۹۶ در حال فعالیت است. در این سامانه امکان خرید و فروش بیت کوین و نگهداری ده‌ها ارز دیجیتال معروف دنیا مانند اترویم، تتر و غیره وجود دارد و کاربران می‌توانند به سادگی و با امنیت کامل ارزهای دیجیتال مورد نظر خود را معامله یا نگهداری کنند.

 

لینک کوتاه: asriran.com/002XDj

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اکسکوینو بلاک چین کیف پول رمز ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۴۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت بیت کوین امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

 قیمت بیت کوین، امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳، ۶۲،۶۴۲.۵۹ دلار معادل ۴۲،۴۳۴،۰۹۰،۰۰۰ ریال اعلام شد. بیت کوین امروز در بیشترین مقدار ۶۳،۸۲۵.۵۵ دلار معامله شد و نسبت به روز گذشته ۷۷۹.۸۷ افزایش قیمت داشت.

منبع: انتخاب

tags # بیت کوین ، ارز دیجیتال سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • راهنمای بازیابی ارزهای دیجیتال دزدیده شده + راهکارهای افزایش امنیت حساب
  • گل کوین دی بروین به رئال مادرید (منچسترسیتی 1-1 رئال مادرید)
  • یامگا تمرین را شروع کرد؛ گزارش تصویری تمرین استقلال
  • آخرین نرخ ارزهای مبادله ای/ قیمت دلار ثابت ماند
  • تاثیر دامیننس بیت کوین بر بازار تتر
  • قیمت بیت کوین امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت‌ روز ارزهای مبادله‌ای/ دلار ثابت ماند
  • ریزش قیمت بیت‌کوین تا کجا ادامه خواهد داشت؟
  • گواردیولا: رئیس منم؛ به کوین گفتم بیا کنار خودم روی نیمکت بنشین! / زیرنویس فارسی
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / ارزهای مهم با افت تنش سقوط کرد